.jpg)
Event Concept to jedna z pierwszych Agencji, która pojawiła się w Polsce i zaczęła swoją działalność organizując eventy firmowe. Od ponad 30 lat doradzają i produkują różnego rodzaju wydarzenia. Przez cały okres swojej działaności Agencja stale się rozwija proponując klientom nowe innowacyjne rozwiązania. Przez lata firma wypracowała sobie szacunek oraz niepowtarzalny wizerunek na rynku eventowym. Wiedza i doświadczenie pozwala na tworzenie bezpiecznych i zaskakujących scenariuszy. Firmę tworzą pasjonaci, ludzie kreatywni z olbrzymim poczuciem estetyki oraz zamiłowaniem do detali. Zakres działaności Agencji obejmuje cały kraj, a swoje oddziały posiadają w największych miastach Polski: Warszawa, Katowice, Sopot.
Agencja Event Concept realizuje projekty dla firm działających w różnych obszarach: biznesie, mediach, kulturze czy przemyśle takich jak:
I wiele innych...
Od 1988 roku Agencja Event Concept zajmuje się organizacją imprez i eventów firmowych: konferencje, gale, spotkania biznesowe, bankiety, kongresy, targi branżowe, otwarcia nowych obiektów, jubileusze, imprezy okolicznościowe. Działają na terenie całego kraju zapewniając kompleksową obsługę. Fachowo i na czas realizują każde zlecenie nie zależnie od ilości uczestników i rangi imprezy.
Firma zapewnia:
Agencja Event Concept posiada nowoczesne zaplecze techniczne, które umożliwia aranżację dowolnej przestrzeni na każdej imprezie. Współpracuje z niemiecką firmą HMS EASY STRETCH i GERRIETS.
Wszystkie elementy dekoracyjne oraz sprzęt wykorzystywany przez Agencję jest najwyższej jakości, wygodny i przede wszystkim bezpieczny.