Jubileusz Targów Event

Piąta edycja Targów Event skłania do podsumowania obecnej sytuacji na rynku. Krótsze spotkania, wyższe koszty organizacji przy jednocześnie malejących budżetach, trend na social media i CSR – to według MPI tendencje z jakimi zmierzyć musi się branża.

W ostatnich latach zauważa się całkowitą zmianę oblicza rynku. Kryzys ekonomiczny na świecie zmusił do oszczędności. Paradoksalnie pogłębiające się na Zachodzie problemy mogą być szansą branży eventowej w Polsce. Potwierdza to nie tylko zdanie ekspertów, ale tez rosnąca liczba zapytań i realizacji eventów w kraju.

- Na rynku działa dziś bardzo dużo agencji o wysokim stopniu profesjonalizmu. Rozwojowi branży sprzyja też fakt, że w naszym kraju organizowane są ważne wydarzenia muzyczne, sportowe czy ekonomiczne, nierzadko o zasięgu międzynarodowym. Poza tym marka Polski za granicą jest coraz silniejsza i zdecydowanie bardziej rozpoznawalna niż jeszcze kilka lat temu – mówi Monika Wąs z MPI Poland, krajowego oddziału największego globalnego stowarzyszenia skupiającego profesjonalnych organizatorów spotkań.

Aktualna sytuacja w branży będzie tematem dyskusji ekspertów MICE na nadchodzących V Targach Event. Szykują się trzy dni konferencji, na których też nie zabraknie nowinek technologicznych i atrakcji eventowych. W tym roku organizatorzy przygotowali również cykl spotkań w całości poświęconych oczekiwaniom zagranicznych klientów. Modzie na „zielone” eventy, prawo autorskie czy w końcu obiekty zabytkowe i historyczne.

Tegoroczne targi będą też obfitować w pomysły na świąteczne dekoracje. Wszystko za sprawą organizowanych równolegle Targów Christmas Expo, gdzie zaprezentują się producenci i dostawcy akcesoriów podkreślających charakter bożonarodzeniowych eventów.

Targi Event 2013 odbędą się w dniach 2-4 października br. w nowoczesnym Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. W tym roku równolegle odbywać się będą premierowe Targi Christmas Expo i WorldHotel.

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!
Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!

Otwarcie Zamku w Stobnicy już niebawem! Przygotuj się na niezapomnianą majówkę 2024, pełną emocji i przygód. Weź udział w historycznym otwarciu i dołącz do epickiej przygody już teraz!

10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!
10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!

Odkryj niepowtarzalne wspomnienia z 10 lat Hotelu Fabryka Wełny! Z historią splata się nowoczesność, tworząc magiczną przestrzeń, która przyciąga gości z całego świata!

Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!
Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!

HUDSON - elegancki obiekt w samym sercu Koszalina, oferujący kompleksowe usługi organizacyjne dla różnorodnych wydarzeń biznesowych i okolicznościowych. Sala konferencyjna, komfortowe pokoje, wyjątkowa restauracja - wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć niezapomniane wydarzenie!

Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!
Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!

Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!

Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!
Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!

Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!

Archiwum