M jak Marriott i M jak modernizacja, czyli kilka słów o rozwoju sieci na polskim rynku

Marriott to jedna z najbardziej popularnych sieci hoteli luksusowych na świecie. Amerykański gigant w ciągu 80 lat swej działalności wypracował imponującą liczbę blisko 4 tys. obiektów konferencyjno-wypoczynkowych i 18 marek zlokalizowanych na całym świecie. Markami tymi są m.in. Moxy, AC by Marriott oraz Residence Inn by Marriott wchodzące właśnie na polski rynek.

Obecnie sieć Marriott, mimo iż z pewnością nie trzeba jej przedstawiać w Polsce ma zaledwie trzy obiekty. Warszawskie hotele – Courtyard by Marriott Warsaw Airport i Warsaw Marriott oraz nowo otwarty Courtyard by Marriott w Gdyni to na tą chwile jedyne obiekty pod tym szyldem. Sieć zapowiada jednak duże zmiany. Jedną z nich są nowe inwestycje, czyli będący na etapie budowy Renaissance by Marriott w Warszawie, którego otwarcie zaplanowano na II kwartał 2016 roku. Zmianą będzie także wprowadzenie na rynek trzech nowych marek – Moxy, AC by Marriott oraz Residence Inn by Marriott.

Courtyard by Marriott Gdynia
Courtyard by Marriott Gdynia

Za dynamicznym rozwojem marki i nowymi inwestycjami na rodzimym rynku stoi dyrektor Grupy Marriott na Europę Środkowo-Wchodnią i Kraje Bałtyckie – Janusz Mitulski. Decyzja ta z pewnością pozytywnie wpłynie na umocnienie wizerunku, a także spotka się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów i potencjalnych franczyzobiorców. Działalność nowych marek ma bowiem opierać się głównie na umowach franczyzowych, gdyż jak mówi Mitulski zainteresowanie partnerów jest bardzo duże i już teraz trwają pierwsze rozmowy.

Czym wyróżniać będą się wspominane marki? Residence Inn by Marriott będzie przede wszystkim oryginalnym miejscem z niestandardowym zapleczem noclegowym. Hotel dysponować będzie bowiem przestronnymi pokojami, które układem i wyposażeniem przypominają mieszkania – często wybierane będą dlatego przez osoby planujące dłuższy pobyt. W hotelach tej marki można zorganizować także niemałe szkolenie czy spotkanie biznesowe.

ressicence in by marriott

AC by Marriott to z kolei marka mniej standardowa – lifestyle’owa sieć w segmencie midscale. Hotel przyciągać będzie atrakcyjnymi cenami i ciekawi ofertami. Poza tym podobnie jak w przypadku Residence Inn do użytku odda kameralne zaplecze konferencyjno-szkoleniowe.

ac marriott

Ostatni z wymienionych – Moxy zdecydowanie wyróżni się na tle pozostałych marek. Moxy to bowiem innowacyjny format butikowych hoteli dedykowanych przede wszystkim młodym, ambitnym i wymagającym gościom. Motywem przewodnim będzie tu ciekawy, nowoczesny design, ważne z pewnością okażą się także atrakcyjne ceny.

MoxyHotelsJuż teraz warto więc śledzić działalność polskiej filii Marriott. Sieć z pewnością jeszcze nie raz nas zaskoczy i pokaże jak w ciekawy sposób można definiować hotele – nowoczesne, innowacyjne i dopasowane do zmieniających się potrzeb klientów.

1 thought on “M jak Marriott i M jak modernizacja, czyli kilka słów o rozwoju sieci na polskim rynku”

Leave a Comment