wielkopolskie
Dobra organizacja i ciekawy pomysł to podstawa każdego zorganizowanego eventu firmowego. Specjaliści z branży zdają sobie z tego sprawę, dlatego co roku przyznawane są nagrody Meeting Planner Power Awards w kilku kategoriach. W tym roku poznańska Concordia Design otrzymała statuetkę w kategorii Venue.
Concordia Design prowadzi swoją działalność już od 5 lat. Na przestrzeni tych lat wypracowała rozpoznawalny sposób tworzenia wydarzeń. Tradycyjne formuły planowania i realizowania eventów dawno już się wyczerpały. Nie wystarczy już zaskakiwać ciekawą aranżacją uzupełnianą odpowiednim cateringiem - eventy trzeba zaprojektować od podstaw: dokładnie tak, jak projektuje się nowoczesne ubrania, meble czy elektronikę. W Concordii w tym procesie partycypują także sami uczestnicy konkretnego wydarzenia: wtedy jeszcze dokładniej odpowiada ono na ich spersonalizowane potrzeby.
Centrum konferencyjne Concordia Design opracowała autorską metodę projektowania wydarzeń - uczestników wydarzeń mobilizuje się do aktywności dzięki konkretnym narzędziom, np. grze kreatywnej w formule podchodów z warsztatowymi stacjami przystankowymi. Takie wplecenie w wydarzenie mechanizmów grywalizacji i gamyfikacji pozwala nie tylko na efektywne przyswajanie nowej wiedzy poprzez jej doświadczanie, ale także, a może przede wszystkim, na dobrą zabawę. Jest to spójne z wszystkimi obszarami działalności centrum designu, które opierają się na projektowaniu: projektuje się tutaj warsztaty dla dzieci, wystawy, festiwale i spotkania, doświadczenia kulinarne, ale także właśnie eventy dla firm zewnętrznych.
Nagroda Meeting Planner Power Awards w kategorii Venue w tym wypadku jest jak najbardziej trafiona. W tej kategorii rywalizowały jeszcze takie obiekty, jak ICE Kraków Congress Centre czy Europejskie Centrum Solidarności w Gdańsku.
Do udziału w konkursie zaproszono miejsca z wyjątkowymi predyspozycjami eventowymi oraz z unikalnym podejściem do organizacji komercyjnych wydarzeń. Wybierając zwycięzców, jury kierowało się przestrzennymi możliwościami obiektu do realizacji określonego typu wydarzeń, jego atrakcyjnością, proponowanymi rozwiązaniami technicznymi, elastycznością, polityką współpracy z branżą, innowacyjnością czy poziomem obsługi klienta.
Meeting Planner Power Awards jest pierwszym konkursem poświęconym branży eventowej poszukującym najlepszych realizacji i praktyk we wszystkich jej sektorach. Celem konkursu jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem w projektowaniu wydarzeń oraz wyróżnienie osobistości i ekspertów branży. Organizacja i realizacja komercyjnych wydarzeń to aktualnie silnie rozwijająca się dziedzina z wieloma wyzwaniami. Dziś firmy, które zapraszają swoich pracowników oraz kontrahentów na wydarzenia chcą zlecić ich kompleksowy projekt i realizację. Ważny jest więc sposób tworzenia i planowania wydarzeń, ale także efekt jaki przyniesie dane wydarzenie.
Portal mojekonferencje.pl serdecznie gratuluje i życzy dalszych sukcesów!
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!
Odkryj możliwości organizacji wydarzeń biznesowych i kulturalnych w najnowocześniejszych Multikinach w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Gdańsku. Obiekty zapewniają unikalne doznania audiowizualne oraz doskonałe warunki dla efektywnej komunikacji.
Odkryj niepowtarzalne doświadczenie kulinarno-muzyczne w sercu Warszawy. MOXO Restaurant & Club to połączenie wyrafinowanej kuchni, energetycznej atmosfery klubowej i spektakularnej przestrzeni eventowej. Zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe lub wieczór pełen smaku i muzyki w MOXO już dziś!
Multikina w Warszawie to nie tylko miejsca projekcji filmów, ale także doskonałe przestrzenie na konferencje i spotkania biznesowe. Oferując najnowocześniejsze wyposażenie i bogatą gamę usług dodatkowych, Multikina zapewniają niezapomniane doznania zarówno kulturalne, jak i biznesowe.
Zaplanuj swoje biznesowe wydarzenie w eleganckim Hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto. Doskonała lokalizacja, obszerne centrum konferencyjne, wyśmienita kuchnia i liczne udogodnienia sprawią, że Twoje spotkanie będzie niezapomnianym sukcesem.