wielkopolskie
Dobra organizacja i ciekawy pomysł to podstawa każdego zorganizowanego eventu firmowego. Specjaliści z branży zdają sobie z tego sprawę, dlatego co roku przyznawane są nagrody Meeting Planner Power Awards w kilku kategoriach. W tym roku poznańska Concordia Design otrzymała statuetkę w kategorii Venue.
Concordia Design prowadzi swoją działalność już od 5 lat. Na przestrzeni tych lat wypracowała rozpoznawalny sposób tworzenia wydarzeń. Tradycyjne formuły planowania i realizowania eventów dawno już się wyczerpały. Nie wystarczy już zaskakiwać ciekawą aranżacją uzupełnianą odpowiednim cateringiem - eventy trzeba zaprojektować od podstaw: dokładnie tak, jak projektuje się nowoczesne ubrania, meble czy elektronikę. W Concordii w tym procesie partycypują także sami uczestnicy konkretnego wydarzenia: wtedy jeszcze dokładniej odpowiada ono na ich spersonalizowane potrzeby.
Centrum konferencyjne Concordia Design opracowała autorską metodę projektowania wydarzeń - uczestników wydarzeń mobilizuje się do aktywności dzięki konkretnym narzędziom, np. grze kreatywnej w formule podchodów z warsztatowymi stacjami przystankowymi. Takie wplecenie w wydarzenie mechanizmów grywalizacji i gamyfikacji pozwala nie tylko na efektywne przyswajanie nowej wiedzy poprzez jej doświadczanie, ale także, a może przede wszystkim, na dobrą zabawę. Jest to spójne z wszystkimi obszarami działalności centrum designu, które opierają się na projektowaniu: projektuje się tutaj warsztaty dla dzieci, wystawy, festiwale i spotkania, doświadczenia kulinarne, ale także właśnie eventy dla firm zewnętrznych.
Nagroda Meeting Planner Power Awards w kategorii Venue w tym wypadku jest jak najbardziej trafiona. W tej kategorii rywalizowały jeszcze takie obiekty, jak ICE Kraków Congress Centre czy Europejskie Centrum Solidarności w Gdańsku.
Do udziału w konkursie zaproszono miejsca z wyjątkowymi predyspozycjami eventowymi oraz z unikalnym podejściem do organizacji komercyjnych wydarzeń. Wybierając zwycięzców, jury kierowało się przestrzennymi możliwościami obiektu do realizacji określonego typu wydarzeń, jego atrakcyjnością, proponowanymi rozwiązaniami technicznymi, elastycznością, polityką współpracy z branżą, innowacyjnością czy poziomem obsługi klienta.
Meeting Planner Power Awards jest pierwszym konkursem poświęconym branży eventowej poszukującym najlepszych realizacji i praktyk we wszystkich jej sektorach. Celem konkursu jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem w projektowaniu wydarzeń oraz wyróżnienie osobistości i ekspertów branży. Organizacja i realizacja komercyjnych wydarzeń to aktualnie silnie rozwijająca się dziedzina z wieloma wyzwaniami. Dziś firmy, które zapraszają swoich pracowników oraz kontrahentów na wydarzenia chcą zlecić ich kompleksowy projekt i realizację. Ważny jest więc sposób tworzenia i planowania wydarzeń, ale także efekt jaki przyniesie dane wydarzenie.
Portal mojekonferencje.pl serdecznie gratuluje i życzy dalszych sukcesów!
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.
Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.
Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz