26.04.2010
Hotele Qubus cenione na TripAdvisor.com
Codziennie oceniający hotele, restauracje i linie lotniczce użytkownicy serwisu TripAdvisor.com wyróżnili hotele sieci Qubus.
Od 10 lat TripAdvisor.com konsekwentnie umacnia pozycję lidera wśród serwisów turystycznych – mówi Krzysztof Stęplowski z działu marketingu sieci Qubus Hotel. Tworzone przez użytkowników opinie, porady oraz bazy danych sprawiły, że serwis uważany jest obecnie za jeden z najważniejszych i najbardziej wiarygodnych w sieci. – TripAdvisor.com jest też niezwykle popularny – dodaje Krzysztof Stęplowski. - Dziennie korzysta z niego kilka milionów osób.
Najwyżej ocenione przez użytkowników TripAdvisor.com zostały hotele w Katowicach, Wrocławiu i Gdańsku. Jak relacjonuje Krzysztof Stęplowski - Szczególnie cieszy sukces Qubus Hotel Gdańsk, który – choć otwarty niecały rok temu - wyprzedza już ponad 50 ujętych w rankingu gdańskich obiektów.
Szczególnie zapunktowały lokalizacja, obsługa, oraz jakość śniadania, które często są nie tylko najlepszą formą uznania, ale i reklamą. Jak przekonuje nas pracownik Qubus Hotel – Zamiast przekonywać klientów o jakości świadczonych usług, warto po prostu pokazać im opinie w takich serwisach, jak właśnie TripAdvisor.com
źródło: www.qubushotel.com
POWRÓT Od 10 lat TripAdvisor.com konsekwentnie umacnia pozycję lidera wśród serwisów turystycznych – mówi Krzysztof Stęplowski z działu marketingu sieci Qubus Hotel. Tworzone przez użytkowników opinie, porady oraz bazy danych sprawiły, że serwis uważany jest obecnie za jeden z najważniejszych i najbardziej wiarygodnych w sieci. – TripAdvisor.com jest też niezwykle popularny – dodaje Krzysztof Stęplowski. - Dziennie korzysta z niego kilka milionów osób.
Najwyżej ocenione przez użytkowników TripAdvisor.com zostały hotele w Katowicach, Wrocławiu i Gdańsku. Jak relacjonuje Krzysztof Stęplowski - Szczególnie cieszy sukces Qubus Hotel Gdańsk, który – choć otwarty niecały rok temu - wyprzedza już ponad 50 ujętych w rankingu gdańskich obiektów.
Szczególnie zapunktowały lokalizacja, obsługa, oraz jakość śniadania, które często są nie tylko najlepszą formą uznania, ale i reklamą. Jak przekonuje nas pracownik Qubus Hotel – Zamiast przekonywać klientów o jakości świadczonych usług, warto po prostu pokazać im opinie w takich serwisach, jak właśnie TripAdvisor.com
źródło: www.qubushotel.com