4 grudnia odbędzie się konferencja: "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" w Warszawie

4 grudnia odbędzie się konferencja: "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" w Warszawie

Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że system CRM może zwiększyć zyski firmy poprzez wpływ na wzrost sprzedaży i zaufania wśród klientów. Aby jednak działał w zgodzie z przedsiębiorstwem, a nie był dla niego ciężarem, system musi być odpowiednio dopasowany do potrzeb użytkowników i w pełni wykorzystywany. 

Portal MojeKonferencje.pl ma zaszczyt pełnić rolę patrona medialnego debaty: "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM", podczas której będzie można kompleksowo poznać i nauczyć się wykorzystywać program CRM w swojej firmie. Konferencja odbędzie się 4 grudnia w Warszawie i składać się będzie z kilku paneli dyskusyjnych.

Prelekcję pod tytułem: "Efektywne wsparcie dla handlowców, czyli magia systemów mobilnych" poprowadzi Rafał Tabaczek będący trenerem, coachem, wykładowcą i praktykiem NLP. Uczestnicy wezmą udział w aktywnych ćwiczeniach przygotowanych dla dużych grup konferencyjnych, dzięki czemu wyniosą z nich samodzielnie wyciągnięte wnioski. Wykładowca ukaże, jak można zarządzać zespołem handlowców w XXI wieku, świecie całkowicie mobilnym, aby odnieść sukces. 

Kolejny wykład będzie dotyczył prawdziwych relacji w wirtualnym środowisku. Dr Kaja Prystupa będzie opowiadać o współpracy z klientem w XXI wieku. Jest ona rządcą i wykładowcą Akademii Leona Koźmińskiego. Pokaże, jak tworzyć trwałe relacje z klientem poprzez komunikatory internetowe, gdy nie mamy z nim bezpośredniego kontaktu. Opowie o zasadach w komunikacji oraz podpowie, jak unikać najczęstszych błędów, które prowadzą do nieporozumień.


Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta i Obsługi Po-sprzedażowej w Black Red White, Paweł Jarecki, poprowadzi wykład na temat rewolucji klientowskich. Mówić będzie na podstawie doświadczenia w transformacji dużych przedsiębiorstw państwowych i prywatnych. Mikołaj Winkiel będący Chief Evangelist w Brand24 opowie o wykorzystaniu danych dostarczanych przez media społecznościowe w celu odnalezienia klientów.

Szymon Negacz pełniący funkcję Sales Consultant & Owner w Sellwise odpowie na pytanie: Jak poprowadzić wdrożenie systemu CRM, aby na nim zyskać? Natomiast Jacek Piątkowski będący Dyrektorem ds. Sprzedaży Korporacyjnej w Focus Telecom Polska Sp. z o.o. mówić będzie o wielokanałowość w CRM. Opowie o skutecznych sposobach pozyskiwania i obsługiwania za jego pomocą klientów firmy. Wystąpi także Marek Paszkowski, Zastępca Dyrektora Handlowego w HEUTHES sp. z o.o.

Na konferencji zostanie poruszony także szereg pokrewnych tematów, które dotyczą m. in. klientów, konkurencji rynkowej, marketingu oraz aplikacji mobilnych. Grupą docelową wydarzenia są przedstawiciele zarządów, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu, sprzedaży, handlu, IT oraz BOK, a także osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną i związane z wdrażaniem systemów CRM w firmach.

Aby wziąć udział w konferencji, wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Uczestnicy otrzymają certyfikat i materiały konferencyjne, a podczas spotkania będą mieli możliwość porozmawiać z ekspertami branży.  


Kliknij po więcej szczegółów

INFORMACJA PRASOWA 

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Archiwum

Klaudia
Doradca ds. obiektów

Chcesz szybciej znaleźć obiekt
który spełnia Twoje kryteria ?

Nie musisz przeglądać dziesiątek obiektów. Napisz do nas na [email protected], a otrzymasz listę obiektów dopasowanych do Twoich preferencji i potrzeb.

Możesz również skorzystać z formularza na dedykowanej stronie Zapytaj doradcę.

Chcę wysłać formularz