90 wystawców i 2 tys. zwiedzających na targach EVENT 2010

Ponad 2,1 tys. zwiedzających wzięło udział w II Targach Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event, które odbyły się w dniach 7-8 października 2010 r. w centrum MT Polska w Warszawie. Wśród nich znaleźli się przedstawiciele branży eventowej z agencji, korporacji i samorządów zajmujących się organizowaniem różnego rodzaju wydarzeń. Swoje produkty i usługi przedstawiło 90 wystawców. Prezentowane były najnowsze rozwiązania w zakresie przygotowywania imprez oraz gotowe pomysły na profesjonalny i udany event. Targi były również okazją dla zwiedzających, by poszerzyć wiedzę na temat rynku wydarzeniowego dzięki szerokiej gamie bezpłatnych szkoleń, konferencji i seminariów, które towarzyszyły targom. Łącznie zgromadziły one ponad 700 uczestników.

- Z całą pewnością możemy zaliczyć tegoroczną edycję targów Event do udanych. Wydarzenie cieszyło się dużą popularnością zarówno wśród wystawców, jak i zwiedzających. Zebraliśmy również wiele cennych opinii odnośnie imprezy, które potwierdzają, że wydarzenie to jest branży bardzo potrzebne, gdyż są to jedyne targi przeznaczone wyłącznie dla organizatorów imprez. Targi Event przedstawiają kompleksową ofertę biznesową, umożliwiają nawiązanie cennych kontaktów oraz stanowią doskonałą platformę integrującą i szkoleniową. W tegorocznym programie merytorycznym targów pojawiło się wiele ciekawych konferencji, seminariów i dyskusji, które poruszały wszelkie aspekty związane z przygotowywaniem imprez począwszy od zapewnienia bezpieczeństwa, po promocję i ocenę efektywności wydarzenia. Fakt, że sale w których prowadzone były szkolenia zapełnione były po brzegi dowodzi, że były one dobrze przygotowane, a branża eventowa, która wciąż się rozwija i poszukuje aktualnej wiedzy może znaleźć ją właśnie na naszych targach - mówi Agnieszka Huszczyńska, prezes MT Targi, organizatora targów EVENT.

Nowością tegorocznej edycji targów Event był Meeting Bar, który również spełniał funkcję szkoleniową. W tym stylizowanym na model hawajski miejscu spotkań goście mogli dyskutować nt. istotnych tematów dotyczących branży wydarzeniowej. W ramach debaty „Trójkąt efektywności biznesu” prowadzonej przez „Brief for Poland” można było porozmawiać o zasadach i korzyściach płynących ze współpracy administracji publicznej z usługodawcami i biznesem. Odbyły się tu również interaktywne warsztaty kulinarne z udziałem publiczności, które prowadziła firma Food Design, a także dyskusja panelowa nt. etyki w branży eventowej organizowana przez Krab Music House & Special Events. Szczególną popularnością wśród wydarzeń towarzyszących cieszyły się konferencja przygotowana przez Stowarzyszenie Branży Eventowej poświęcona bezpieczeństwie eventów, wykład magazynu „Muzyka i Technologia” pt. „Event doskonały technicznie” oraz prelekcja magazynu „Pro-Kreacja” o wykorzystaniu Internetu przy promocji imprez. Wielu uczestników zgromadziła również konferencja Związku Firm Public Relations nt. wykorzystania mediów do promocji eventów oraz szkolenie prowadzone przez Kancelarię Prawną Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy o ochronie własności intelektualnej.

- W zeszłym roku byliśmy tutaj gośćmi, w tym roku wystawiamy się po raz pierwszy. Są to ciekawe targi, gromadzą wielu gości, również takich których przedtem nie znaliśmy. Nasza agencja istnieje na rynku już 14 lat i siłą rzeczy mamy dosyć dużą bazę danych, więc jest to dla nas bardzo cenne – powiedział o tegorocznej edycji targów EVENT Krzysztof Korczak z agencji artystycznej Krab Music House & Special Events, który prezentował swoją ofertę na targach. – Ciekawe seminaria, ciekawe wystąpienia, wczoraj mieliśmy też swoje seminarium, co było dla nas dużą radością i fajną zabawą – dodał Krzysztof Korczak.

