mazowieckie
Kolejna edycja konferencji branżowej Hotel Meeting odbędzie się już 15 kwietnia w warszawskim Airport Hotel Okęcie. W programie przewidziano kilkanaście prezentacji, warsztaty sprzedażowe oraz panel dyskusyjny.
Hotel Meeting to cykliczna konferencja ekspertów i praktyków branży hotelarskiej, którzy mają możliwość wymienić się swoją wiedzą, doświadczeniem oraz wziąć udział w dyskusji na zawodowe tematy. Wydarzenie także stwarza okazję do zdobycia nowych kontaktów biznesowych dzięki Business Speed Dating - ekspresowych spotkaniach hotelarzy oraz dostawców produktów i usług dla branży HoReCa.
Program wiosennej edycji składa się z 4 części:
W części pierwszej, która będzie trwała od 9:00 do 10:30, uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się m. in. “Jak dotrzeć do segmentu MICE w kampaniach online? Prelegent Krzysztof Stęplowski podzieli się z gośćmi kilkoma nowymi sposobami promocji oferty MICE oraz zaprezentuje działania, dzięki którym uda się obniżyć koszty tego typu kampanii.
Część druga potrwa od 11:00 do 12:30, a prelegent Rafał Krzycki opowie o tym, dlaczego warto angażować swój biznes w działania społeczne oraz jak zintegrować branżę, by wspierać wspólny cel.
W części trzeciej, odbywającej się w godzinach 13:20-14:30 uczestnicy wezmą udział w panelu dyskusyjnym pod tytułem “Czy cena czyni cuda? Szukamy przepisu na sukces w dobie hossy inwestycyjnej na rynku hoteli i apartamentów wypoczynkowych”. Moderatorką dyskusji będzie Marlena Kosiura, a wśród panelistów znajdą się Karolina Kaim, Artur Kozieja, Krzysztof Sobolewski oraz Damian Rdzanek.
Ostatnia już, czwarta część, potrwa od 14:50 do 16:10. Bartosz Paczyński poprowadzi prelekcję pod tytułem “Zła ocena? Jest na to sposób! Jak usunąć nieprawdziwe opinie w Internecie? Studium przypadku”, podczas której opowie m. in. o tym, jak radzić sobie z krytyką i dbać o swój wizerunek oraz jak usunąć opinię o firmie lub obiekcie hotelowym z Google.
To tylko nieliczne z tematów, jakie zostaną podjęte podczas konferencji.
Warsztaty sprzedażowe dla specjalistów
Równolegle do merytorycznej części konferencji, będą odbywały się warsztaty dla specjalistów zatytułowane “Jak wzmocnić i zwiększyć wydajność w sprzedaży szkoleń i konferencji w Twoim hotelu?” Warsztaty to spotkanie praktyków, podczas którego prowadzący - Maciej Straus i Blanka Retmańska-Man pokażą, jak w prosty sposób można usprawnić pracę działu sprzedaży, jak powinna wyglądać oferta, kontakt z klientem i proces realizacji. Warsztaty mają na celu uświadomienie, jak istotne jest wprowadzanie standardów i dostarczanie narzędzi działowi sprzedaży do efektywnej pracy.
Czy warto wziąć udział w warsztatach?
Sprzedaż w hotelarstwie zmienia się bardzo dynamicznie, ważne jest, aby za tymi zmianami nadążać. Stale rośnie podaż obiektów, a ilość zapytań do obiektów się kurczy, dlatego konieczne staje się właściwe aktywizowanie sprzedaży i analizowanie posiadanych kontaktów do firm oraz danych. Po konferencji uczestnicy będą wiedzieć m. in. na jakie elementy zwraca uwagę klient, w jaki sposób podkreślać atuty oraz na jakie aspekty w kontakcie z klientem należy zwracać szczególną uwagę.
Udział w konferencji oraz w warsztatach stanowi doskonałą możliwość rozwoju zawodowego oraz kształtowania już nabytych kompetencji.
Zarejestrować można się TUTAJ.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Odkryj wyjątkową ofertę konferencyjną Zamek Janów Podlaski! Skorzystaj z promocji LAST MINUTE dla firm, z komfortowymi salami i niezapomnianą atmosferą zamkowych wnętrz. Rezerwuj już teraz!
Otwarcie Zamku w Stobnicy już niebawem! Przygotuj się na niezapomnianą majówkę 2024, pełną emocji i przygód. Weź udział w historycznym otwarciu i dołącz do epickiej przygody już teraz!
Odkryj niepowtarzalne wspomnienia z 10 lat Hotelu Fabryka Wełny! Z historią splata się nowoczesność, tworząc magiczną przestrzeń, która przyciąga gości z całego świata!
HUDSON - elegancki obiekt w samym sercu Koszalina, oferujący kompleksowe usługi organizacyjne dla różnorodnych wydarzeń biznesowych i okolicznościowych. Sala konferencyjna, komfortowe pokoje, wyjątkowa restauracja - wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć niezapomniane wydarzenie!
Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!