Pałac Żelechów

PR i reklama


Organizując firmowy event, taki jak np. konferencja, szkolenie, kongres czy piknik firmowy, trzeba zadbać o odpowiednią i skuteczną promocję i reklamę wydarzenia. Ważne jest by dotrzeć z informacją do jak największej liczby potencjalnych zainteresowanych osób. Firmy, które znają się na marketingu mogą same zastosować rozmaite narzędzia PR i promocji, by rozpromować swoje wydarzenie, ale bardzo często zleca się to zadanie zewnętrznej firmie, która stricte zajmuje się promocją i reklamą firmowych eventów. Doświadczeni specjaliści zastosują odpowiednie narzędzia i wprowadzą w życie kampanię promocyjną. Promocja i reklama wydarzenia ma na celu zapewnienie powodzenia imprezie i zgromadzenie wyselekcjonowanej grupy uczestników. Firmy eventowe tworzą dla swoich klientów często specjalne serwisy i strony internetowe, które zawierają wszystkie potrzebne informacje i różne materiały... rozwiń

multimedialne. Ważne, by strona była na bieżąco aktualizowana. Takie firmy organizują przed wydarzeniem również konferencje prasowe, na których gromadzą się dziennikarze z różnych mediów, co pozwala dotrzeć z reklama i promocja wydarzenia do szerokiego grona odbiorców. Dodatkowo firmy wysyłają newslettery i prowadzą akcje e-marketingu. Niewątpliwym plusem zlecenie zewnętrznej firmie promocji naszego wydarzenia jest rozbudowana baza kontaktów, którą posiada, a także wieloletnia współpraca z wydawnictwami i serwisami branżowymi. Oprócz narzędzi internetowego marketingu, czyli promocji i reklamy w sieci, warto korzystać z tradycyjnych kanałów komunikacji. Można do klientów obecnych i potencjalnych oraz firm związanych z branżą wysłać specjalne listy czy papiery firmowe przy okazji np. wysyłania faktury. Miłym akcentem są także gadżety reklamowe z logiem firmy lub wydarzenia. Można też zlecić przygotowanie krótkiego filmu promocyjnego organizowanego eventu. Korzyści jakie otrzymują firmy dzięki promocji swojej oferty podczas konferencji i innych biznesowych eventów to m.in. nawiązywanie nowych relacji biznesowych. możliwość edukacji pracowników, kontakt z decydentami w branży, dotarcie do licznej i wyselekcjonowanej grupy odbiorców, budowanie wizerunku marki wspierającej ideę dzielenia się i pogłębiania wiedzy, know how o zmianach na rynku, szeroki wachlarz komunikacji z potencjalnymi i stałymi klientami, prezentacja firmy jako specjalisty w branży.

Liczba znalezionych firm: 1
ikona mapa

Wyznacz trasę

Zaznacz obiekt na mapie, następnie uzupełnij adres
początkowy i kliknij przycisk "Wyślij".