24 i 25 października 2022 roku to daty, które każdy przedstawiciel branży hotelarskiej powinien mieć dokładnie zakreślone w kalendarzu. Dlaczego? Ponieważ właśnie wtedy odbywa się Hotel Marketing Conference organizowany przez Pofitroom. Jest to największy event dla hotelarzy, który skupia m.in. świetnych ekspertów, którzy podejmą ważne i aktualne tematy. Wydarzenie to będzie miało miejsce w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach, jednak można wziąć w nim udział również online. Na wyróżnienie zasługuje fakt, iż wzięcie udziału w HMC w cyberprzestrzeni jest zupełnie darmowe.

Hotel Marketing Conference 2022

Hotel Marketing Conference to wydarzenie, które skupia aż 2000 hotelarzy i 40 ekspertów, którzy w atrakcyjny sposób wprowadzają uczestników w bieżące zagadnienia. Podczas wydarzenia można się dowiedzieć m.in. w jaki sposób zwiększyć liczbę rezerwacji, a także przejść przez każdy etap guest journey. Wszystko to po to, aby w przyszłości mieć świadomość, jak generować większą liczbę bezpośrednich rezerwacji, co przełoży się na maksymalizację przychodów. Tegoroczna edycja Hotel Marketing Conference jest skupiona przede wszystkim na wspomnianych wcześniej etapach guest journey, a także na technologicznych sposobach wsparcia w realizacji postawionych celów. Dodatkowo równie sporo miejsca będzie poświęconego zarządzaniu młodym zespołem.

Hotel Marketing Conference – dzień pierwszy

Za chwilę napiszemy, kto dokładnie i jakie tematy podejmie, ale najpierw zdradzimy coś jeszcze! Otóż musisz wiedzieć, że Hotel Marketing Conference to nie tylko wiedza merytoryczna i wartościowe spotkania, ale też… znakomita zabawa. Na uczestników czekają niezapomniane wieczory podczas Simply More Party. Pierwszego dnia wydarzenia, czyli 24 października, będą miały miejsce następujące wystąpienia. Dzień ten rozpocznie Marika Kachelska, czyli E-Marketing & Social Media Team Leader Profitroom, podejmując temat Influencer marketing w praktyce. Następnie będzie miał miejsce panel dyskusyjny w tematyce influencer marketingu, w którym wezmą udział Maciej Kautz, Ewa Rogala i Joanna Banaszewska. Późnij wystąpi Joanna Kulesza, Head of Customer Success Profitroom, z zagadnieniem Dane z Profitroom Suite – co wiemy o rezerwujących. Następnie będzie miał miejsce kolejny panel dyskusyjny o wyzwaniach w zarządzaniu dystrybucją online. Wezmą w nim udział: Agata Pielacha-Janiec, Ewa Majchrzak, Krzysztof Kawka oraz Iwona Misiecka.

Po panelu wystąpi Waldemar Antonowicz, Chief Product Officer Profitroom, z tematem Maksymalizacja doświadczeń gości – przyszłość Profitroom Suite. Później wystąpi Kamil Biegański, Właściciel agencji promocyjnej mome.pl, pezentując temat: Zwiększ poziom rezerwacji dzięki angażującym materiałom wideo. Kolejną gościnią jest Magdalena Gawron, Web Business Unit Manager Profitroom, podejmująca zagadnienie Wypoczynek w e-koszyku – jak skutecznie sprzedawać przez stronę internetową. Później będzie miało miejsce wystąpienie pt. Turn lookers to bookers, które zaprezentuje Justyna Urbaniak, Product Owner Booking Engine 360. Ostatnim gościem tego dnia jest Henryk Mruk, Prof. zw. Dr hab. UE w Poznaniu, prezentujący Trendy konsumenckie 2023+.

Hotel Marketing Conference – dzień drugi

Jeśli chodzi o drugi dzień, czyli 25 października, to dzień ten rozpocznie Małgorzata Chełkowska-Dorna, czyli Trener HR Ninja, która opowie nieco więcej o budowaniu zaangażowania w zespole hotelowym. Później będzie miał miejsce panel dyskusyjny odnoszący się do Stay Experience, podczas którego będzie można usłyszeć m.in. Aleksandrę Górecką-Ostrowską, Annę Pestilenz, Adriannę Rogalską i Annę Korsak. Kolejnym gościem jest Damian Józefowicz, czyli Customer Success Manager. Podejmie on temat: Pobyt nie kończy się po check-oucie. – Lokalizacja gościa kluczem do sukcesu. Po jego wystąpieniu przyjdzie czas na kolejny panel. Tym razem będzie się on koncentrował wokół przepisu na lojalnych i powracających gości. W panelu wezmą udział: Tomasz Rybaczek, Przemysław Konieczyński, Stefan Stopa oraz Dariusz Radtke. Ostatnim gościem drugiego dnia HMC będzie gość specjalny, czyli sam Radek Kotarski. Odpowie on na pytanie, jak oswoić zmianę.

Zapraszamy zatem do wzięcia udziału w wydarzeniu! Przy okazji dodamy, że jesteśmy jego patronem, więc… do zobaczenia przy naszym stoisku!