Generacja Y jest bardzo mobilna i poszukuje nowości, również w
hotelach. Stawia na naturalność, swobodę i bezpretensjonalność. Podobnie
jak hotele linii „smart casual” sieci Vienna House. 30 września otwarty
został kolejny obiekt tej marki – Vienna House Easy Berlin.
„Millennialsi widzą hotele inaczej. Ich motywacją jest częściej
poszukiwanie nowości niż przywiązanie do marki.” – mówił Prezes Cesson
3.0 Philippe Cesson podczas konferencji Hotel Experience w Nowym Jorku
pod koniec 2015 r. Wśród trendów na 2016 r. pojawiły się również: brak
barier w przestrzeni publicznej, większa mobilność gości i tzw. social
dining, który związany jest z przywiązywaniem coraz większej wagi do
jakości i rodzaju jedzenia*.
To właśnie młode pokolenie jest główną grupą gości nowej linii hoteli
Vienna House Easy, która powstała w lutym tego roku. „Linia Easy
wypełnia niszę między hotelami ekonomicznymi a lifestylowymi. Nazwaliśmy
tę koncepcję „smart casual“. Myślę, że odzwierciedla ona klimat naszych
czasów, a zarazem niezmienność pewnych zasad.“ – mówi Rupert Simoner,
CEO Vienna House.
Hotele Vienna House Easy mają swój unikatowy charakter i łączą
wielkomiejski charakter z urokiem otoczenia. Są lokalnymi gospodarzami,
gdzie liczy się naturalność, mobilność oraz regionalizm. Mobilność to
m.in. nowoczesne technologie, mobilny concierge (przez który goście mogą
się skontaktować z recepcją czy skorzystać z elektronicznego e-kiosku),
ale też możliwość wypożyczenia rowerów. Regionalizm widać zarówno w
wystroju wnętrz, jak i ofercie gastronomicznej. W krakowskim Vienna
House Easy Cracow na śniadanie można spróbować krakowskich bajgli z
oscypkiem, zaś ściany i dywany nowootwartego Vienna House Easy Berlin
zdobią elementy z berlińskim niedźwiedziem.
Berliński hotel to już 14 obiekt linii „smart casual” i pierwszy,
którego rekonstrukcja była w pełni zarządzana przez Vienna House.
Wszystkie są synonimem domowej atmosfery i nastawienia na codzienne,
proste przyjemności. Oferują zupełnie nowe wzornictwo pokoi, koncepcję
śniadań w stylu piekarni z prostymi produktami najwyższej jakości, a
także nową koncepcję baru otwartego na lobby, który jest jednocześnie
miejscem pracy i odpoczynku. Restauracje w tych hotelach czerpią
inspirację ze słynnego wiedeńskiego Naschmarkt – targu przysmaków.
Vienna House Easy to 3-4-gwiazdkowe hotele średniej wielkości (do 200
pokoi), z centrum konferencyjnym i barem. Wpisują się w miejską tkankę i
często zlokalizowane są poza ścisłym centrum. Sieć planuje otwarcie
kolejnych 7 obiektów tej linii do 2020 r. W Polsce aktualnie znajduje
się jeden hotel tej marki - Vienna House Easy Chopin Cracow.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]