Concordia Design z nagrodą Meeting Planner Power Awards

Concordia Design z nagrodą Meeting Planner Power Awards

Dobra organizacja i ciekawy pomysł to podstawa każdego zorganizowanego eventu firmowego. Specjaliści z branży zdają sobie z tego sprawę, dlatego co roku przyznawane są nagrody Meeting Planner Power Awards w kilku kategoriach. W tym roku poznańska Concordia Design otrzymała statuetkę w kategorii Venue.

Concordia Design prowadzi swoją działalność już od 5 lat. Na przestrzeni tych lat wypracowała rozpoznawalny sposób tworzenia wydarzeń. Tradycyjne formuły planowania i realizowania eventów dawno już się wyczerpały. Nie wystarczy już zaskakiwać ciekawą aranżacją uzupełnianą odpowiednim cateringiem - eventy trzeba zaprojektować od podstaw: dokładnie tak, jak projektuje się nowoczesne ubrania, meble czy elektronikę. W Concordii w tym procesie partycypują także sami uczestnicy konkretnego wydarzenia: wtedy jeszcze dokładniej odpowiada ono na ich spersonalizowane potrzeby.
 
Centrum konferencyjne Concordia Design opracowała autorską metodę projektowania wydarzeń - uczestników wydarzeń mobilizuje się do aktywności dzięki konkretnym narzędziom, np. grze kreatywnej w formule podchodów z warsztatowymi stacjami przystankowymi. Takie wplecenie w wydarzenie mechanizmów grywalizacji i gamyfikacji pozwala nie tylko na efektywne przyswajanie nowej wiedzy poprzez jej doświadczanie, ale także, a może przede wszystkim, na dobrą zabawę. Jest to spójne z wszystkimi obszarami działalności centrum designu, które opierają się na projektowaniu: projektuje się tutaj warsztaty dla dzieci, wystawy, festiwale i spotkania, doświadczenia kulinarne, ale także właśnie eventy dla firm zewnętrznych.

Nagroda Meeting Planner Power Awards w kategorii Venue w tym wypadku jest jak najbardziej trafiona. W tej kategorii rywalizowały jeszcze takie obiekty, jak ICE Kraków Congress Centre czy Europejskie Centrum Solidarności w Gdańsku.

Do udziału w konkursie zaproszono miejsca z wyjątkowymi predyspozycjami eventowymi oraz z unikalnym podejściem do organizacji komercyjnych wydarzeń. Wybierając zwycięzców, jury kierowało się przestrzennymi możliwościami obiektu do realizacji określonego typu wydarzeń, jego atrakcyjnością, proponowanymi rozwiązaniami technicznymi, elastycznością, polityką współpracy z branżą, innowacyjnością czy poziomem obsługi klienta.




Meeting Planner Power Awards
jest pierwszym konkursem poświęconym branży eventowej poszukującym najlepszych realizacji i praktyk we wszystkich jej sektorach. Celem konkursu jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem w projektowaniu wydarzeń oraz wyróżnienie osobistości i ekspertów branży. Organizacja i realizacja komercyjnych wydarzeń to aktualnie silnie rozwijająca się dziedzina z wieloma wyzwaniami. Dziś firmy, które zapraszają swoich pracowników oraz kontrahentów na wydarzenia chcą zlecić ich kompleksowy projekt i realizację. Ważny jest więc sposób tworzenia i planowania wydarzeń, ale także efekt jaki przyniesie dane wydarzenie.

Portal mojekonferencje.pl serdecznie gratuluje i życzy dalszych sukcesów!

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Obiekt na konferencje w woj. mazowieckim - Pałac Żelechów SPA & Wellness przy którym trudno przejść obojętnie!
Obiekt na konferencje w woj. mazowieckim - Pałac Żelechów SPA & Wellness przy którym trudno przejść obojętnie!

Pałac Żelechów SPA & Wellness to miejsce, które łączy w sobie luksus, historię i nowoczesność, oferując szeroką gamę usług i atrakcji. To doskonałe miejsce na organizację prestiżowych wydarzeń biznesowych, zapewniając komfortowe warunki i wyjątkową atmosferę.

Hotel 5-gwiazdkowy w Wiśle - Crystal Mountain z nowoczesnym centrum konferencyjnym!
Hotel 5-gwiazdkowy w Wiśle - Crystal Mountain z nowoczesnym centrum konferencyjnym!

Crystal Mountain w Wiśle to miejsce, które łączy luksus z funkcjonalnością, oferując najwyższy standard usług. Malownicze otoczenie, nowoczesne zaplecze konferencyjne, wyśmienita kuchnia oraz bogata oferta rekreacyjna sprawiają, że jest to idealne miejsce na organizację eventów.

Międzynarodowa konferencja krytycznych badaczy dziedzictwa odbędzie się w 2028 roku w Warszawie!
Międzynarodowa konferencja krytycznych badaczy dziedzictwa odbędzie się w 2028 roku w Warszawie!

W 2028 roku Uniwersytet Warszawski będzie gospodarzem prestiżowej konferencji ACHS, skupiającej badaczy dziedzictwa z całego świata. Po raz pierwszy to wydarzenie odbędzie się w Polsce, przyciągając około 600 delegatów!

Hotel 5-gwiazdkowy w Krakowie - Radisson Blu Hotel Kraków z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Krakowie - Radisson Blu Hotel Kraków z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Wybierając Radisson Blu Hotel Kraków na miejsce swojego wydarzenia, zapewniasz sobie i swoim gościom najwyższy standard usług, doskonałą lokalizację oraz pełne wsparcie w realizacji nawet najbardziej wymagających przedsięwzięć. Dowiedz się więcej!

Nosalowy Dwór Resort & SPA - konferencja w górach
Nosalowy Dwór Resort & SPA - konferencja w górach

Nosalowy Dwór Resort & SPA to wyjątkowy obiekt położony pośród niesamowitych Tatr. Ponad 2000 metrów kwadratowych powierzchni konferencyjnej oraz niesamowite udogodnienia na najwyższym poziomie czekają na klientów biznesowych. Sprawdź!

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz