Nowatorski projekt targowy w MT Polska

Po raz pierwszy w warszawskim Centrum MT Polska zorganizowane zostaną Targi Wyposażenia Archiwów, Muzeów, Bibliotek i Kancelarii Dziedzictwo 2013. To jedyna tego typu branżowa impreza wystawiennicza w Polsce, która gromadzi przedstawicieli świata archiwistyki, muzealnictwa i bibliotekarstwa. Wydarzenie wspierane jest przez kluczowe dla branży urzędy i organy państwowe. Patronami honorowymi premierowych Targów Dziedzictwo 2013 są bowiem Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych, a także Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz. Pierwsza edycja imprezy odbędzie się w dniach 17-18 września przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

- Targi Dziedzictwo mają na celu zacieśnienie współpracy między podmiotami oferującymi sprzęt oraz usługi specjalistyczne, a administratorami archiwów, bibliotek i muzeów. Tym bardziej, że jest to pierwsza i jedyna taka impreza dla branży, która kompleksowo obejmuje zagadnienia dotyczące archiwistyki, a dzięki eksperckim konferencjom dostarcza specjalistycznej wiedzy z tego obszaru. Targi stanowią też doskonałą okazję dla firm, by dotrzeć ze swoją ofertą dla placówek muzealnych czy archiwalnych bezpośrednio do osób nimi administrujących. Liczymy, że poprzez prezentację nowych rozwiązań i możliwość wymiany doświadczeń pierwsza edycja wydarzenia przyczyni się do rozwoju polskiej archiwistyki – mówi Bartosz Sosnowski, prezes firmy Międzynarodowe Targi Polska, organizującej Targi Dziedzictwo.

Specjalistyczna oferta
Podczas Targów Dziedzictwo swoje propozycje będą prezentować producenci i dystrybutorzy sprzętu oraz dostawcy usług specjalistycznych dla bibliotek, archiwów i muzeów. Zakres tematyczny imprezy obejmie specjalistyczne meble do archiwów, sprzęt elektroniczny do digitalizacji zasobów archiwalnych i biurowych, specjalistyczne urządzenia i wyposażenie biurowe, a także zabezpieczenie i ochronę przeciwpożarową. Ponadto, w ofercie znajdą się też systemy zarządzania informacją, systemy magazynowe oraz usługi i programy komputerowe.

Archiwiści, muzealnicy i bibliotekarze
Uczestnikami Targów Dziedzictwo będą przedstawiciele różnego rodzaju archiwów, w tym państwowych, publicznych, samorządowych i zakładowych, uczelnianych i wojskowych, a także kościelnych czy prywatnych. Odbiorcami wydarzenia są również instytucje państwowe i samorządowe, biblioteki państwowe, naukowe i publiczne oraz muzea, kościoły i instytucje kulturalne. Ponadto, oferta targów kierowana jest jeszcze do korporacji, banków i innych podmiotów prowadzących archiwa.

Więcej na temat wydarzenia na stronie www.targidziedzictwo.pl.


***
Międzynarodowe Targi Polska to operator jednego z najnowocześniejszych obiektów wystawienniczo-eventowych w Polsce - Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska - zlokalizowanego przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Obiekt ten jest w pełni dostosowany do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zajmuje łącznie 15 200 mkw., z czego 10 000 mkw. stanowi funkcjonalna i klimatyzowana hala wystawiennicza, 4 000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw. nowoczesne zaplecze konferencyjno-biurowe.
Międzynarodowe Targi Polska jest też organizatorem wielu dużych i ważnych biznesowo imprez targowych, w tym China Expo Poland poświęconych współpracy handlowej z Chinami, Targów Event, Agroturystyka, Regionalia i Dziedzictwo.



INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Nowoczesny hotel na konferencje w Ustce - Cristal Baltic Apart Hotel!
Nowoczesny hotel na konferencje w Ustce - Cristal Baltic Apart Hotel!

Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.

Wyjątkowe miejsce na event 100 kilometrów od Warszawy - Parisel Palace
Wyjątkowe miejsce na event 100 kilometrów od Warszawy - Parisel Palace

Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.

Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!
Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!

Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz