Spotkania turystyki z marketingiem internetowym 28.06.2010
Serwis MojeKonferencje.pl poleca pierwsze spotkanie organizowane przez TravelCamp.pl z cyklu „Spotkania turystyki z marketingiem internetowym”, które odbędzie się w Warszawie 28 czerwca 2010.
Poniżej znajduje się program spotkania.
Poniedziałek, 28 czerwca 2010, g. 17 – Hotel deSilva Warszawa Airport, Al. Krakowska 266
I część – prezentacje (sala konferencyjna na 1 piętrze)
– Piotr Muzioł (Q&Q): QTravel – nowe podejście do e-turystyki (start up)
– Agnieszka Widawska (Evenea): Evenea – narzędzie wspierające organizację wydarzeń turystycznych (start up)
– Konrad Jarowski (GoldenLine): Wykorzystanie potencjału social media w branży hotelarskiej – case study.
– Agnieszka Sapa (Expedia.com): Dlaczego dobrze jest wspołpracować z OLTA (Online Travel Agencies)? Jak internet zmienia oblicze współczesnej turystyki.
– Piotr Stempkowski (Starwood Hotels): PR oraz marketing internetowy w branży hotelarskiej – case study
– Andrzej Mańka (5 O’CLOCK): Film i video w turystyce i hotelarstwie. Case study z Polski i rynków światowych.
II część – spotkanie przy piwku i kawce (restauracja hotelowa)