Na początku 2016 roku odbędzie się wyjątkowe spotkanie w całości poświęcone eventom - Forum Branży Eventowej 2016. Patronem medialnym wydarzenia jest portal MojeKonferencje.pl.
Impreza będzie miała miejsce 14 stycznia 2016 roku w Centrum MT Polska w Warszawie. Uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję nawiązania nowych kontaktów, a także wysłuchać wielu ciekawych prelegentów z branży eventowej.
W programie przewidziane są między innymi:
- Event – wymuszona zabawa i sfabrykowane morale czy wzrost zaangażowania i doładowanie akumulatorów?
- Jak wykorzystać eventy w komunikacji marketingowej?
- Jaką rolę pełnią eventy w motywowaniu działów sprzedaży?
- Jak skutecznie wykorzystać wydarzenia firmowe w integracji i motywacji pracowników?
- Największe wpadki organizatora eventów i konferencji – własne i zebrane doświadczenia.
- Czy catering to wyzwanie dla event menedżera? Najlepsze i najgorsze praktyki.
- Jak wybrać obiekt i nie stracić głowy przed końcem eventu?
- Jaka jest rola wydarzeń i spotkań z klientami w budowaniu wizerunku marki?
- 8 skutecznych rozwiązań niezbędnych w budowaniu relacji agencja / szef marketingu – klient!
Udział w forum dla klientów końcowych oraz agencji eventowych, agencji PR, agencji reklamowych oraz przedstawicieli centrów handlowych jest bezpłatny.
Więcej informacji i formularz rejestracyjny na www.forumevential.pl.
Możliwość rejestracji udziału w Forum trwa do 10 stycznia 2016.
Organizatorem Forum Branży Eventowej jest firma Evential Sp. z o.o.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]