Event Biznes już za nami! Pora na podsumowanie konferencji!

Portal MojeKonferencje.pl miał przyjemność pełnić rolę patrona medialnego szóstej edycji konferencji Event Biznes, która odbyła się 13 listopada w Centrum Targowo-Kongresowym w Warszawie. W wydarzeniu wzięli udział managerowie, dyrektorowie działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za komunikację, specjaliści do spraw PR oraz HR z licznych firm z całej Polski. Nie brakowało także osób bezpośrednio związanych z branżą eventową, w tym wielu zagranicznych autorytetów w dziedzinach technologii czy prawa.
Podczas tego jednego, jesiennego dnia Global Expo zmieniło się w miejsce stworzone z myślą o osobach związanych z organizacją czy realizacją eventów. W Centrum rozstawiono 60 stoisk targowych, wśród których goście mogli natrafić także na stoisko MojeKonferencje.pl. Na scenie pojawiło się aż 20 zagranicznych gości oraz 12 prelegentów i szkoleniowców. Przez pięć godzin dostarczali widowni specjalistycznej wiedzy z zakresu tematów kluczowych dla branży eventowej. Mówcy zaproponowali również praktyczne rozwiązania dla event marketingu oraz pokazali szereg inspiracji wynikających ze światowych trendów. Event Biznes pozwolił gościom na wymianę doświadczeń z zakresu strategii budowania marki, promocji i zarządzania, a także umożliwił wysnucie wniosków po analizach nurtów w socjologii, marketingu oraz rozwoju nowych technologii.
W tym roku konferencję otworzyła prelekcja Drossoa Drossosa z Global Consultant of Experiential Marketing, który mówił o tym, jak globalne marki wykorzystują doświadczenia marketingowe do budowania relacji ze swoimi klientami. W następnych etapach wydarzenia omawiano narzędzia technologiczne, które angażują uczestników eventów oraz omówiono działanie digital experience. Mówiono także między innymi o tym, jaki wpływ na firmę ma społeczna odpowiedzialność biznesu oraz przeanalizowano najlepsze praktyki zarządzania wzajemnymi relacjami.
Oprócz wielu ciekawych prelekcji, uczestnikom umożliwiono wzięcie udziału w szkoleniach z zakresu prawa, social mediów, bezpieczeństwa, efektywności eventów oraz wykorzystywania na nich utworów muzycznych. Dużą popularnością cieszyły się debaty na temat nowego pokolenia pracowników oraz techniki eventowej. W pierwszym bloku paneli dyskusyjnych omówiono kwestie najważniejszych spraw branży eventowej, zaś w drugim bloku poruszono temat potencjału polskich instytucji przemysłu spotkań.
Na tegorocznej edycji Event Biznes zdecydowanie działo się dużo, ale to tym lepiej dla całej branży eventowej. Uczestnicy prelekcji oraz warsztatów otrzymali sporą paczkę wartościowej wiedzy i praktycznych wskazówek, które mogą od teraz zacząć wprowadzać w życie. My także opuszczaliśmy konferencję bogatsi o nowe inspiracje i motywację do dalszego rozwoju.
Serdecznie dziękujemy organizatorom za zaproszenie, a także wszystkim, z którymi mieliśmy przyjemność się spotkać za poświęcony czas i przyjemną atmosferę. Z niecierpliwością wyczekujemy kolejnej edycji!