28.01.2013
EFEA Europe+Asia Event Forum 2013 zakończone
Ponad 250 specjalistów z 27 krajów wzięło udział w trzydniowym Forum EFEA w St. Petersburgu w Rosji. Uczestnicy forum przyjechali m.in. z Belgii, USA, Węgier, Polski, Niemiec, Indii i Chin, aby rozmawiać o rozwoju przemysłu spotkań w Europie.
W Forum, już po raz drugi, udział wzięła Anna Górska, Prezes Zarządu Gdańsk Convention Bureau/Gdańskiej Organizacji Turystycznej i Przewodnicząca Oddziału Europy Centralnej ICCA. Organizatorzy zaprosili Anne Górską do wzięcia udziału w sesji dotyczącej wykorzystania dużych obiektów w miastach po organizacji wydarzeń sportowych i kulturalnych. Anna Górska mówiła o bogatych doświadczeniach Gdańska po EURO 2012. Podczas tej samej sesji, swoimi doświadczeniami podzielił się również Londyn organizatorem Olimpiady w 2012r.
Inne sesje tematyczne, które odbyły się podczas forum dotyczyły m.in. wykorzystania nowych technologii i mediów społecznościowych w organizacji spotkań biznesowych, statystyk, działalność biur convention na świecie, współpracy i relacji pomiędzy zleceniodawcą i zleceniobiorcą, spotkań hybrydowowych. Całen forum było niezwykle interaktywne - m.in. przez cały czas jego trwania na ścianach sal, w których odbywały się spotkania wyświetlały się na bieżąco "tweety" uczestników wydarzenia.
"Uważam, że Forum jest bardzo dobrą formą wymiany doświadczeń a bogaty program edukacyjny gwarantuje, że Forum będzie się rozwijało w kolejnych latach" - powiedziała już po wydarzeniu Anna Górska.
Nowością tegorocznej edycji konferencji był Konkurs talentów, podczas którego 4 młodych ludzi korzystając z tzw. techniki "pechakucha" podczas 6 minutowych prezentacji przedstawiło swoje wizję przemysłu spotkań w 2020r. Okazało się, że młodzi ludzie mają dużo do powiedzenia na temat turystyki biznesowej a ich wizje na temat przyszłości branży są bardzo optymistyczne.
Podobne spotkania, jak to które właśnie zakończyło się Petersburgu to znakomita okazja, aby wymienić się doświadczeniami i zaczerpnąć inspiracji.
INFORMACJA PRASOWA
POWRÓT W Forum, już po raz drugi, udział wzięła Anna Górska, Prezes Zarządu Gdańsk Convention Bureau/Gdańskiej Organizacji Turystycznej i Przewodnicząca Oddziału Europy Centralnej ICCA. Organizatorzy zaprosili Anne Górską do wzięcia udziału w sesji dotyczącej wykorzystania dużych obiektów w miastach po organizacji wydarzeń sportowych i kulturalnych. Anna Górska mówiła o bogatych doświadczeniach Gdańska po EURO 2012. Podczas tej samej sesji, swoimi doświadczeniami podzielił się również Londyn organizatorem Olimpiady w 2012r.
Inne sesje tematyczne, które odbyły się podczas forum dotyczyły m.in. wykorzystania nowych technologii i mediów społecznościowych w organizacji spotkań biznesowych, statystyk, działalność biur convention na świecie, współpracy i relacji pomiędzy zleceniodawcą i zleceniobiorcą, spotkań hybrydowowych. Całen forum było niezwykle interaktywne - m.in. przez cały czas jego trwania na ścianach sal, w których odbywały się spotkania wyświetlały się na bieżąco "tweety" uczestników wydarzenia.
"Uważam, że Forum jest bardzo dobrą formą wymiany doświadczeń a bogaty program edukacyjny gwarantuje, że Forum będzie się rozwijało w kolejnych latach" - powiedziała już po wydarzeniu Anna Górska.
Nowością tegorocznej edycji konferencji był Konkurs talentów, podczas którego 4 młodych ludzi korzystając z tzw. techniki "pechakucha" podczas 6 minutowych prezentacji przedstawiło swoje wizję przemysłu spotkań w 2020r. Okazało się, że młodzi ludzie mają dużo do powiedzenia na temat turystyki biznesowej a ich wizje na temat przyszłości branży są bardzo optymistyczne.
Podobne spotkania, jak to które właśnie zakończyło się Petersburgu to znakomita okazja, aby wymienić się doświadczeniami i zaczerpnąć inspiracji.
INFORMACJA PRASOWA