Drugi Business Mixer Klubu Agencji Eventowych za nami

Czym jest jakość eventu i jakimi kryteriami posługują się klienci w ocenie jego realizacji. Jak prognozować jakość przyszłego eventu i jak prowadzić relacje z klientem. Te i inne kwestie poruszał 10 lipca drugi Business Mixer Klubu Agencji Eventowych.

Tematem rozmów między agencjami i reprezentantami ze strony klienta była ocena jakości produkcji i obsługi eventowej. Zebrani w sali konferencyjnej warszawskiego Cosmopolitanu przy ul. Twardej 2/4, żywo dyskutowali o tym jakie czynniki przekładają się na sukces wydarzenia.

Wśród kluczowych elementów wymieniano subiektywne zadowolenie klienta czy odbiorców finalnych, stopień realizacji celów biznesowych, zwrot inwestycji czy zyskanie leady. Paneliści wskazywali również na dużą rolę
prowadzących i artystów. Na zakończenie uczestnicy opowiadali o rozwiązaniach kreatywnych własnych agencji oraz o tym jak mają się one w praktyce.


- Cieszy mnie fakt, że frekwencja zdecydowanie dopisała, a sama dyskusja była bardzo owocna. Uważamy, że możliwość spokojnego porozmawiania o istotnej dla branży tematyce z naszymi klientami jest bardzo cenne dla obu stron. Dzięki temu możemy lepiej poznać nasze postrzeganie różnych kwestii – tematów nam z pewnością nie zabraknie. - powiedział Adam Górko, Prezes Zarządu MyPlace, agencji organizującej środowy Business Mixer.

Pierwsza część prelekcji poświęcona była ocenie samej oferty. Wysoka jakość prezentacji to wg uczestników podstawa. Poza główną rolą sprzedażową może być dla firmy czymś w rodzaju wizytówki, pokazywać jej profesjonalizm i zaangażowanie. Wszyscy zgodnie podkreślali jak pomocna na tym etapie jest współpraca z podwykonawcami oraz włączenie ich do rozmów z klientem. Lepsza wymiana informacji powinna też odbywać się na linii klient – agencja reklamowa – agencja eventowa. Wszystko to przekłada się nie tyle na lepsze zrozumienie potrzeb klienta co na lepszą koordynację działań i większa satysfakcje odbiorców.

Gości konferencji byli : Marta Życińska, dyrektor biura marketingu PZU, Piotr Gołos, dyrektor Departamentu Spraw Zagranicznych, Marketingu i PR w PZPN oraz Artur Szyman, Lighting Designer w firmie Light Up. Z ramienia KAE w rozmowie udział brali także: Szymon Walkiewicz, partner WALK, Prezes Zarządu Klubu Agencji Eventowych, Adam Górko, Prezes Zarządu MyPlace oraz Kuba Śliwiński, Dyrektor Zarządzający MyPlace. Kolejna edyscja Buisenss Mixer już w przyszłym roku.

***
Klub Agencji Eventowych powstał w 2012 roku przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. W jego skład aktualnie wchodzi osiem agencji: AGENCJA ALLEGRO, EL PADRE, EM LAB, MULTI EVENT, MYPLACE, ROCHSTAR EVENTS, STX JAMBOREE oraz WALK EVENTS. Klub ma za zadanie współtworzyć wysokie standardy i wskazywać dobre praktyki, angażować się w projekty edukacyjne, a także działać na rzecz usprawniania dialogu pomiędzy marketerami zainteresowanymi usługami z zakresu event marketingu a agencjami.



INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!
Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!

Otwarcie Zamku w Stobnicy już niebawem! Przygotuj się na niezapomnianą majówkę 2024, pełną emocji i przygód. Weź udział w historycznym otwarciu i dołącz do epickiej przygody już teraz!

10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!
10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!

Odkryj niepowtarzalne wspomnienia z 10 lat Hotelu Fabryka Wełny! Z historią splata się nowoczesność, tworząc magiczną przestrzeń, która przyciąga gości z całego świata!

Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!
Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!

HUDSON - elegancki obiekt w samym sercu Koszalina, oferujący kompleksowe usługi organizacyjne dla różnorodnych wydarzeń biznesowych i okolicznościowych. Sala konferencyjna, komfortowe pokoje, wyjątkowa restauracja - wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć niezapomniane wydarzenie!

Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!
Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!

Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!

Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!
Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!

Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!

Archiwum