łódzkie
Obiektów konferencyjnych jest wiele, jednak nie wszystkie otoczone są pięknym ogrodem, nie wszystkie dysponują przestronnym namiotem bankietowym na 250 osób oraz nie zawsze miejsca konferencyjne połączone są z pokojami noclegowymi. Centrum Konferencyjno – Bankietowe z Noclegami Malaga niedaleko Łodzi oferuje właśnie takie udogodnienia, a także dwie profesjonalnie wyposażone sale konferencyjne. Spotkanie zorganizowane w takiej scenerii będzie dużo bardziej przyjemne i wartościowe, niż organizacja szkolenia w centrum głośnego, zatłoczonego miasta w ciemnej sali bez możliwości zaczerpnięcia świeżego powietrza.
Zieleń i natura, która otacza obiekt pozytywnie wpływa zarówno na pracę i jej efektywność, jak i na relaks gości. Konferencja lub wyjazd biznesowy połączony z odpoczynkiem od pośpiechu codziennego dnia pozwoli na połączenie przyjemnego z pożytecznym a uczestnicy zyskają nie tylko wiedzę i korzyści biznesowe, ale również siły do intensywnej pracy w nowym tygodniu.
Centrum Malaga dysponuje trzema wielofunkcyjnymi salami. Najmniejsza sala Mała o powierzchni 34 m2 jest idealna na kameralne spotkania, rozmowy czy szkolenia, ponieważ przeznaczona jest dla maksymalnie 30 osób. Natomiast w Sali Dużej często organizowane są konferencje oraz wydarzenia dla większych grup, które potrzebują więcej przestrzeni. Ta sala pomieści aż 200 osób i dodatkowo posiada udogodnienia dla niepełnosprawnych, co jest dużym atutem pomieszczenia. Wyjątkowym rozwiązaniem, jakie umożliwia Malaga, jest organizacja eventu branżowego w ogrodzie, w Country Clubie – przestronnym, jasnym, zadaszonym namiocie. Daje on możliwość zaproszenia aż 250 uczestników, a jego przestrzeń daje wiele możliwości aranżacji. Stoły i krzesła we wszystkich salach konferencyjnych mogą być ustawione zgodnie z potrzebami prowadzącego. Kompleksowe wyposażenie sal w wysokiej klasy sprzęt audio-wizualny pozwala na urozmaicanie spotkania pokazami zdjęć czy filmów i przekazywanie informacji we współczesny, ciekawy sposób angażujący uczestników.
Oczywiście każde wydarzenie organizowane w obiekcie opatrzone jest obsługą gastronomiczną, która dostosowywana jest do specyfiki oraz długości trwania spotkania. Uczestnicy mogą być częstowani przekąskami i ciepłymi napojami w ramach przerwy kawowej lub większymi posiłkami – lunchem lub wystawną kolacją serwowaną przez wykwalifikowanych kelnerów. Ciekawym urozmaiceniem oraz miłym zakończeniem popołudnia w Maladze może być organizacja grilla dla gości. Możliwości jest wiele, jednak ostateczna forma cateringu zależy od organizatora spotkania.
Centrum Konferencyjno – Bankietowe z Noclegami Malaga, jak sama nazwa mówi dysponuje pokojami gościnnymi, w których może nocować w sumie 36 osób. Jest to dużą zaleta, ponieważ dzięki temu można w obiekcie zorganizować weekendowy wyjazd integracyjny lub w przypadku eventu wieczornego, uczestnicy z dalszych części kraju nie muszą martwić się o późny powrót do domu. Przyjezdni mogą zostawić swoje samochody na dużym, darmowym dla gości parkingu.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.
Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.
Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz