Jak zbudować wizerunek hotelu na Instagramie zdradza Ania Amsolik na blogu PromocjaHotelu.pl

Dzisiaj zapraszamy Was na kolejną ciekawą publikację na blogu PromocjaHotelu.pl. Ania Amsolik, właścicielka agencji Hotelike oraz autorka bloga o marketingu i sprzedaży w hotelarstwie: www.hotelike.pl, zdradza, Jak zbudować wizerunek hotelu na Instagramie.
Agencja Hotelike pomogła już kilkudziesięciu obiektom we wdrożeniu nowoczesnych form marketingu do swoich działań. Ania Amsolik uwielbia przekazywać swoją wiedzę dalej, dlatego od 2017 roku prowadzi również blog www.hotelike.pl, na łamach którego dzieli się swoimi doświadczeniami z hotelarzami i restauratorami. Jest autorką kursów online dla branży HoReCa. Występowała na największych branżowych spotkaniach i konferencjach: Hotel Marketing Conference, Hotel Meeting czy Travelcamp. Od 2018 roku jest również wykładowcą na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku.
Swoją wiedzą zgodziła się również podzielić na łamach bloga PromocjaHotelu.pl. W swoim artykule pisze o sile Instagrama w promocji wizerunku, a także dzieli się praktycznymi wskazówkami, które warto wdrożyć w działania marketingowe hotelu, który planuje promować swoją ofertę właśnie za pośrednictwem tego coraz to bardziej popularnego medium.
Ania Amsolik w swoim artykule m.in.:
- tłumaczy co to jest Instastories i jak je prowadzić na firmowym profilu hotelu
- wskazuje na trendy w prowadzeniu "instagramowego feedu"
- uprzedza przed fałszywymi kontami i mało efektywnymi botami
Bardzo ciekawy artykuł, zwłaszcza dla osób, które w instagramowym świecie dopiero raczkują, a chciałyby, żeby ich hotel (i nie tylko) był rozpoznawalny.
Zapraszamy do lektury w imieniu Ani Amsolik i autorów bloga PromocjaHotelu.pl.