Marketing Internetowy hoteli i obiektów konferencyjnych 2015/2016

Marketing Internetowy hoteli i obiektów konferencyjnych 2015/2016

Portal MojeKonferencje.pl po raz drugi przygotował raport dotyczący marketingu internetowego hoteli i obiektów konferencyjnych. Badanie miało na celu zgromadzenie i analizę danych dotyczących narzędzi marketingu internetowego stosowanych przez obiekty.

Raport jest szczegółową i wyczerpującą analizą działań podejmowanych przez hotele i obiekty konferencyjne w celu dotarcia ze swoją ofertą do jak największej liczby potencjalnych klientów. Zestawienie pokazuje zarówno najskuteczniejsze formy marketingu internetowego, jak i te, które nie przynoszą spodziewanych efektów. W raporcie uwzględniono obecną sytuację, a za sprawą odniesienia do zeszłorocznych wyników możliwe było dostrzeżenie trendów i kierunków zmian zachodzących w marketingu hoteli i obiektów konferencyjnych w Polsce.

→ POBIERZ RAPORT: Marketing Internetowy hoteli i obiektów konferencyjnych 2015/2016

raport