Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!
W drugiej połowie maja czeka nas pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce - event skupiony na sektorze hotelowym, jednak ze szczególnym uwzględnieniem damskiej perspektywy. Konferencja "KOBIETA W HOTELU" spróbuje odpowiedzieć na pytania: Jakie wyzwania stawiają przed sobą kobiety pracujące w branży hotelowej? Czego oczekują od swoich pracodawców? Czego spodziewają się, przybywając do hotelu jako gość?
Za organizację pionierskiego w naszym kraju wydarzenia odpowiada Aneta Ykema - założycielka i Managing Director firmy HOTELIART sztuka hotelarstwa - oraz Paulina Smaszcz-Kurzajewska, czyli ekspertka PR i komunikacji, doświadczony szkoleniowiec i konsultantka biznesu.
"Aneta Ykema opowiedziała o potrzebach i oczekiwaniach kobiet zatrudnianych w hotelach. Paulina Smaszcz-Kurzajewska natomiast podzieliła się swoimi spostrzeżeniami kobiety jako gościa hotelowego oraz klienta, który organizuje w hotelach wykłady czy szkolenia. Postanowiłyśmy połączyć te dwa zagadnienia. W ten sposób zrodził się pomysł na konferencję" - mówią w kontekście planowanego wydarzenia.
Nietuzinkowy event dedykowany jest jednak nie tylko paniom, a wszystkim osobom i firmom funkcjonującym w branży hotelowej, które zainteresowane są poszerzeniem swoich kompetencji, spojrzeniem na swój zawodowy sektor od nieco innej strony i spotkaniem inspirujących ekspertów. W programie konferencji przewidziano bowiem prelekcje, prezentacje oraz dyskusje z udziałem 11 prelegentów, którzy wraz z uczestnikami zgłębią liczne tematy branżowe.
W czasie spotkań poruszone zostaną kwestie związane m.in. z hotelowymi kulinariami, zarządzaniem obiektem czy spojrzeniem na hotel z perspektywy matki. Jeżeli zależy Wam na poznaniu aktualnych trendów w branży, koniecznie zapamiętajcie termin: II połowa maja 2020 r., godzina 9:00 - 18:30 w przestrzeni coworkingowej the Nest w Warszawie, ul. Piękna 49.
Bilety dostępne są na stronie: https://app.evenea.pl/event/kobietawhotelu/
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!
Odkryj możliwości organizacji wydarzeń biznesowych i kulturalnych w najnowocześniejszych Multikinach w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Gdańsku. Obiekty zapewniają unikalne doznania audiowizualne oraz doskonałe warunki dla efektywnej komunikacji.
Odkryj niepowtarzalne doświadczenie kulinarno-muzyczne w sercu Warszawy. MOXO Restaurant & Club to połączenie wyrafinowanej kuchni, energetycznej atmosfery klubowej i spektakularnej przestrzeni eventowej. Zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe lub wieczór pełen smaku i muzyki w MOXO już dziś!
Multikina w Warszawie to nie tylko miejsca projekcji filmów, ale także doskonałe przestrzenie na konferencje i spotkania biznesowe. Oferując najnowocześniejsze wyposażenie i bogatą gamę usług dodatkowych, Multikina zapewniają niezapomniane doznania zarówno kulturalne, jak i biznesowe.
Zaplanuj swoje biznesowe wydarzenie w eleganckim Hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto. Doskonała lokalizacja, obszerne centrum konferencyjne, wyśmienita kuchnia i liczne udogodnienia sprawią, że Twoje spotkanie będzie niezapomnianym sukcesem.