małopolskie
Nowy budynek ma spełniać standard usług na poziomie klasy A, więc już na samym początku stanie się ważnym punktem na mapie biznesowej nie tylko regionu, ale i całej Polski. Będzie znajdować się w samym sercu zabytkowego Krakowa. Do jego stworzenia zostanie wykorzystany dawny lokal gastronomiczny. Przetrwał wojnę i latami popadał w ruinę. Teraz odzyska dawny blask i stanie się w pełni funkcjonalną i wszechstronną przestrzenią przeznaczoną na wynajem.
Według planu Józefitów 8 będzie składać się z 12 biur o charakterze prywatnym oraz kilku sal konferencyjnych. Organizatorzy spotkań biznesowych mogą więc liczyć na zwiększenie liczby miejsc, które będą spełniać międzynarodowe standardy obsługi małych i dużych firm. Całość ma odnosić się do stylu industrialnego, dlatego możemy spodziewać się ciekawego wystroju i aranżacji wnętrz. Kreatywne rozwiązania, dekoracje oraz formy zagospodarowania przestrzeni zdecydowanie wpłyną pozytywnie na rozwój kreatywności. Wiadomo bowiem, że kolorowe i ciekawe otocznie pozwala swobodnie krążyć myślom i wprowadzać niekonwencjonalne rozwiązania.
W biurach będzie mogło przebywać od 6 do nawet 24 osób, co umożliwi zebrania całych działów członków zarządu lub kierowników wspólnie pracujących nad jednym projektem. Ich przestrzeń będzie wahać się między 17 a 105 m2. Wyjątkowym rozwiązaniem jest wprowadzenie elastycznego czasu wynajmu i nielimitowanych godzin dostępu. Wszystkie sale będą profesjonalnie wyposażone w media oraz luksusowe meble. Dodatkowo można spodziewać się nowoczesnego systemu klimatyzacyjnego i wentylacyjnego, co zapewni komfort pracy niezależnie od pory roku.
Pomysł uwzględnia także zapotrzebowanie cateringowe podczas prowadzenia szkoleń, warsztatów i konferencji. Powstaną kuchnie wyposażone w nowoczesny sprzęt techniczny. Posiłki będzie można przyrządzać samodzielnie. Wolne chwile uczestnicy eventów będą mogli spędzać w salach rekreacyjnych, potocznie zwanych chillout roomach. Pozwoli to na wymianę poglądów i pomysłów młodych przedsiębiorców oraz zdobycie w nieformalny sposób nowych kontaktów. O komfort samopoczucia zadbają natomiast nowoczesne, intymne łazienki z kabinami prysznicowymi. To wyjątkowo przydatne rozwiązanie w przypadku kilkugodzinnych szkoleń. Klienci będą mogli w dowolnej chwili odświeżyć się przed kolejnymi spotkaniami.
Cluster Cowork znane jest z tworzenia rozbudowanej społeczności, w której skład wchodzą firmy różnej wielkości, start-upy oraz inicjatorzy technologiczni. Tworzy to największe w całym Krakowie zaplecze coworkingowe. Natomiast MC Real Property to firma zajmująca się nieruchomościami. Dodatkowo odpowiada za poprawne funkcjonowanie Orange Office Park, który znajduje się przy ulicy Klimeckiego 1 w Krakowie.
Wspólny projekt tych dwóch firm, czyli Józefinów 8 będzie oferował blisko 800 metrów kwadratowych na 3 piętrach budynku. Otwarcie nastąpi we wrześniu tego roku.
Więcej szczegółów na temat biura pod adresem: http://clustercowork.com/krakow-jozefitow/
Kontakt w sprawie wynajmu: Anna Miastkowska
+48 727 940 403
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.
Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.
Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz