Przez żołądek do serca, czyli kilka słów o kulinarnych nowościach polskich hoteli

Patrząc przez okno nie da się ukryć, że wiosna zbliża się wielkimi krokami. Ciepło i słoneczna pogoda zachęcają do większej aktywności, spacerów, dbałości o wygląd i własny ubiór – po prostu świeżych zmian. Wraz z rozpoczęciem tej pięknej pory roku odświeżamy więc własną szafę, ale często także codzienne menu. Nie dziwi więc fakt, iż restauracje w najlepszych polskich hotelach wprowadzają całkowicie odświeżone karty. Co będzie można znaleźć na ich talerzach?

Jak powszechnie wiadomo hotelarstwo to jedna z najbardziej konkurencyjnych polskich branż. Właściciele dbając o zadowolenie gości przywiązują więc szczególnie dużą wagę do jakości świadczonych usług tak by wyróżnić się na tle konkurencji. Jedną ze strategii dotarcia do klienta może być klasyczny schemat „przez żołądek do serca”. Wie o tym bardzo dobrze m.in. sieć hoteli Ibis, która w swych restauracjach kusi soczystymi burgerami.

ibis_zdjecie_i-burger_m

Od 2 marca w restauracjach znajdujących się na terenie wszystkich polskich hoteli międzynarodowej sieci Ibis znaleźć można amerykański przysmak. W menu znalazło się dokładnie aż osiem różnych burgerów, w tym klasyczny i-Burger, i-Cheese z doskonałą soczystą wołowiną, ekstrawagancki, słodko-kwaśny i-Hawaii czy wegetariański i-Veg z polentą z warzywami. Szczególną popularnością wśród gości cieszy się także i-Stefcio z podwójnym serem cheddar oraz sosem BBQ. Takie specjały, podawane z frytkami i pyszną lemoniadą z pewnością będą cieszyć się dużym podwodziem wśród wszystkich odwiedzających. Ich podanie w trakcie przerwy może być również ciekawym urozmaiceniem konferencji. Co więcej, burgery serwowane będą nie tylko na miejscu, ale także dostępne w ofercie na wynos.

ibis_zdjecie_i-burger_2_m

– Oferta i-Burger jest częścią naszej szerszej koncepcji zmiany idei restauracji w tej kategorii obiektów hotelowych. Podążamy za nowymi trendami i potrzebami naszych gości, stąd pomysł na wprowadzenie do menu modnych potraw przygotowywanych z wysokiej jakości świeżych i zdrowych produktów. To propozycja, która ma zachęcić klientów również spoza hotelu, aby wstąpili do nas w porze lunchu. – powiedziała Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i krajach bałtyckich.

Kolejną, ciekawą wiosenną propozycją są azjatyckie makarony dostępne w restauracjach hoteli Sheraton oraz Westin. Tam również od 2 marca, aż do końca kwietnia skosztować będzie można makaronowych dań prosto z gorącego woka. Oferta dań z autentycznych azjatyckich makaronów będzie dostępna w czterech restauracjach, a mianowicie w InAzia w warszawskim hotelu Sheraton, Fusion w Sheratonie w Poznaniu, The Westin Warsaw oraz The Olive w Sheraton Kraków.

IMG_8336

W menu znalazło się pięć dań, z których każde przygotowane zostało na bazie oryginalnych makaronów z Tajlandii, Tajwanu, Japonii i Korei. Dania otrzymały nazwy dzielnic z poszczególnych miast azjatyckich, by umiejętnie połączyć kulinaria z motywem podróży.

– Tworząc to menu chciałem pokazać, że makaron to nie tylko włoski specjał, ale popularne danie
w Azji, a wręcz część jej kultury symbolizująca długowieczność. Cienki, gruby, płaski czy okrągły – każdy z nich to dla mnie inne kulinarne oblicze Orientu, które chciałem zaprezentować gościom naszych restauracji – wyjaśnił Marcin Sasin, szef kuchni restauracji InAzia w hotelu Sheraton w Warszawie.

IMG_8500

Wiele hotelowych restauracji wprowadziło również takie innowacje jak sezonowe lemoniady, sałatki czy zup krem. Smakosze dobrej kuchni z pewnością będą więc usatysfakcjonowani. Dzięki temu wiosenna konferencja i nawet najbardziej wyczerpująca podróż służbowa może zostać ukoronowana świetną kuchnią, bo przecież nie ma nic lepszego niż talerz pełen smaków.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.