Konferencje w Sheratonie wzbogacone o program fitness

Z końcem 2010 amatorzy fitnessu odwiedzający hotele marki Sheraton będą mogli skorzystać w nich z nowego programu, który pozwoli gościom ćwiczyć zgodnie ze strategią stworzoną przez ekspertów od pro-atletyki. W Polsce program dostępny jest już w hotelach Sheraton w Sopocie i Warszawie, a w 2011 roku zostanie uruchomiony w Poznaniu i Krakowie.

Nowy program fitness w hotelach Sheraton jest wynikiem współpracy marki z Core Performance. Program Core Performance to światowy lider w opracowywaniu strategii treningów ogólnorozwojowych, odżywiania i terapii fizycznej. To doskonałe rozwiązanie dla zapracowanych, często podróżujących klientów biznesowych. Dzięki współpracy tych dwóch marek stworzony został Sheraton Fitness Programmed by Core Performance. Do tej pory Core Performance nie nawiązywało współpracy z marką hotelową, to pierwsze tego typu przedsięwzięcie dla obu stron.

Sheraton dysponuje 6 mld dolarów przeznaczonymi na rewitalizację marki Sheraton. Część pieniędzy zasili konto na rzecz  programu Core Performance. Początkowo pokryje to koszty wprowadzenia go w 60 hotelach, a kolejnych 70 obiektów dołączy do grupy do końca bieżącego roku. Do końca 2011 r. wszystkie hotele marki Sheraton będą oferować Sheraton Fitness.

Sheraton Fitness Perforemed by Core Performance to doskonale wyposażone centra fitness oferujące 20-30-minutowy program ćwiczeń. Daje to możliwość skorzystania z tej oferty gościom o najbardziej napiętym grafiku. Program obejmuje również  ćwiczenia umieszczone na stronie www.sheratonfitness.com. Goście mogą w zaciszu domowym kontynuować rozpoczęty w hotelu trening według tych samych zasad. Znajdą tam również wskazówki dotyczące odżywiania.

Prawidłowe odżywianie to kolejne założenie hoteli Sheraton. Wkrótce w obiektach dostępne będzie zdrowe menu, które wzbogaci posiłki oferowane do tej pory. Hotele wprowadzają tego typu udogodnienia głównie, by zaspokoić potrzeby klientów biznesowych, którzy korzystają z zaplecza konferencyjnego, choć oferta dostępna jest dla wszystkich gości. Do końca 2011 roku Sheraton planuje wprowadzić zintegrowany program Sheraton FIT Meetings, który służyć ma regeneracji sił podczas spotkania biznesowego, oraz integracji przy wspólnych ćwiczeniach.

Marka Sheraton podlega Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc., która jest jedną z wiodących sieci hotelowych na świecie. Razem z Sheratonem jest w posiadaniu 982 obiektów w ponad 100 krajach na świecie.