Szybkie wyszukiwanie
Zamek Ryn
10.04.2019

Hotel Meeting – co ciekawego w programie wiosennej edycji?

Hotel Meeting – co ciekawego w programie wiosennej edycji?

Kolejna edycja konferencji branżowej Hotel Meeting odbędzie się już 15 kwietnia w warszawskim Airport Hotel Okęcie. W programie przewidziano kilkanaście prezentacji, warsztaty sprzedażowe oraz panel dyskusyjny.

Hotel Meeting to cykliczna konferencja ekspertów i praktyków branży hotelarskiej, którzy mają możliwość wymienić się swoją wiedzą, doświadczeniem oraz wziąć udział w dyskusji na zawodowe tematy. Wydarzenie także stwarza okazję do zdobycia nowych kontaktów biznesowych dzięki Business Speed Dating - ekspresowych spotkaniach hotelarzy oraz dostawców produktów i usług dla branży HoReCa.

Program wiosennej edycji składa się z 4 części:

W części pierwszej, która będzie trwała od 9:00 do 10:30, uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się m. in. “Jak dotrzeć do segmentu MICE w kampaniach online? Prelegent Krzysztof Stęplowski podzieli się z gośćmi kilkoma nowymi sposobami promocji oferty MICE oraz zaprezentuje działania, dzięki którym uda się obniżyć koszty tego typu kampanii.

Część druga potrwa od 11:00 do 12:30, a prelegent Rafał Krzycki opowie o tym, dlaczego warto angażować swój biznes w działania społeczne oraz jak zintegrować branżę, by wspierać wspólny cel.

W części trzeciej, odbywającej się w godzinach 13:20-14:30 uczestnicy wezmą udział w panelu dyskusyjnym pod tytułem “Czy cena czyni cuda? Szukamy przepisu na sukces w dobie hossy inwestycyjnej na rynku hoteli i apartamentów wypoczynkowych”. Moderatorką dyskusji będzie Marlena Kosiura, a wśród panelistów znajdą się Karolina Kaim, Artur Kozieja, Krzysztof Sobolewski oraz Damian Rdzanek.

Ostatnia już, czwarta część, potrwa od 14:50 do 16:10. Bartosz Paczyński poprowadzi prelekcję pod tytułem “Zła ocena? Jest na to sposób! Jak usunąć nieprawdziwe opinie w Internecie? Studium przypadku”, podczas której opowie m. in. o tym, jak radzić sobie z krytyką i dbać o swój wizerunek oraz jak usunąć opinię o firmie lub obiekcie hotelowym z Google.
To tylko nieliczne z tematów, jakie zostaną podjęte podczas konferencji.

Warsztaty sprzedażowe dla specjalistów

Równolegle do merytorycznej części konferencji, będą odbywały się warsztaty dla specjalistów zatytułowane “Jak wzmocnić i zwiększyć wydajność w sprzedaży szkoleń i konferencji w Twoim hotelu?” Warsztaty to spotkanie praktyków, podczas którego prowadzący - Maciej Straus i Blanka Retmańska-Man pokażą, jak w prosty sposób można usprawnić pracę działu sprzedaży, jak powinna wyglądać oferta, kontakt z klientem i proces realizacji. Warsztaty mają na celu uświadomienie, jak istotne jest wprowadzanie standardów i dostarczanie narzędzi działowi sprzedaży do efektywnej pracy.

Czy warto wziąć udział w warsztatach?

Sprzedaż w hotelarstwie zmienia się bardzo dynamicznie, ważne jest, aby za tymi zmianami nadążać. Stale rośnie podaż obiektów, a ilość zapytań do obiektów się kurczy, dlatego konieczne staje się właściwe aktywizowanie sprzedaży i analizowanie posiadanych kontaktów do firm oraz danych. Po konferencji uczestnicy będą wiedzieć m. in. na jakie elementy zwraca uwagę klient, w jaki sposób podkreślać atuty oraz na jakie aspekty w kontakcie z klientem należy zwracać szczególną uwagę.

Udział w konferencji oraz w warsztatach stanowi doskonałą możliwość rozwoju zawodowego oraz kształtowania już nabytych kompetencji.

Zarejestrować można się TUTAJ.

POWRÓT

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Informujemy, że serwis korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza akceptację Polityki Cookies Zamknij zamknij