EvEND - Czy pandemia to koniec eventów?

MojeKonferencje.pl wspierają ciekawe inicjatywy. Tym razem postanowiliśmy objąć Patronatem Medialnym wydarzenie o nazwie "EvEND - Czy pandemia to koniec eventów?" organizowane przez studentów specjalności Event management i PR Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu.
Wydarzenie skierowane jest do osób, które chcą dowiedzieć się trochę więcej o tym, jak obecnie funkcjonuje branża eventowa, jak działają organizatorzy, czy jakiekolwiek wydarzenia się odbywają i czy pandemia oznacza koniec eventów.
To już druga edycja tej konferencji. Po raz drugi już Studenckie Koło Marketingu WNEiZ UMK w Toruniu jest współorganizatorem.
- Obecnie obostrzenia związane z pandemią mocno dotknęły wiele branż. Ludzie się boją organizować wydarzenia, co ma ogromny wpływ na kondycję branży. Firmy szukają różnych alternatyw i wydarzenia online w dobie pandemii, w dużej mierze, zastąpiły tradycyjne imprezy. Pandemia wymusiła stworzenie kreatywnych rozwiązań, które umożliwią dalszy rozwój biznesu przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa. Dlatego postawiliśmy na 3 bloki: sport, kultura, śluby – dodaje Olha Ziulkovska, jedna z organizatorek.
- Pandemia trwa, a gospodarka musi funkcjonować m.in. sektor eventowy. Każdy zastanawia się czy to nie jest jego koniec. Wspólnie chcemy sprawdzić jak świat eventowy walczy o przetrwanie na rynku. Zobacz to z Nami! – zaprasza w imieniu Koła Małgorzata Zielińska.
Kiedy odbędzie się to wydarzenie i w jakiej formie?
Równo za tydzień (19.11) w godzinach od 10 do 13 zainteresowane osoby będą mogły uczestniczyć w konferencji na platformie Youtube.
- Branża spotkań to minimum 1,5% PKB w Polsce w 2019 roku. Wspólnie z wydarzeniami kulturalnymi, sportowymi i branżą ślubną, może to być nawet dwukrotnie więcej. Studenci w ramach organizacji II edycji konferencji „Event z każdej strony” chcą pokazać możliwości funkcjonowania tych branż oraz wytyczne związane z ich przyszłością. Serdecznie zapraszamy – podsumowuje dr Krzysztof Celuch z Katedry Zachowań Organizacyjnych i Marketingu WNEiZ UMK w Toruniu, opiekun wydarzenia.
INFORMACJA PRASOWA