Co czeka branżę hotelarską? Kolejna edycja NSC Hotels już we wrześniu.

21 września 2021 w DoubleTree Hilton Warsaw odbędzie się National Sales Congress Hotels (NSC Hotels). Wydarzenie to nie jest długo na rynku branżowym, ale zawsze cieszy się dużym zainteresowaniem.
NSC Hotels powstał z myślą o osobach, które chciałyby otrzymać odpowiedzi na nurtujące pytania związane z branżą hotelową. To platforma do dyskusji o możliwościach zwiększenia sprzedaży, wzmacniania potencjału marketingowego mimo niskiego budżetu. Ma dać odpowiedzi na to, jak radzić sobie z konkurencją i jak zapewnić 90-procentowe obłożenie hotelu również poza sezonem.
Wydarzenie skierowane jest do właścicieli obiektów, dyrektorów sprzedaży i general managerów w hotelarstwie. NSC Hotels może być też solidną dawką wiedzy dla banquet/convention sales managerów i specjalistów do spraw sprzedaży.
To ważne wydarzenie szczególnie w tym trudnym dla branży czasie. Prelegenci spróbują odpowiedzieć na pytanie, jak zarządzać sprzedażą w dobie kryzysu i jak w ogóle sobie radzić, by przetrwać ten ciężki okres.
NSC Hotels podzielone zostanie na dwie sceny:
- Scena "Sprzedaż": tutaj uczestnicy będą mogli posłuchać o najaktualniejszych zabiegach sprzedażowych i otrzymać porady i wskazówki marketingowe dotyczącego tego jak wyjść z kryzysu i jak rozwinąć swój biznes.
- Scena "Zarządzanie": z kolei na tej scenie prelegenci opowiedzą, jak skutecznie zarządzać pracownikami, by odczuwali oni jak najlepszy komfort pracy, a co za tym idzie - osiągali lepsze wyniki.
Wydarzenie zakończy się debatą ekspertów, w której udział wezmą Miłosz Stanisławski, Elżbieta Nitsze, Michał Kozak i Marcin Mączyński. Będą rozmawiać na temat przyszłości hotelarstwa.
Co ciekawe, wydarzenie na chwilę obecną odbyć ma się w tradycyjnej formie, czyli offline. Będzie więc okazja do networkingu, do wymiany doświadczeń, do podzielenia się wiedzą między uczestnikami. Będzie też bogata strefa wystawiennicza, co pozwoli poznać ofertę dostawców i usługodawców związanych z branżą hotelarską.
Każdy uczestnik NSC Hotels otrzyma certyfikat, który jest sygnowany przez Partnerów Merytorycznych eventu, czyli Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego i Hotelmanię.
Sponsorem srebrnym jest Aqua System, a partnerem technologicznym firma Merizon.
MojeKonferencje.pl są patronem medialnym kongresu.
W imieniu swoim i organizatorów zapraszamy do udziału.
Bilety do kupienia tutaj:
https://nationalsales.pl/nsc-hotels-program-2/
INFORMACJA PRASOWA