5 czerwca, w światowy dzień targów Global Exhibitions Day, branża targowa spotka się w ramach kolejnej edycji Expo Marketing, by dowiedzieć się, jak odnieść sukces na targach w czasach nowych oczekiwań klientów. Wydarzenie odbędzie się w warszawskim Centrum Praskim Koneser.
Patronem Honorowym Expo Marketing jest m. in. Polska Izba Przemysłu Targowego. Celem wydarzenia jest stworzenie platformy wymiany informacji i kontaktów dla optymalnego targów jako skutecznego narzędzia biznesowego, a także prezentacja najnowszych osiągnięć marketingu wystawienniczego na rzecz pozyskania klientów na międzynarodowych rynkach. 5 czerwca uczestnicy zapoznają się z najnowszymi trendami w biznesie targowym, w którym targi stają się areną nowych technologii, lecz przede wszystkim eventem, miejscem nowych doświadczeń i emocji oraz spotkań, umożliwiających budowanie relacji.
Organizatorem Expo Marketing jest firma Promedia Jerzy Osika, która stawia na wystawienniczo-edukacyjny charakter wydarzenia, którego celem jest także integracja branży. Dla osób, które chcą zwiększyć efektywność prowadzonych już działań wystawienniczych lub dopiero planują wystawianie się na targach, uczestnictwo w wydarzeniu będzie szczególnie owocne. W ramach wykładów i paneli dyskusyjnych będą poruszane tematy związane z wykorzystaniem mediów społecznościowych i innych narzędzi marketingu internetowego do zwiększenia liczby klientów na swoim stoisku oraz z technikami marketingu sensorycznego, digital signage, virtual reality i augmented reality. Dodatkowo uczestnicy będą mieli możliwość skorzystania z indywidualnych porad na stoiskach wystawców oraz nawiązać cenne kontakty biznesowe.
Wykłady i dyskusje panelowe poprowadzi Jerzy Osika oraz zaproszeni przez niego eksperci. Jerzy Osika jest specjalistą ds. sprzedaży i marketingu wystawienniczego, który regularnie odwiedza kilkadziesiąt wydarzeń wystawienniczych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej.
Osoby, które chcą odnieść sukces na targach, już dziś powinny rozważyć uczestnictwo w czwartej edycji Expo Marketing 2019.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]