Dwie półkule i czerwony punkt po środku - nowe logo Targów Kielce

Targi Kielce nie stoją w miejscu i ciągle się rozwijają. Teraz naszła pora na zmianę loga, żeby iść za duchem czasu i prezentować się profesjonalnie na tle konkurencji.
Dwie czerwone półkule przecięte białym paskiem - tak teraz wygląda nowe logo Targów Kielce, czyli drugiego największego ośrodka wystawienniczo-targowego w Europie Środkowo-Wschodniej. Co może ono symbolizować?
Że są oni zawsze w centrum wydarzeń, mają międzynarodowy charakter i punkt odniesienia dla innych.
To już kolejne logo w historii obiektu. Podyktowane jest najnowszymi trendami graficznymi. Logo jako serce marki, element wizualnej identyfikacji jest istotnym narzędziem komunikacji i budowania wizerunku Targów Kielce, podkreślającym unikalny charakter ośrodka.
Najnowszy znak kieleckiego ośrodka nawiązuje do czerwonego punktu, który
już pojawiał się w poprzednich logotypach. Podkreśla wagę miejsca w
przestrzeni, symbolizuje centrum spotkań w biznesie. Znak odnosi się
jednocześnie do uproszczonego obrazu kuli ziemskiej, podzielonej na dwie
półkule, nawiązując do międzynarodowego charakteru kieleckiego ośrodka
wystawienniczego. Nowe liternictwo zastosowane w logo jest wyrazem
minimalizmu, który jest esencją biznesowego stylu. Autorem nowego znaku
jest Michał Obiedziński, kierownik Zespołu Grafiki Komputerowej w Targach Kielce, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.
Nowe logo Targów będzie sukcesywnie wdrażane w dokumentach i wydawnictwach targowych.
Zobacz, jak powstało nowe logo!
INFORMACJA PRASOWA