Bezpłatne szkolenia dla branży na targach Event 2010

Podczas targów EVENT 2010 osoby z branży będą mogły skorzystać z szeregu bezpłatnych szkoleń dotyczących niemal wszystkich aspektów organizacji profesjonalnych eventów. Najlepsze praktyki i aktualną wiedzę w tym zakresie będą prezentować uznani praktycy i eksperci z instytucji branżowych. Podczas szkoleń i seminariów będą omawiać jak zorganizować event bezpieczny i doskonały technicznie, jak przygotować najlepszy projekt imprezy czy wypromować wydarzenie w mediach. Targi Event i towarzyszące im szkolenia oraz panele dyskusyjne będą odbywać się w dniach 7-8 października w warszawskim centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c. Wstęp na targi i szkolenia jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na www.targievent.pl/rejestracja.

¬- Bogaty program merytoryczny sprawia, że targi Event to doskonała platforma edukacyjna dla osób zajmujących się organizacją różnorakich imprez. Już same targi są cennym źródłem kontaktów i wiedzy na temat aktualnych trendów w branży eventowej. Liczne szkolenia stwarzają dodatkową okazję do pozyskania aktualnej wiedzy w zakresie metodyki przygotowywania imprez. Taką funkcję będą spełniać również dyskusje panelowe organizowane na terenie targów. Będą okazją do wyrażenia opinii i porównania doświadczeń ludzi z branży. Jak pokazała już pierwsza edycja, targi Event to nie tylko wydarzenie, które pozwala zapoznać się z ciekawymi trendami i nowościami na rynku, ale także miejsce integracji branży. Zeszłoroczne targi okazały się dużym sukcesem i tym bardziej najwybitniejsi eksperci chcą angażować się w to przedsięwzięcie i dzielić się swoim doświadczeniem, by wyznaczać wysokie standardy pracy w branży ¬–¬ mówi Dawid Chłopik, Project Manager w MT Targi, odpowiedzialny za organizację Targów EVENT.

W ramach bezpłatnych szkoleń organizowanych podczas Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów EVENT 2010 7 października odbędzie się konferencja pod hasłem „Bezpieczeństwo eventu - na co zwrócić uwagę przy organizacji eventu, aby był on bezpieczny dla jego uczestników i organizatorów?” organizowana przez Stowarzyszenie Branży Eventowej. Przedstawiciele stowarzyszenia poprowadzą również szkolenie „Ubezpiecz swój sukces – możliwości ubezpieczenia eventu oraz działania zwiększające frekwencję uczestników”. Pierwszy dzień targów poświecony będzie też tematom związanym z promocją eventów. Eksperci z magazynu Pro-Kreacja poprowadzą szkolenie o „Wykorzystaniu Internetu oraz nowych technologii do promocji marketingowej i PR-owej eventu (youtube, facebook, sms, IT, itp.)”, a Związek Firm Public Relations na temat sposobów wykorzystania mediów do promocji eventu.

Drugiego dnia targów eksperci ze Stowarzyszenia Branży Eventowej poprowadzą szkolenia: „Jak zabrać się do przygotowania projektu eventowego? Zasada 5W” oraz „Sukces czy porażka? Ocena eventu i wnioski”. Technicznym aspektom organizacji wydarzeń poświęcone będzie spotkanie „Event doskonały technicznie – cz. II”, prowadzone przez magazyn „Muzyka i Technologia”. Przepisy prawne dot. organizacji eventów omówione będą szkoleniu prowadzonym przez kancelarię Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy zatytułowanym: „Ochrona własności intelektualnej: pomysł, scenariusz, tekst, muzyka, wykonanie, nagranie - co organizator eventu powinien wiedzieć?” . Drugiego dnia targów odbędzie się również konferencja „Rynek eventów wspierających sprzedaż” organizowana przez magazyn Trade Marketer i POPAI Poland.

Okazją do otwartej rozmowy i wymiany doświadczeń będą dyskusje panelowe w ramach Meeting Baru. Tegoroczne spotkania będą dotyczyć etyki w branży eventowej i biurokracji w procesie przygotowywania eventów. Atrakcją na zakończenie targów Event będzie prezentacja „To idzie młodość - kreatywny catering w wykonaniu dwudziestolatków”, podczas której odbędą się interaktywne warsztaty kulinarne.

O wstępie na szkolenia decydować będzie kolejność przyjścia. Szczegółowy program dostępny jest na stronie www.targievent.pl.

Druga edycja Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów EVENT odbędzie się w nowoczesnym centrum MT Polska w Warszawie przy ul Marsa 56 c. Jest ono położone zaledwie 9 km od Dworca Centralnego, 6 km od Dworca Wschodniego i 14 km od lotniska Okęcie. Na miejsce dostać się można transportem własnym lub komunikacją miejską. Centrum zapewnia 1500 miejsc parkingowych oraz stały postój taksówek, a w sąsiedztwie kursuje 8 linii autobusów z różnych punktów Warszawy. Dodatkowo, ze Śródmieścia i Dworca Wschodniego można dojechać Pociągami Kolei Mazowieckich.

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!
Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!

Otwarcie Zamku w Stobnicy już niebawem! Przygotuj się na niezapomnianą majówkę 2024, pełną emocji i przygód. Weź udział w historycznym otwarciu i dołącz do epickiej przygody już teraz!

10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!
10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!

Odkryj niepowtarzalne wspomnienia z 10 lat Hotelu Fabryka Wełny! Z historią splata się nowoczesność, tworząc magiczną przestrzeń, która przyciąga gości z całego świata!

Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!
Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!

HUDSON - elegancki obiekt w samym sercu Koszalina, oferujący kompleksowe usługi organizacyjne dla różnorodnych wydarzeń biznesowych i okolicznościowych. Sala konferencyjna, komfortowe pokoje, wyjątkowa restauracja - wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć niezapomniane wydarzenie!

Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!
Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!

Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!

Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!
Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!

Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!

Archiwum