Szybkie wyszukiwanie

Opis firmy

Agencja ACTIGRA Group zapewnia kompleksowe usługi związane z organizacją imprez integracyjnych i event marketingu. 

Organizują kreatywne, niezapomniane imprezy, które doskonale motywują i integrują pracowników. W swoje ofercie maja imprezy indoor oraz outdoor.

Oferują:

  • Szkolenia z zakresu Team Building - doskonałe narzędzie do motywacji pracowników i tworzenia pozytywnych wzajemnych relacji i zacieśnianiu więzi. 
  • Imprezy integracyjne - oryginalne i niekonwencjonalne pomysły oraz scenariusze imprez zachwycą każdego uczestnika. Zapewniają pozytywną adrenalinę i dreszczyk emocji. Nie ma dla nich granic, imprezy mogą się odbywać, na wodzie, w powietrzu czy na ziemi. Wszystko zależy od klienta i jego budżetu. 
  • Gry miejskie - doskonałe urozmaicenie konferencji, szkoleń, imprez integracyjnych. Gry miejskie tworzą niesamowity klimat i atmosferę. 
  • Wyjazdy motywacyjne - Incentive Travel w najdalsze egzotyczne zakątki świata 
  • Pogotowie Imprezowe - pomagają znaleźć w ciągu 24h alternatywne rozwiązanie, gdy nagle odwołano zaplanowane wydarzenie

Firm organizuje także ekstremalne wyprawy i imprezy wykorzystując samochody terenowe oraz rajdowe, quady, a także loty spadochronem.

W zakresie event marketing agencja zapewnia:

  • Prowadzenie akcji prosprzedażowych 
  • Organizacja loterii i konkursów
  • Organizacja akcji promocyjnych
  • Zapewnienia hosstes i modelek
  • Programy artystyczne wspomagające sprzedaż
  • Zapewnieni odpowiedniego nagłośnienia, oświetlenia
  • Zapewnienie gadżetów reklamowych i upominków 
  • Przygotowywanie materiałów promocyjnych i ich druk
  • Tworzenie programów lojalnościowych 
  • Catering

Firma dysponuje własnym profesjonalnym sprzętem, który jest w odpowiedni sposób konserwowany i zabezpieczony tak, aby zapewnić najwyższą jakość podczas imprez oraz bezpieczeństwo.




Portfolio

ACTIGRA Group to firma która świadczy szeroki zakres usług reklamowo - marketingowych oraz kompleksowe przygotowania spotkań firmowych, konferencji, imprez integracyjnych, szkoleń, wyjazdów motywacyjnych. 

Agencja ACTIGRA Group zapewnia event marketing na wydarzeniach organizowanych dla firm, a także oprawę wydarzeń, akcje prosprzedażowe, organizację niezapomnianych eventów. Najważniejszym celem agencji jest satysfakcja i zadowolenie klienta, dlatego każdy scenariusz imprezy powstaje na podstawie badań firmy i ich oczekiwań.

Firmę tworzy zespół profesjonalnych ludzi wyspecjalizowanych w różnych dziedzinach. Posiadają oni doświadczenie oraz szereg uprawnień, które pozwalają na bezpieczne przeprowadzenie imprezy. Wysoka jakość usług oraz stabilność firmy sprawia, że każde wydarzenie jest wyjątkowe.

Firma prowadzi swoje działania oparte na szacunku, lojalności oraz zaufaniu.

Agencja dzięki swoim profesjonalnym działaniom zyskała zaufanie wielu firm:

  • coca cola
  • Danone
  • Akamai
  • ABB
  • Maspex Wadowice
  • Skanska
  • Unilever
  • Orlen
  • Nutricia
  • PKO Bank Polski
  • Poczta Polska
  • Plus
  • PZU

I wiele innych...


Lokalizacja

POWRÓT

Podobne firmy

Informujemy, że serwis korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza akceptację Polityki Cookies Zamknij zamknij