Podczas dwóch dni targów zwiedzający mogli zapoznać się z ofertą sprzętu technicznego, usług cateringowych, propozycji scenografii oraz miejsc na różnorodne imprezy. Wystawiały się również agencje tłumaczy, modelek, stylistów i agencje fotograficzne oraz firmy zajmujące się bezpieczeństwem i ochroną imprez. Na stoiskach firmy przedstawiały również liczne – często bardzo niestandardowe - atrakcje eventowe, a także propozycje nośników i gadżetów reklamowych wykorzystywanych w trakcie imprez.

- Jest bardzo dobrze. Liczba kontaktów, które nawiązaliśmy zarówno pomiędzy wystawcami, jak i gośćmi imprezy jest satysfakcjonująca – ocenił Piotr Niedźwiecki z Ata Event Race, która specjalizuje się w organizacji eventów wyścigowych i prezentowała swoją ofertę na targach Event 2010.

- Jesteśmy bardzo mile zaskoczeni taką liczbą odwiedzających nasze stoisko. Jest dużo klientów, którzy nas odwiedzają. Są również nasi klienci, którzy mają do czynienia z różnymi eventowymi imprezami, więc jesteśmy zadowoleni – stwierdził Piotr Demski z firmy WATS, która produkuje specjalizuje się w produkcji wyrobów nadmuchiwanych-gazoszczelnych, a na targach prezentowała m.in. kule sferycznej używane np. do turlania ze stoków.

Oprócz możliwości biznesowych jakie stwarzały targi, wystawcy docenili też ścisłe nastawienie wydarzenia na potrzeby przedstawicieli branży.

- Plusem tych targów jest to, że nie ma sztucznego tłoku w formie wycieczek szkolnych czy pasjonatów zbierających ulotki. Jest też łatwiej dzięki temu porozmawiać, gdy pojawia się pierwszy Klient. Efekt zeszłorocznych targów był osiągnięty, klienci zamawiający usługi przedstawiali się, że kontaktują się w nawiązaniu do rozmowy prowadzonej na targach, więc zobaczymy jak będzie w tym roku. Żeby impreza mogła się rozwijać trzeba ściągnąć nowe grupy potencjalnych klientów. Moim pomysłem byłoby równoległe organizowanie imprezy dla samorządów, do których też te targi są kierowane i mogliby wynieść z nich wiele korzyści – oceniał Marcin Myśliwiec z firmy Dart-Pol, która zajmuje się organizowaniem imprez integracyjnych i już po raz drugi prezentowała się na targach EVENT.

Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event odbyły się po raz drugi w centrum MT Polska, przy ul. Marsa 56C w Warszawie.

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!
Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!

Otwarcie Zamku w Stobnicy już niebawem! Przygotuj się na niezapomnianą majówkę 2024, pełną emocji i przygód. Weź udział w historycznym otwarciu i dołącz do epickiej przygody już teraz!

10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!
10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!

Odkryj niepowtarzalne wspomnienia z 10 lat Hotelu Fabryka Wełny! Z historią splata się nowoczesność, tworząc magiczną przestrzeń, która przyciąga gości z całego świata!

Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!
Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!

HUDSON - elegancki obiekt w samym sercu Koszalina, oferujący kompleksowe usługi organizacyjne dla różnorodnych wydarzeń biznesowych i okolicznościowych. Sala konferencyjna, komfortowe pokoje, wyjątkowa restauracja - wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć niezapomniane wydarzenie!

Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!
Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!

Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!

Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!
Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!

Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!

Archiwum