Kampania promocyjna Targów Event 2011

Rozpoczęła się kampania promująca tegoroczną edycję Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011, która odbędzie się w dniach 5 i 6 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Kampania obejmie działania ATL, BTL oraz PR. Reklamy Targów Event pojawią się w prasie, a także na portalach internetowych i serwisach branżowych. Dodatkowo wydarzenie będzie promowane poprzez telemarketing oraz działania mailingowe. Aktualnie jest prowadzona kampania skierowana do potencjalnych wystawców, natomiast od czerwca rozpoczną się działania skierowane do zwiedzających. Obie kampanie realizuje organizator targów – spółka MT Targi, za działania PR-owe odpowiada natomiast firma Practum Consulting.

Targi Event 2011 realizowane są przy współpracy merytorycznej m.in. ze Stowarzyszeniem Branży Eventowej, Związkiem Firm Public Relations, Event Managers Club i portalem MeetingPlanner. Patronat branżowy nad targami objęło wydawnictwo MICE Poland. Podczas tegorocznej edycji Targów Event organizatorzy będą współpracować z ponad 30 partnerami medialnymi.

- Targi Event to jedyne w Polsce wydarzenie kierowane wyłącznie do branży eventowej. Na targach prezentują się firmy, które oferują produkty i usługi wykorzystywane przy organizacji imprez. Dla osób zajmujących się przygotowywaniem eventów jest to znakomita okazja do zapoznania się z aktualnymi trendami i propozycjami rynku. Poprzez kampanię promocyjną Targów Event 2011 chcemy trafić do dwóch grup odbiorców: wystawców i zwiedzających. Aktualnie nasze działania skierowane są do firm, które mogą zaprezentować swoją ofertę na stoiskach. Bliżej terminu targów będziemy już zachęcać przedstawicieli branży do odwiedzenia naszych targów, tym bardziej, że można wziąć w nich udział bezpłatnie rejestrując się on-line. Dlatego Targi Event powinny na stałe zostać wpisane do kalendarza każdej osoby działającej w branży eventowej. Liczymy, że szerokie działania informacyjne i promocyjne dodatkowo zwiększą liczbę uczestników naszych targów – mówi Dawid Chłopik, Project Manager w MT Targi, odpowiedzialny za organizację Targów Event.

W ramach kampanii marketingowej, reklamy Targów Event 2011 pojawią się w głównych czasopismach branżowych. Informacje i bannery reklamowe znajdą się również na ponad 30 portalach internetowych i serwisach poświęconych branży marketingowej i MICE. W ramach działań BTL prowadzone są mailingi sprzedażowe do potencjalnych wystawców i zwiedzających, zachęcające do wzięcia udziału w targach. Zaplanowano również cykliczną dystrybucję newsletterów wraz z aktualnymi informacjami o wydarzeniu, a także działania telemarketingowe kierowane do osób decydujących o uczestnictwie w targach. Ponadto, organizator wyśle ponad 30 tys. drukowanych zaproszeń do przedstawicieli agencji eventowych, PR, działów marketingu i PR z dużych firm i korporacji.

Targi Event kierowane są zarówno do przedstawicieli firm eventowych, agencji reklamowych i PR-owych, jak i organizatorów różnego rodzaju wydarzeń firmowych, sportowych, politycznych, naukowych, artystycznych czy społecznych. Wszechstronna oferta wystawiających się firm będzie prezentowana w czterech głównych sektorach: rozrywka, bezpieczeństwo i porządek, techniki oraz obiekty eventowe. Pozwoli to w jednym czasie i miejscu zapoznać się z aktualnymi propozycjami produktów i usługi potrzebnych do przygotowania różnorodnych imprez. Uczestnicy targów będą mogli również korzystać z porad i doświadczenia ekspertów prezentowanych podczas towarzyszących wydarzeniu konferencji i seminariów. Po raz pierwszy równolegle z Targami Event odbędzie się niezależnie druga impreza – Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011.

Więcej informacji na temat targów można znaleźć na stronie www.targievent.pl.

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Nosalowy Dwór Resort & SPA - konferencja w górach
Nosalowy Dwór Resort & SPA - konferencja w górach

Nosalowy Dwór Resort & SPA to wyjątkowy obiekt położony pośród niesamowitych Tatr. Ponad 2000 metrów kwadratowych powierzchni konferencyjnej oraz niesamowite udogodnienia na najwyższym poziomie czekają na klientów biznesowych. Sprawdź!

Park Hotel Łysoń - 4-gwiazdkowy hotel w sercu Małopolski
Park Hotel Łysoń - 4-gwiazdkowy hotel w sercu Małopolski

Park Hotel Łysoń to luksusowy obiekt położony w malowniczym Inwałdzie, blisko Krakowa, oferujący nowoczesne centrum konferencyjne z sześcioma w pełni wyposażonymi salami. Bliskość mnóstwa atrakcji dla każdego. Odkryj, co jeszcze oferuje ten obiekt!

Nowoczesny hotel na konferencję w Wielkopolsce - Kompleks Ignasiak!
Nowoczesny hotel na konferencję w Wielkopolsce - Kompleks Ignasiak!

Kompleks Ignasiak to idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe w cichej okolicy pełnej zieleni, z nowoczesnymi salami, rozbudowaną bazą sportowo-rekreacyjną i wyśmienitą kuchnią. Odkryj wyjątkowe możliwości organizacji wydarzeń w sercu natury!

Hotel 3-gwiazdkowy w Górznie - zorganizuj konferencję w Hotel Dworek Wapionka
Hotel 3-gwiazdkowy w Górznie - zorganizuj konferencję w Hotel Dworek Wapionka

Dworek Wapionka - niezapomniane konferencje w malowniczym otoczeniu przyrody. Profesjonalne sale konferencyjne, malownicza lokalizacja oraz kompleksowa obsługa. Idealne miejsce na efektywne spotkania biznesowe i szkolenia!

Sprzedażowa checklista dla sprzedawców MICE: warsztat z Elizą Kozicą-Kamińską
Sprzedażowa checklista dla sprzedawców MICE: warsztat z Elizą Kozicą-Kamińską

Dołącz do warsztatu z Elizą Kozicą-Kamińską w Poznaniu 19 czerwca 2024 i zdobądź wiedzę z zakresu zwiększania konwersji zapytań ofertowych MICE. Rejestracja otwarta!

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz