Oferty hoteli przedstawiane są szczegółowo. Pracownikom zależy na tym, by miejsce wypoczynku spełniało oczekiwania klientów, dlatego starają się przewidzieć ich wymagania. O co najczęściej pytają goście rezerwując pokój, czy też salę konferencyjną? Ogromna sieć hoteli Best Western postanowiła to sprawdzić.Okazuje się, że bez względu na to, czy przybyliśmy do obiektu szkoleniowego w celach zawodowych, czy też wybraliśmy ośrodek z myślą o wypoczynku, kluczowym elementem jest
dostęp do Internetu. To właśnie o możliwość połączenia z siecią najczęściej pytali goście niemal wszystkich hoteli należących do Best Western w Polsce. W dobie społeczeństwa postindustrialnego brak możliwości szybkiego zaczerpnięcia informacji często przeważa szalę na niekorzyść ośrodka wypoczynkowego.
Kolejną, jednak niemniej ważną kwestią jest
lokalizacja. Często pytano bowiem o drogę z hotelu do centrum miasta, postoju taksówek, apteki czy też najbliższego sklepu. Podobnej wygody jak w świecie wirtualnym, oczekuje się w świecie realnym. Goście chcą mieć pewność, że w razie konieczności ich potrzeby zostaną szybko zaspokojone.
Hotele powinny dostarczać szczegółowej informacji dotyczącej
doby hotelowej. Podanie przedziału czasowego okazuje się niewystraszającym komunikatem, gdyż goście często dopytują się o możliwość wcześniejszego zajęcia, bądź późniejszego zwolnienia pokoju.
Z kolei zarówno miłośnicy czworonogów jak i osoby marzące o chwili odpoczynku od swoich pupili, pytają o
akceptowanie zwierząt domowych. Jest to ważna informacja także dla alergików, którzy mogliby czuć się niekomfortowo np. w pobliżu sierści.
Istotną rolę odgrywają także
parking hotelowy,
klimatyzacja obiektu oraz
oferta rekreacyjna. Zapewnia to gościom wygodę, a co za tym idzie wpływa na ich zadowolenie z usług. Okazuje się, że oferta room-service oraz możliwość korzystania z pralni hotelowej odgrywa tutaj mniejszą rolę.
Odpowiemy na każde pytanie „Pytania i prośby gości nocujących w hotelach Best Western są dla nas niezwykle ważne”, mówi Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę -
„Dlatego też we wszystkich hotelach należących do Best Western zarówno w Polsce, jak i na całym świecie, standardem jest bezpłatny dostęp do bezprzewodowego Internetu. Reagowanie na potrzeby klientów oraz utrzymywanie standardów na najwyższym poziomie gwarantuje odwiedzającym zadowolenie z pobytu”, dodaje.
Przedstawiciele hoteli Best Western mieli również okazję odpowiedzieć na szereg nietypowych pytań zadawanych przez gości. Wśród nich znalazła się m.in. prośba o mydło w kostce czy miskę dla psa. Pytano też o wymiary ręczników hotelowych oraz kolor mebli w pokojach. Pracownicy hoteli Best Western zapewniają, że są przygotowani na odpowiedź na każde pytanie, nawet dotyczące zakwaterowania w Krakowie w pokoju z widokiem na… morze.
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]