26.11.2012
Kolejni laureaci „Złotego Standardu”
Następne 87 obiektów hotelarskich dołączyło do grona hoteli reprezentujących najwyższy standard w zakresie obsługi gości. Certyfikaty „Złotego Standardu” wręczono podczas uroczystej gali, która odbyła się 13 listopada 2012 roku. W spotkaniu udział wzięli przedstawiciele branży hotelarskiej.
Podczas gali godłem „Złotego Standardu” odznaczonych zostało 87 nowych obiektów, wśród nich m.in. Hotel Klimek SPA z Muszyny, krakowski Apis Hotel, Pałac Brunów z Lwówka Śląskiego czy Hotel Dąbrówka z Jastrzębia Zdroju. Na spotkanie dotarło niemal 200 menedżerów hotelarstwa i przedstawicieli organizacji branżowych z całej Polski.
Oprócz poznania nowych laureatów prestiżowego wyróżnienia, uczestnicy mieli okazję wysłuchać ciekawych prezentacji dotyczących nowych trendów w branży hotelarskiej. W programie gali znalazły się następujące wystąpienia:
- Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2012–2020
- Promocja regionów - współpraca władz samorządowych z organizacjami i operatorami turystycznymi
- Innowacje w turystyce biznesowej
- Zagadnienia prawne w działalności obiektu hotelarskiego
- Gorące tematy VAT w hotelarstwie
- Czym zdobywać gości w 2013 roku
- Marketing obiektu hotelarskiego w nowych mediach
- Raport: Aktywność polskich hoteli w social media
- Studium przypadku: skuteczny marketing hotelarski w sektorze klienta biznesowego
- Nowoczesne narzędzia pozycjonowania strony internetowej hotelu w Internecie
POWRÓT Podczas gali godłem „Złotego Standardu” odznaczonych zostało 87 nowych obiektów, wśród nich m.in. Hotel Klimek SPA z Muszyny, krakowski Apis Hotel, Pałac Brunów z Lwówka Śląskiego czy Hotel Dąbrówka z Jastrzębia Zdroju. Na spotkanie dotarło niemal 200 menedżerów hotelarstwa i przedstawicieli organizacji branżowych z całej Polski.
Oprócz poznania nowych laureatów prestiżowego wyróżnienia, uczestnicy mieli okazję wysłuchać ciekawych prezentacji dotyczących nowych trendów w branży hotelarskiej. W programie gali znalazły się następujące wystąpienia:
- Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2012–2020
- Promocja regionów - współpraca władz samorządowych z organizacjami i operatorami turystycznymi
- Innowacje w turystyce biznesowej
- Zagadnienia prawne w działalności obiektu hotelarskiego
- Gorące tematy VAT w hotelarstwie
- Czym zdobywać gości w 2013 roku
- Marketing obiektu hotelarskiego w nowych mediach
- Raport: Aktywność polskich hoteli w social media
- Studium przypadku: skuteczny marketing hotelarski w sektorze klienta biznesowego
- Nowoczesne narzędzia pozycjonowania strony internetowej hotelu w Internecie