Pałac Żelechów
Szybkie wyszukiwanie
10.04.2019

Hotel Meeting – co ciekawego w programie wiosennej edycji?

Hotel Meeting – co ciekawego w programie wiosennej edycji?

Kolejna edycja konferencji branżowej Hotel Meeting odbędzie się już 15 kwietnia w warszawskim Airport Hotel Okęcie. W programie przewidziano kilkanaście prezentacji, warsztaty sprzedażowe oraz panel dyskusyjny.

Hotel Meeting to cykliczna konferencja ekspertów i praktyków branży hotelarskiej, którzy mają możliwość wymienić się swoją wiedzą, doświadczeniem oraz wziąć udział w dyskusji na zawodowe tematy. Wydarzenie także stwarza okazję do zdobycia nowych kontaktów biznesowych dzięki Business Speed Dating - ekspresowych spotkaniach hotelarzy oraz dostawców produktów i usług dla branży HoReCa.

Program wiosennej edycji składa się z 4 części:

W części pierwszej, która będzie trwała od 9:00 do 10:30, uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się m. in. “Jak dotrzeć do segmentu MICE w kampaniach online? Prelegent Krzysztof Stęplowski podzieli się z gośćmi kilkoma nowymi sposobami promocji oferty MICE oraz zaprezentuje działania, dzięki którym uda się obniżyć koszty tego typu kampanii.

Część druga potrwa od 11:00 do 12:30, a prelegent Rafał Krzycki opowie o tym, dlaczego warto angażować swój biznes w działania społeczne oraz jak zintegrować branżę, by wspierać wspólny cel.

W części trzeciej, odbywającej się w godzinach 13:20-14:30 uczestnicy wezmą udział w panelu dyskusyjnym pod tytułem “Czy cena czyni cuda? Szukamy przepisu na sukces w dobie hossy inwestycyjnej na rynku hoteli i apartamentów wypoczynkowych”. Moderatorką dyskusji będzie Marlena Kosiura, a wśród panelistów znajdą się Karolina Kaim, Artur Kozieja, Krzysztof Sobolewski oraz Damian Rdzanek.

Ostatnia już, czwarta część, potrwa od 14:50 do 16:10. Bartosz Paczyński poprowadzi prelekcję pod tytułem “Zła ocena? Jest na to sposób! Jak usunąć nieprawdziwe opinie w Internecie? Studium przypadku”, podczas której opowie m. in. o tym, jak radzić sobie z krytyką i dbać o swój wizerunek oraz jak usunąć opinię o firmie lub obiekcie hotelowym z Google.
To tylko nieliczne z tematów, jakie zostaną podjęte podczas konferencji.

Warsztaty sprzedażowe dla specjalistów

Równolegle do merytorycznej części konferencji, będą odbywały się warsztaty dla specjalistów zatytułowane “Jak wzmocnić i zwiększyć wydajność w sprzedaży szkoleń i konferencji w Twoim hotelu?” Warsztaty to spotkanie praktyków, podczas którego prowadzący - Maciej Straus i Blanka Retmańska-Man pokażą, jak w prosty sposób można usprawnić pracę działu sprzedaży, jak powinna wyglądać oferta, kontakt z klientem i proces realizacji. Warsztaty mają na celu uświadomienie, jak istotne jest wprowadzanie standardów i dostarczanie narzędzi działowi sprzedaży do efektywnej pracy.

Czy warto wziąć udział w warsztatach?

Sprzedaż w hotelarstwie zmienia się bardzo dynamicznie, ważne jest, aby za tymi zmianami nadążać. Stale rośnie podaż obiektów, a ilość zapytań do obiektów się kurczy, dlatego konieczne staje się właściwe aktywizowanie sprzedaży i analizowanie posiadanych kontaktów do firm oraz danych. Po konferencji uczestnicy będą wiedzieć m. in. na jakie elementy zwraca uwagę klient, w jaki sposób podkreślać atuty oraz na jakie aspekty w kontakcie z klientem należy zwracać szczególną uwagę.

Udział w konferencji oraz w warsztatach stanowi doskonałą możliwość rozwoju zawodowego oraz kształtowania już nabytych kompetencji.

Zarejestrować można się TUTAJ.

POWRÓT
Airport Hotel Okęcie
Airport Hotel Okęcie

Warszawa
mazowieckie

Zobacz

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: news@mojekonferencje.pl