Forum Branży Eventowej FBE 2017 już w styczniu!

Forum Branży Eventowej FBE 2017 już w styczniu!

Misją Forum Branży Eventowej jest pokazanie eventu jako spójnego elementu komunikacji z klientami, pracownikami i innymi uczestnikami otoczenia przedsiębiorstwa.

Czy w zmieniającym się świecie będziemy mieli  coraz mniej czasu?  Czy nasza rzeczywistość przeniesie się z realu do digital’u? Czy na eventach widzieliśmy już wszystko i  nic nas nie zaskoczy? Czy za kilka lat będzie jeszcze miejsce na branżę eventową?

Kolejna edycja FBE poświęcona jest wpływowi zmian społecznych i rynkowych na biznes eventowy oraz temu jak ten sektor pod ich wpływem powinien i będzie ewoluował. W styczniu 2017 porozmawiamy o tym, jak organizując eventy powinniśmy się zmieniać, żeby nową rzeczywistość wykorzystać dla rozwoju  biznesu. Omówimy też jak nieuchronne już zmiany w życiu naszych klientów i pracowników zauważyć i uwzględnić w strategiach marketingowych i HR przedsiębiorstw. A może okaże się, że event, czasem wbrew pozorom, jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji ze społeczeństwem przyszłości? Warto wiedzieć. 

Program Forum Branży Eventowej 2017:

 9:00 Sesja networkingowa

10:00 Przyszłość zaczyna się dziś - jaki jest wpływ technologii i zmian pokoleniowych na formy spędzania czasu. Wojciech Herra

10:45 Eventy w realu i w digitalu, czy to możliwe już dziś? Czy wokół eventu możemy budować całoroczną komunikację marki? Jakie nowe wyzwania pojawiają się przed agencjami eventowymi? Panel ekspercki 

11:30 Catering dla mózgu. Jak przygotować catering, aby wspomógł on dobre samopoczucie i procesy myślowe uczestników? Agnieszka Piskała

12:00 Sesja networkingowa - Networkingus

13:00 Ta Pani w tym futrze przyszła i w tym futrze wychodzi. Jak tworzyć angażującą opowieść wokół marki i jaką rolę w tej opowieści odgrywa event? Dorota Krasnodębska - Wnorowska

13:35 10 eventowych trendów na 2017 czyli jak się zmienia świat spotkań! Krzysztof Celuch

14:10 Czy przyszłość zaczyna się w 2017 roku? Jakie trendy i zmiany czekają na organizatorów i uczestników eventów? Panel ekspercki

14:50 Sesja networkingowa

16:00 „Grywalizacja – nowoczesne narzędzie wsparcia strategii” Monika Dymacz-Kaczmarczyk

16:35 Race na stadionie, zawał na maratonie, udar na bankiecie, złamana ręką na firmowej integracji. Jakie są granice odpowiedzialności organizatora eventu i jakie środki ostrożności warto przedsięwziąć? Panel ekspercki

17:10 Oficjalne wręczenie nagród konkursu Top Event 

17.30 Zakończenie część merytorycznej

18.00 Zakończenie Forum

www.forumevential.pl

https://www.facebook.com/Forum-Bran%C5%BCy-Eventowej-FBE-366765783513345/?ref=bookmarks

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Obiekt na konferencje w woj. mazowieckim - Pałac Żelechów SPA & Wellness przy którym trudno przejść obojętnie!
Obiekt na konferencje w woj. mazowieckim - Pałac Żelechów SPA & Wellness przy którym trudno przejść obojętnie!

Pałac Żelechów SPA & Wellness to miejsce, które łączy w sobie luksus, historię i nowoczesność, oferując szeroką gamę usług i atrakcji. To doskonałe miejsce na organizację prestiżowych wydarzeń biznesowych, zapewniając komfortowe warunki i wyjątkową atmosferę.

Hotel 5-gwiazdkowy w Wiśle - Crystal Mountain z nowoczesnym centrum konferencyjnym!
Hotel 5-gwiazdkowy w Wiśle - Crystal Mountain z nowoczesnym centrum konferencyjnym!

Crystal Mountain w Wiśle to miejsce, które łączy luksus z funkcjonalnością, oferując najwyższy standard usług. Malownicze otoczenie, nowoczesne zaplecze konferencyjne, wyśmienita kuchnia oraz bogata oferta rekreacyjna sprawiają, że jest to idealne miejsce na organizację eventów.

Międzynarodowa konferencja krytycznych badaczy dziedzictwa odbędzie się w 2028 roku w Warszawie!
Międzynarodowa konferencja krytycznych badaczy dziedzictwa odbędzie się w 2028 roku w Warszawie!

W 2028 roku Uniwersytet Warszawski będzie gospodarzem prestiżowej konferencji ACHS, skupiającej badaczy dziedzictwa z całego świata. Po raz pierwszy to wydarzenie odbędzie się w Polsce, przyciągając około 600 delegatów!

Hotel 5-gwiazdkowy w Krakowie - Radisson Blu Hotel Kraków z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Krakowie - Radisson Blu Hotel Kraków z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Wybierając Radisson Blu Hotel Kraków na miejsce swojego wydarzenia, zapewniasz sobie i swoim gościom najwyższy standard usług, doskonałą lokalizację oraz pełne wsparcie w realizacji nawet najbardziej wymagających przedsięwzięć. Dowiedz się więcej!

Nosalowy Dwór Resort & SPA - konferencja w górach
Nosalowy Dwór Resort & SPA - konferencja w górach

Nosalowy Dwór Resort & SPA to wyjątkowy obiekt położony pośród niesamowitych Tatr. Ponad 2000 metrów kwadratowych powierzchni konferencyjnej oraz niesamowite udogodnienia na najwyższym poziomie czekają na klientów biznesowych. Sprawdź!

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz