Niewiele osób zdaje
sobie sprawę, że system CRM może zwiększyć zyski firmy poprzez wpływ na wzrost sprzedaży i zaufania wśród klientów. Aby jednak działał w zgodzie z przedsiębiorstwem, a nie był dla niego
ciężarem, system musi być odpowiednio dopasowany do potrzeb
użytkowników i w pełni wykorzystywany.
Portal MojeKonferencje.pl ma zaszczyt pełnić rolę
patrona medialnego debaty: "Wsparcie sprzedaży i obsługi
klienta z wykorzystaniem systemów CRM", podczas której będzie
można kompleksowo poznać i nauczyć się wykorzystywać program CRM
w swojej firmie. Konferencja odbędzie się
4 grudnia w Warszawie i składać się będzie z kilku paneli
dyskusyjnych.
Prelekcję pod tytułem: "Efektywne wsparcie dla
handlowców, czyli magia systemów mobilnych" poprowadzi Rafał
Tabaczek będący trenerem, coachem, wykładowcą i praktykiem NLP.
Uczestnicy wezmą udział w aktywnych ćwiczeniach przygotowanych dla
dużych grup konferencyjnych, dzięki czemu wyniosą z nich samodzielnie wyciągnięte wnioski. Wykładowca
ukaże, jak można zarządzać zespołem handlowców w XXI wieku,
świecie całkowicie mobilnym, aby odnieść sukces.
Kolejny wykład będzie
dotyczył prawdziwych relacji w wirtualnym środowisku. Dr Kaja Prystupa będzie
opowiadać o współpracy z klientem w XXI wieku. Jest ona rządcą i wykładowcą Akademii Leona
Koźmińskiego. Pokaże, jak tworzyć trwałe relacje z klientem
poprzez komunikatory internetowe, gdy nie mamy z nim bezpośredniego
kontaktu. Opowie o zasadach w komunikacji oraz podpowie, jak unikać
najczęstszych błędów, które prowadzą do nieporozumień.
![](https://www.mojekonferencje.pl/media/summernote/5bf7cd7418004_attachment.jpg)
Dyrektor ds. Satysfakcji
Klienta i Obsługi Po-sprzedażowej w Black Red White, Paweł Jarecki,
poprowadzi wykład na temat rewolucji klientowskich. Mówić będzie na podstawie doświadczenia w transformacji dużych przedsiębiorstw państwowych
i prywatnych. Mikołaj Winkiel będący Chief Evangelist w Brand24
opowie o wykorzystaniu danych dostarczanych przez media
społecznościowe w celu odnalezienia klientów.
Szymon Negacz pełniący
funkcję Sales Consultant & Owner w Sellwise odpowie na pytanie:
Jak poprowadzić wdrożenie systemu CRM, aby na nim zyskać? Natomiast
Jacek Piątkowski będący Dyrektorem ds. Sprzedaży Korporacyjnej w
Focus Telecom Polska Sp. z o.o. mówić będzie o wielokanałowość
w CRM. Opowie o skutecznych sposobach pozyskiwania i obsługiwania
za jego pomocą klientów firmy. Wystąpi także Marek Paszkowski,
Zastępca Dyrektora Handlowego w HEUTHES sp. z o.o.
Na konferencji
zostanie poruszony także szereg pokrewnych tematów, które dotyczą m. in. klientów, konkurencji rynkowej, marketingu oraz aplikacji mobilnych. Grupą docelową wydarzenia są przedstawiciele
zarządów, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu, sprzedaży,
handlu, IT oraz BOK, a także osoby odpowiedzialne za komunikację
wewnętrzną i związane z wdrażaniem systemów CRM w firmach.
Aby
wziąć udział w konferencji, wymagana jest wcześniejsza
rejestracja. Uczestnicy otrzymają certyfikat i materiały
konferencyjne, a podczas spotkania będą mieli możliwość
porozmawiać z ekspertami branży.
Kliknij po więcej szczegółów
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]