24.09.2013
Jubileusz Targów Event
Piąta edycja Targów Event skłania do podsumowania obecnej sytuacji na rynku. Krótsze spotkania, wyższe koszty organizacji przy jednocześnie malejących budżetach, trend na social media i CSR – to według MPI tendencje z jakimi zmierzyć musi się branża.
W ostatnich latach zauważa się całkowitą zmianę oblicza rynku. Kryzys ekonomiczny na świecie zmusił do oszczędności. Paradoksalnie pogłębiające się na Zachodzie problemy mogą być szansą branży eventowej w Polsce. Potwierdza to nie tylko zdanie ekspertów, ale tez rosnąca liczba zapytań i realizacji eventów w kraju.
- Na rynku działa dziś bardzo dużo agencji o wysokim stopniu profesjonalizmu. Rozwojowi branży sprzyja też fakt, że w naszym kraju organizowane są ważne wydarzenia muzyczne, sportowe czy ekonomiczne, nierzadko o zasięgu międzynarodowym. Poza tym marka Polski za granicą jest coraz silniejsza i zdecydowanie bardziej rozpoznawalna niż jeszcze kilka lat temu – mówi Monika Wąs z MPI Poland, krajowego oddziału największego globalnego stowarzyszenia skupiającego profesjonalnych organizatorów spotkań.
Aktualna sytuacja w branży będzie tematem dyskusji ekspertów MICE na nadchodzących V Targach Event. Szykują się trzy dni konferencji, na których też nie zabraknie nowinek technologicznych i atrakcji eventowych. W tym roku organizatorzy przygotowali również cykl spotkań w całości poświęconych oczekiwaniom zagranicznych klientów. Modzie na „zielone” eventy, prawo autorskie czy w końcu obiekty zabytkowe i historyczne.
Tegoroczne targi będą też obfitować w pomysły na świąteczne dekoracje. Wszystko za sprawą organizowanych równolegle Targów Christmas Expo, gdzie zaprezentują się producenci i dostawcy akcesoriów podkreślających charakter bożonarodzeniowych eventów.
Targi Event 2013 odbędą się w dniach 2-4 października br. w nowoczesnym Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. W tym roku równolegle odbywać się będą premierowe Targi Christmas Expo i WorldHotel.
INFORMACJA PRASOWA
POWRÓT W ostatnich latach zauważa się całkowitą zmianę oblicza rynku. Kryzys ekonomiczny na świecie zmusił do oszczędności. Paradoksalnie pogłębiające się na Zachodzie problemy mogą być szansą branży eventowej w Polsce. Potwierdza to nie tylko zdanie ekspertów, ale tez rosnąca liczba zapytań i realizacji eventów w kraju.
- Na rynku działa dziś bardzo dużo agencji o wysokim stopniu profesjonalizmu. Rozwojowi branży sprzyja też fakt, że w naszym kraju organizowane są ważne wydarzenia muzyczne, sportowe czy ekonomiczne, nierzadko o zasięgu międzynarodowym. Poza tym marka Polski za granicą jest coraz silniejsza i zdecydowanie bardziej rozpoznawalna niż jeszcze kilka lat temu – mówi Monika Wąs z MPI Poland, krajowego oddziału największego globalnego stowarzyszenia skupiającego profesjonalnych organizatorów spotkań.
Aktualna sytuacja w branży będzie tematem dyskusji ekspertów MICE na nadchodzących V Targach Event. Szykują się trzy dni konferencji, na których też nie zabraknie nowinek technologicznych i atrakcji eventowych. W tym roku organizatorzy przygotowali również cykl spotkań w całości poświęconych oczekiwaniom zagranicznych klientów. Modzie na „zielone” eventy, prawo autorskie czy w końcu obiekty zabytkowe i historyczne.
Tegoroczne targi będą też obfitować w pomysły na świąteczne dekoracje. Wszystko za sprawą organizowanych równolegle Targów Christmas Expo, gdzie zaprezentują się producenci i dostawcy akcesoriów podkreślających charakter bożonarodzeniowych eventów.
Targi Event 2013 odbędą się w dniach 2-4 października br. w nowoczesnym Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. W tym roku równolegle odbywać się będą premierowe Targi Christmas Expo i WorldHotel.
INFORMACJA PRASOWA