Gdańskie top produkty turystyczne




Dzięki grantowi otrzymanemu z Ministerstwa Sportu i Turystyki Gdańska Organizacja Turystyczna, we współpracy z pomorską branżą turystyczną, przygotuje specjalny katalog produktów turystycznych związanych z Gdańskiem i Regionem. Oferty produktów znajdą się również na dedykowanej internetowej wyszukiwarce - gdansk4fun


Projekt jest kontynuacją intesywnych działań podjętych w latach ubiegłych przez GOT/GCB i związanych promocją czterech produktów turystycznych: bursztynem, Solidarnością, morzem i zamkami gotyckimi w ramach których odbyły się m.in. szkolenia dla trójmiejskiej branży turystycznej z zakresu tworzenia produktów, powstał również "Podręcznik dobrych praktyk" poświęcony czterem wyróżnikom Gdańska i Regionu oraz przykładom skutecznego wykorzystania produktów turystycznych za granicą.


Oferty produktów turystycznych będą związane z sześcioma kategoriami: relaksem, bursztynem, Solidarnością, aktywnym wypoczynkiem, zwiedzaniem i kulturą oraz oczywiście morzem. Jakie informacje będzie można znaleźć zarówno w katalogu i wyszukiwarce?

- nazwa produktu

- kontakt do organizatora

- czas obowiązywania oferty (przez cały rok, sezonowo, okazjonalnie przy okazji innych, większych wydarzeń)

- dodatkowe atrybuty (czy dany produkt jest skierowany dla rodzin z dziećmi, przystosowany dla niepełnosprawnych, romantyczny/dla dwojga)

- do jakiej grupy odbiorców jest skierowany produkt (indywidualnych, grupowych, biznesowych)

- czy jest to oferta jedno- lub kilkudniowa.

W internetowej wyszukiwarce produktów turystycznych uwzględniona będzie również ich cena.


Czemu ma służyć integracja ofert produktów turystycznych? Przede wszystkim ma ułatwić samym turystom (zarówno indywidualnym jak i biznesowym) odszukanie interesujących ich ofert. Dzięki temu, że oba narzędzie będą dostępne w czterech wersjach językowych - poza polską, również angielskiej, niemieckiej oraz rosyjskiej oferty dotrą również do coraz liczniej przybywających do Trójmiasta gości z zagranicy. Projekt ma również pobudzić branżę turystyczną w zakresie kreowania nowych, oryginalnych i konkurencyjnych ofert nawiązujących do kluczowych wyróżników Gdańska i Regionu. Takich ofert wciąż jest za mało jak na potrzeby tak dużej destynacji turystycznej, a te, które funkcjonują na rynku są rozproszone.


Katalog produktów turystycznych oraz wyszukiwarka internetowa to nie jednak nie wszystko. W ramach ministerialnego grantu zorganizowana została również konferencja "Nowe trendy w turystyce", która odbyła się 13 marca w Hotelu Radisson Blu Gdańsk i w której udział wzięło 200 osób związanych z branżą turystyczną. W maju zorganizowane zostaną również warsztaty poświęcone tworzeniu, promocji i sprzedaży produktów turystycznych, które poprowadzi Adam Mikołajczyk, Prezes Zarządu Best Place - Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc (który był również prelegentem podczas konferencji "Nowe trendy w turystyce").


Ważną częścią całego projektu będzie również opracowanie dokumentu strategicznego, w którym wskazane będą kierunki i narzędzie rozwoju oraz wsparcia produktów turystycznych w Gdańsku i Regionie (połączone z organizacją 2 warsztatów produktowych).


Projekt jest kontynuacją działań podjętych w latach ubiegłych przez GOT/GCB i związanych promocją czterech produktów turystycznych: bursztynem, Solidarnością, morzem i zamkami gotyckimi w ramach których odbyły się m.in. szkolenia dla trójmiejskiej branży turystycznej z zakresu tworzenia produktów, powstał również "Podręcznik dobrych praktyk" poświęcony czterem wyróżnikom Gdańska i Regionu oraz przykładom skutecznego wykorzystania produktów turystycznych za granicą.

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Nowoczesny hotel na konferencje w Ustce - Cristal Baltic Apart Hotel!
Nowoczesny hotel na konferencje w Ustce - Cristal Baltic Apart Hotel!

Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.

Wyjątkowe miejsce na event 100 kilometrów od Warszawy - Parisel Palace
Wyjątkowe miejsce na event 100 kilometrów od Warszawy - Parisel Palace

Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.

Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!
Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!

Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz