9.09.2013
Jesienne porządki a grupie Accor
Wraz z końcem wakacji grupa Accor chce ożywić nieco wizerunek hoteli, i nie chodzi tu tylko o kwestie wizualne. Kierownictwo nad Grupą objął nowy prezes, nowy jest również dyrektor w Novotel Szczecin Centrum.
Zmiany na stanowiskach
27 sierpnia Rada Dyrektorów Accor mianowała Sébastiena Bazina nowym prezesem Grupy. Bazin karierę rozpoczął w 1985 roku w sektorze finansowym w USA. Po powrocie do Francji w 1990 roku objął stanowisko dyrektora w banku inwestycyjnym Hottinger Rivaud Finances. Następnie związany był z Immobilière Hôtelière gdzie pełnił funkcję prezesa. Kilka lat później pracował już w Colony Capital gdzie rozwijał oddział europejski. Z rynkiem hotelarskim związany jest niemal od 15 lat. W tym czasie odpowiadał m.in. za wykup sieci luksusowych hoteli Fairmont i Raffles, nabycie udziałów w Lucien Barriere Group oraz liczne inwestycje w sieć Accor. Sébastien Bazin jest równocześnie wiceprzewodniczącym rady nadzorczej FundacjiGustaveRoussy.
Zmiany zaszły również w Novotel Szczecin Centrum. Nowym dyrektorem została Patrycja Bierska. Bierska. Jest absolwentką Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego. Swoją karierę w Grupie Hotelowej Orbis rozpoczęła w 2000 roku dołączając do zespołów pracujących dla marki ibis, gdzie zajmowała stanowisko menadżerskie. W trakcie pełnienia funkcji odpowiedzialna była dodatkowo za proces szkoleń pracowników hoteli ibis i ibis budget.
Nowe Mercure i Novotel
Wrzesień to czas jesiennych porządków w Accor. Novotel Warszawa Centrum prezentuje się w nowym kształcie, dzięki zakończonej właśnie modernizacji. Największy w Polsce obiekt konferencyjny tej marki zyskał nowoczesne lobby recepcyjne i pomieszczenia business roomu Projekt nowych przestrzeni wykonało studio Tremend, zaś za remont odpowiadała firma Bati-Invest. Prace trwały nieco ponad miesiąc a inwestycja kosztowała 450 000 zł.
Mercure Cieszyn powiększył się za to o 13 nowych pokoi o podwyższonym standardzie. Sypialnie typu Superior najchętniej wybierają klienci biznesowi, ale nie brak im też zainteresowania ze strony podróżujących turystycznie. To początek zmian planowanych w obiekcie. Wprowadzenie do oferty pokoi typu Superior stanowi kolejny etap modernizacji hotelu, który ma na celu dostosowanie go do standardów marki Mercure.
INFORMACJA PRASOWA
POWRÓT Zmiany na stanowiskach
27 sierpnia Rada Dyrektorów Accor mianowała Sébastiena Bazina nowym prezesem Grupy. Bazin karierę rozpoczął w 1985 roku w sektorze finansowym w USA. Po powrocie do Francji w 1990 roku objął stanowisko dyrektora w banku inwestycyjnym Hottinger Rivaud Finances. Następnie związany był z Immobilière Hôtelière gdzie pełnił funkcję prezesa. Kilka lat później pracował już w Colony Capital gdzie rozwijał oddział europejski. Z rynkiem hotelarskim związany jest niemal od 15 lat. W tym czasie odpowiadał m.in. za wykup sieci luksusowych hoteli Fairmont i Raffles, nabycie udziałów w Lucien Barriere Group oraz liczne inwestycje w sieć Accor. Sébastien Bazin jest równocześnie wiceprzewodniczącym rady nadzorczej FundacjiGustaveRoussy.
Zmiany zaszły również w Novotel Szczecin Centrum. Nowym dyrektorem została Patrycja Bierska. Bierska. Jest absolwentką Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego. Swoją karierę w Grupie Hotelowej Orbis rozpoczęła w 2000 roku dołączając do zespołów pracujących dla marki ibis, gdzie zajmowała stanowisko menadżerskie. W trakcie pełnienia funkcji odpowiedzialna była dodatkowo za proces szkoleń pracowników hoteli ibis i ibis budget.
Nowe Mercure i Novotel
Wrzesień to czas jesiennych porządków w Accor. Novotel Warszawa Centrum prezentuje się w nowym kształcie, dzięki zakończonej właśnie modernizacji. Największy w Polsce obiekt konferencyjny tej marki zyskał nowoczesne lobby recepcyjne i pomieszczenia business roomu Projekt nowych przestrzeni wykonało studio Tremend, zaś za remont odpowiadała firma Bati-Invest. Prace trwały nieco ponad miesiąc a inwestycja kosztowała 450 000 zł.
Mercure Cieszyn powiększył się za to o 13 nowych pokoi o podwyższonym standardzie. Sypialnie typu Superior najchętniej wybierają klienci biznesowi, ale nie brak im też zainteresowania ze strony podróżujących turystycznie. To początek zmian planowanych w obiekcie. Wprowadzenie do oferty pokoi typu Superior stanowi kolejny etap modernizacji hotelu, który ma na celu dostosowanie go do standardów marki Mercure.
INFORMACJA PRASOWA