Po królewsku, ale z dbałością o środowisko - niedługo marka Royal Tulip w Polsce.

Po królewsku, ale z dbałością o środowisko - niedługo marka Royal Tulip w Polsce.

Kolejna marka przymierza się do podbicia polskiego rynku! Tym razem Royal Tulip z portfolio szwajcarskiej sieci Louvre Hotels Group. Za kilka tygodni swoje drzwi dla pierwszych gości ma otworzyć Royal Tulip Sand w Kołobrzegu, należący do grupy Zdrojowa Invest & Hotels. Zaoferuje gościom 113 pokoi w 5-gwiazdkowym standardzie. Hotel zlokalizowany jest nad samym brzegiem morza. 

Royal Tulip to marka, która w portfolio Louvre Hotels Group jest najwyżej pozycjonowana. Charakteryzują ją prestiżowe lokalizacje, nowoczesne wnętrza i luksus. Mimo nowoczesnych rozwiązań oraz luksusowych wnętrz i wyposażenia, marka dużą wagę przykłada do dbałości o naturę i społeczną odpowiedzialność biznesu. 

Marka podejmuje różne działania, by w swojej działalności nie obciążać matki natury bardziej niż musi. Jednym z takich działań jest np. współpraca z wiodącym producentem i dystrybutorem ekologicznych kosmetyków Groupe GM, która to specjalizuje się właśnie w kosmetykach dla branży hotelarskiej.

Dzięki owej współpracy w pokojach hoteli pod szyldem Royal Tulip goście znajdą kosmetyki z linii DAMANA® Solid Range. Celem tej firmy kosmetycznej, tak jak i sieci Louvre Hotels Group, jest ograniczenie wpływu na środowisko naturalne. W linii znajdziemy m.in. kosmetyki w kostce, w tym cytrusowe żele pod prysznic, odżywki na bazie jasnoty białej czy jałowcowe szampony. Produkcja kosmetyków w kostce znacznie redukcje ślad wodny owych kosmetyków. Dodatkowo produkty z linii DAMANA® Solid Range są wegańskie, zapakowane w opakowania bez plastiku i o ph zbliżonym do ph wody, dlatego mogą ich używać nawet osoby o bardzo wrażliwej skórze.

Zapewniając naszym markom hotelowym dostęp do wysokiej klasy ekologicznych produktów, odpowiadamy nie tylko na wyzwania naszych czasów, ale także na ewoluujące oczekiwania klientów. Nasi goście, oceniając jakość świadczonych przez nas usług, coraz częściej zwracają uwagę także na naszą postawę względem środowiska naturalnego. Skoro na co dzień żyją ekologicznie, to spodziewają się, że również podczas pobytu w hotelu nie będą zmuszeni do zmiany przyzwyczajeń. Naszym zadaniem jest spełnić to oczekiwanie – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.

W portfolio sieci Louvre Hotels Group oprócz marki Royal Tulip, są też takie marki, jak np. Campanile, Golden Tulip czy Metropolo by Golden Tulip

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Archiwum

Klaudia
Doradca ds. obiektów

Chcesz szybciej znaleźć obiekt
który spełnia Twoje kryteria ?

Nie musisz przeglądać dziesiątek obiektów. Napisz do nas na [email protected], a otrzymasz listę obiektów dopasowanych do Twoich preferencji i potrzeb.

Możesz również skorzystać z formularza na dedykowanej stronie Zapytaj doradcę.

Chcę wysłać formularz