Gdańskie top produkty turystyczne




Dzięki grantowi otrzymanemu z Ministerstwa Sportu i Turystyki Gdańska Organizacja Turystyczna, we współpracy z pomorską branżą turystyczną, przygotuje specjalny katalog produktów turystycznych związanych z Gdańskiem i Regionem. Oferty produktów znajdą się również na dedykowanej internetowej wyszukiwarce - gdansk4fun


Projekt jest kontynuacją intesywnych działań podjętych w latach ubiegłych przez GOT/GCB i związanych promocją czterech produktów turystycznych: bursztynem, Solidarnością, morzem i zamkami gotyckimi w ramach których odbyły się m.in. szkolenia dla trójmiejskiej branży turystycznej z zakresu tworzenia produktów, powstał również "Podręcznik dobrych praktyk" poświęcony czterem wyróżnikom Gdańska i Regionu oraz przykładom skutecznego wykorzystania produktów turystycznych za granicą.


Oferty produktów turystycznych będą związane z sześcioma kategoriami: relaksem, bursztynem, Solidarnością, aktywnym wypoczynkiem, zwiedzaniem i kulturą oraz oczywiście morzem. Jakie informacje będzie można znaleźć zarówno w katalogu i wyszukiwarce?

- nazwa produktu

- kontakt do organizatora

- czas obowiązywania oferty (przez cały rok, sezonowo, okazjonalnie przy okazji innych, większych wydarzeń)

- dodatkowe atrybuty (czy dany produkt jest skierowany dla rodzin z dziećmi, przystosowany dla niepełnosprawnych, romantyczny/dla dwojga)

- do jakiej grupy odbiorców jest skierowany produkt (indywidualnych, grupowych, biznesowych)

- czy jest to oferta jedno- lub kilkudniowa.

W internetowej wyszukiwarce produktów turystycznych uwzględniona będzie również ich cena.


Czemu ma służyć integracja ofert produktów turystycznych? Przede wszystkim ma ułatwić samym turystom (zarówno indywidualnym jak i biznesowym) odszukanie interesujących ich ofert. Dzięki temu, że oba narzędzie będą dostępne w czterech wersjach językowych - poza polską, również angielskiej, niemieckiej oraz rosyjskiej oferty dotrą również do coraz liczniej przybywających do Trójmiasta gości z zagranicy. Projekt ma również pobudzić branżę turystyczną w zakresie kreowania nowych, oryginalnych i konkurencyjnych ofert nawiązujących do kluczowych wyróżników Gdańska i Regionu. Takich ofert wciąż jest za mało jak na potrzeby tak dużej destynacji turystycznej, a te, które funkcjonują na rynku są rozproszone.


Katalog produktów turystycznych oraz wyszukiwarka internetowa to nie jednak nie wszystko. W ramach ministerialnego grantu zorganizowana została również konferencja "Nowe trendy w turystyce", która odbyła się 13 marca w Hotelu Radisson Blu Gdańsk i w której udział wzięło 200 osób związanych z branżą turystyczną. W maju zorganizowane zostaną również warsztaty poświęcone tworzeniu, promocji i sprzedaży produktów turystycznych, które poprowadzi Adam Mikołajczyk, Prezes Zarządu Best Place - Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc (który był również prelegentem podczas konferencji "Nowe trendy w turystyce").


Ważną częścią całego projektu będzie również opracowanie dokumentu strategicznego, w którym wskazane będą kierunki i narzędzie rozwoju oraz wsparcia produktów turystycznych w Gdańsku i Regionie (połączone z organizacją 2 warsztatów produktowych).


Projekt jest kontynuacją działań podjętych w latach ubiegłych przez GOT/GCB i związanych promocją czterech produktów turystycznych: bursztynem, Solidarnością, morzem i zamkami gotyckimi w ramach których odbyły się m.in. szkolenia dla trójmiejskiej branży turystycznej z zakresu tworzenia produktów, powstał również "Podręcznik dobrych praktyk" poświęcony czterem wyróżnikom Gdańska i Regionu oraz przykładom skutecznego wykorzystania produktów turystycznych za granicą.

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Hotel 5-gwiazdkowy w Świeradowie-Zdroju - Elements Hotel & Spa, ekskluzywne miejsce na konferencje i szkolenia!
Hotel 5-gwiazdkowy w Świeradowie-Zdroju - Elements Hotel & Spa, ekskluzywne miejsce na konferencje i szkolenia!

Odkryj idealne połączenie biznesu i relaksu w Element Hotel & Spa. Jego oferta konferencyjna, luksusowe wnętrza oraz niezapomniane doświadczenia w centrum Wellness & Spa czekają na Ciebie w sercu malowniczych Gór Izerskich!

ARCHE Dwór Uphagena Gdańsk – biznes z misją
ARCHE Dwór Uphagena Gdańsk – biznes z misją

Odkryj ARCHE Dwór Uphagena w Gdańsku - niezwykłe miejsce, gdzie biznes spotyka sztukę. Przestronne sale gościnnego obiektu to nie tylko idealne miejsce na konferencje, ale także platforma dla artystycznych spotkań i wystaw.

4-gwiazdkowy hotel w centrum Wrocławia - Art Hotel, odpowiedni na konferencje i szkolenia!
4-gwiazdkowy hotel w centrum Wrocławia - Art Hotel, odpowiedni na konferencje i szkolenia!

Art Hotel Wrocław to nie tylko eleganckie miejsce na nocleg, ale przede wszystkim doskonałe centrum biznesowe, które spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Dlatego jeśli planujesz wyjątkowe spotkanie biznesowe w sercu Wrocławia, będzie to niezawodny wybór!

Hotel SPA w Dźwirzynie - NEPTUNO Resort & Spa z nowoczesnym zapleczem konferencyjnym!
Hotel SPA w Dźwirzynie - NEPTUNO Resort & Spa z nowoczesnym zapleczem konferencyjnym!

Oprócz doskonałych warunków do pracy Neptuno Resort & Spa oferuje także liczne atrakcje relaksacyjne. Od strefy SPA & Wellness, przez wypożyczalnię rowerów, po strefę fitness. Tam zdecydowanie każdy znajdzie coś dla siebie.

Organizacja konferencji w kinie - KinoGram Warszawa poleca się na eventy!
Organizacja konferencji w kinie - KinoGram Warszawa poleca się na eventy!

Odkryj wyjątkową przestrzeń KinoGram w sercu Warszawy, idealną do organizacji konferencji i spotkań biznesowych. Zainspiruj się industrialnym stylem i unikalną atmosferą, połączoną z wysokim poziomem usług i wyjątkowymi doznaniami kulinarymi.

Archiwum
Informujemy, że serwis korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza akceptację Polityki Cookies Akceptuję