28.02.2013
Delta Air Lines i Starwood nawiązały współpracę oferującą benefity dla uczestników swoich programów lojalnościowych
Crossover Rewards™ to nowy program, który oferuje korzyści dla uczestników programów lojalnościowych Delta SkyMiles o statusie Medalion i SPG, umożliwiając im zgromadzenie większej liczby mil i punktów StarPoints korzystając z usług obu firm.
Warszawa, 28 lutego 2013 r. - Linie Delta Air Lines, Inc (NYSE: DAL) oraz Starwood Hotels and Resorts Worldwide, Inc (NYSE: HOT) nawiązały współpracę, która oferuje korzyści uczestnikom programów lojalnościowych Delta SkyMiles oraz Starwood Preferred Guest® (SPG®). Wspólny program pod nazwą Crossover Rewards™, wejdzie w życie 1 marca i zapewni elitarnym uczestnikom obu programów lojalnościowych wzajemne świadczenia i możliwość zgromadzenia większej liczby mil i punktów Starpoints. Właściciele kart SkyMiles Diamond i Platinum Medallion uzyskają dostęp do takich korzyści jak m.in. priorytetowe meldowanie w hotelu, przedłużenie doby hotelowej do godz. 16.00 i bezpłatny dostęp do Internetu w pokojach podczas pobytu w hotelach sieci Starwood Hotels and Resorts. Dodatkowo wszyscy uczestnicy programu Delta Medallion otrzymają jedną milę za każdego wydanego dolara na pobyt w hotelach sieci Starwood w ramach tej oferty oraz oczywiście punkty StarPoints. Z kolei gość o statusie SPG Platinum będzie mógł zabrać ze sobą dodatkowy bagaż, skorzystać z priorytetowej odprawy i boardingu podróżując liniami lotniczymi Delta. Elitarni członkowie SPG otrzymają punkty Starpoints za każdego wydanego dolara na loty Delta Air Lines w ramach oferty współpracy oraz mile w programie lojalnościowym linii.
Ta współpraca ze względu na globalny zasięg usług oferowanych przez Starwood i Delta Air Lines, przynosi atrakcyjne benefity klientom obu firm zarejestrowanych w programach lojalnościowych. Oferując loty do ponad 300 destynacji, Delta Air Lines stanowi idealne uzupełnienie oferty ponad 1100 hoteli sieci Starwood w ponad 100 krajach.
SPG kontynuuje inwestycje w uatrakcyjnianie swojej oferty benefitów, aby nagrodzić w sposób wyjątkowy tych klientów, którzy są lojalni naszym markom – powiedział Mark Vondrasek, wiceprezes ds. programów lojalnościowych i partnerstw strategicznych Starwood Hotels & Resorts. Naszym celem jest rozszerzenie korzyści, które oferujemy lojalnym gościom i wyjście spoza mury naszych hoteli. Wierzymy, że takie podejście do biznesu sprawi, że nasi goście będą jeszcze bardziej przywiązani do naszych marek i programu SPG. – dodał.
Począwszy od 1 marca br., klienci, którzy chcą korzystać z programu Crossover Rewards™ i połączyć swoje konta w obu programach lojalnościowych mogą to zrobić na stronach internetowych: delta.com/crossoverrewards lub spg.com/crossoverrewards.
INFORMACJA PRASOWA
POWRÓT Warszawa, 28 lutego 2013 r. - Linie Delta Air Lines, Inc (NYSE: DAL) oraz Starwood Hotels and Resorts Worldwide, Inc (NYSE: HOT) nawiązały współpracę, która oferuje korzyści uczestnikom programów lojalnościowych Delta SkyMiles oraz Starwood Preferred Guest® (SPG®). Wspólny program pod nazwą Crossover Rewards™, wejdzie w życie 1 marca i zapewni elitarnym uczestnikom obu programów lojalnościowych wzajemne świadczenia i możliwość zgromadzenia większej liczby mil i punktów Starpoints. Właściciele kart SkyMiles Diamond i Platinum Medallion uzyskają dostęp do takich korzyści jak m.in. priorytetowe meldowanie w hotelu, przedłużenie doby hotelowej do godz. 16.00 i bezpłatny dostęp do Internetu w pokojach podczas pobytu w hotelach sieci Starwood Hotels and Resorts. Dodatkowo wszyscy uczestnicy programu Delta Medallion otrzymają jedną milę za każdego wydanego dolara na pobyt w hotelach sieci Starwood w ramach tej oferty oraz oczywiście punkty StarPoints. Z kolei gość o statusie SPG Platinum będzie mógł zabrać ze sobą dodatkowy bagaż, skorzystać z priorytetowej odprawy i boardingu podróżując liniami lotniczymi Delta. Elitarni członkowie SPG otrzymają punkty Starpoints za każdego wydanego dolara na loty Delta Air Lines w ramach oferty współpracy oraz mile w programie lojalnościowym linii.
Ta współpraca ze względu na globalny zasięg usług oferowanych przez Starwood i Delta Air Lines, przynosi atrakcyjne benefity klientom obu firm zarejestrowanych w programach lojalnościowych. Oferując loty do ponad 300 destynacji, Delta Air Lines stanowi idealne uzupełnienie oferty ponad 1100 hoteli sieci Starwood w ponad 100 krajach.
SPG kontynuuje inwestycje w uatrakcyjnianie swojej oferty benefitów, aby nagrodzić w sposób wyjątkowy tych klientów, którzy są lojalni naszym markom – powiedział Mark Vondrasek, wiceprezes ds. programów lojalnościowych i partnerstw strategicznych Starwood Hotels & Resorts. Naszym celem jest rozszerzenie korzyści, które oferujemy lojalnym gościom i wyjście spoza mury naszych hoteli. Wierzymy, że takie podejście do biznesu sprawi, że nasi goście będą jeszcze bardziej przywiązani do naszych marek i programu SPG. – dodał.
Począwszy od 1 marca br., klienci, którzy chcą korzystać z programu Crossover Rewards™ i połączyć swoje konta w obu programach lojalnościowych mogą to zrobić na stronach internetowych: delta.com/crossoverrewards lub spg.com/crossoverrewards.
INFORMACJA PRASOWA