Konferencja MCCT – rynek spotkań i komunikacji w biznesie. Od offline do online

Konferencja MCCT – rynek spotkań i komunikacji w biznesie.  Od offline do online

W drugiej połowie marca bieżącego roku odbędzie się bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends (MCCT). Wydarzenie odbędzie się w formule ONLINE. 

Konferencja MCCT skierowana jest głównie do osób i firm zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, organizacji małych spotkań w reżimie sanitarnym, pracy w biurach i zdalnej, a także typowego Home Office. 

Meeting Communication Collaboration Trends to nowa inicjatywa. Tematyka obejmuje szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Będzie mowa o nadchodzących zmianach i trendach.

W trakcie spotkania online będzie można również posłuchać o trendach w sferze aranżacji nowoczesnych przestrzeni spotkań oraz biznesowej komunikacji. 

Podczas marcowej konferencji Meeting Communication Collaboration Trends eksperci odpowiedzą na takie pytania, jak m.in.:

  • jak przystosować swój obiekt do organizacji eventów online i dopasować platformę komunikacyjną do potrzeb odbiorców i własnych?
  • jak zainteresować wydarzeniem, angażować uczestnika w trakcie eventu?
  • jak przekazać wartościowy kontent w atrakcyjny sposób, 
  • jak wyposażyć studio, tworząc event online lub prowadząc spotkanie (autoprezentację). 

W trakcie konferencji będzie też mowa o małych przestrzeniach konferencyjnych dla kameralnych grup uczestników, które można przystosować do aktualnych potrzeb i wyposażyć niewielkim kosztem. 

Podczas konferencji pojawią się też zagadnienia takie jak:

  • projektowanie, design i wyposażenie nowoczesnych biur 
  • miejsca zapewniające komfort i bezpieczeństwo podczas spotkań
  • ergonomia Home Office 
  • nowoczesna cyfrowa komunikacja wewnętrza i zewnętrzna
  • praca zdalna, grupowa, rozproszona 
  • od reala do online w biznesie
  • trendy rynkowe, debaty ekspertów 

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, więc tym bardziej warto wziąć w niej udział. To szansa  na podniesienie poziomu swojej wiedzy praktycznej, poznanie najnowszych trendów rynkowych i opinii ekspertów oraz nawiązanie nowych kontaktów biznesowych i branżowych.

W trakcie spotkania organizowane będą dla uczestników liczne konkursy, prezentacje, warsztaty, debaty ekspertów. Do wygrania będzie m.in. monitor interaktywny NEC MultiSync CB651Q,  którego wartość wynosi ok 11.000 złotych! Mamy zachęcać dalej?


Mamy ten zaszczyt być Patronem Medialnym konferencji Meeting Communication Collaboration Trends. Poza naszym serwisem swoim patronatem medialnym MCCT objęły również takie firmy, jak Nowy Marketing,  Architektura&Biznes, Mam Startup, www.magazif.com, Outsourcing&More, www.signs.pl, AVIntegracje, www.outsourcingportal.eu.

Partnerami spotkania są m.in. firmy: Sharp NEC Display Solutions, VisionCube, AMX, NewTek, JBL, Sennheiser, QSC, Polsound, Sure, Logitech, Pexip, Crestron, Edbak.


Strona konferencji: https://mcct.pl 

Link do rejestracji: https://mcct.pl/pl/rejestracja 


Więcej informacji:

Marengo

telefon: +48 12 413 52 02

e-mail: [email protected]

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Międzynarodowa konferencja krytycznych badaczy dziedzictwa odbędzie się w 2028 roku w Warszawie!
Międzynarodowa konferencja krytycznych badaczy dziedzictwa odbędzie się w 2028 roku w Warszawie!

W 2028 roku Uniwersytet Warszawski będzie gospodarzem prestiżowej konferencji ACHS, skupiającej badaczy dziedzictwa z całego świata. Po raz pierwszy to wydarzenie odbędzie się w Polsce, przyciągając około 600 delegatów!

Hotel 5-gwiazdkowy w Krakowie - Radisson Blu Hotel Kraków z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Krakowie - Radisson Blu Hotel Kraków z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Wybierając Radisson Blu Hotel Kraków na miejsce swojego wydarzenia, zapewniasz sobie i swoim gościom najwyższy standard usług, doskonałą lokalizację oraz pełne wsparcie w realizacji nawet najbardziej wymagających przedsięwzięć. Dowiedz się więcej!

Nosalowy Dwór Resort & SPA - konferencja w górach
Nosalowy Dwór Resort & SPA - konferencja w górach

Nosalowy Dwór Resort & SPA to wyjątkowy obiekt położony pośród niesamowitych Tatr. Ponad 2000 metrów kwadratowych powierzchni konferencyjnej oraz niesamowite udogodnienia na najwyższym poziomie czekają na klientów biznesowych. Sprawdź!

Park Hotel Łysoń - 4-gwiazdkowy hotel w sercu Małopolski
Park Hotel Łysoń - 4-gwiazdkowy hotel w sercu Małopolski

Park Hotel Łysoń to luksusowy obiekt położony w malowniczym Inwałdzie, blisko Krakowa, oferujący nowoczesne centrum konferencyjne z sześcioma w pełni wyposażonymi salami. Bliskość mnóstwa atrakcji dla każdego. Odkryj, co jeszcze oferuje ten obiekt!

Nowoczesny hotel na konferencję w Wielkopolsce - Kompleks Ignasiak!
Nowoczesny hotel na konferencję w Wielkopolsce - Kompleks Ignasiak!

Kompleks Ignasiak to idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe w cichej okolicy pełnej zieleni, z nowoczesnymi salami, rozbudowaną bazą sportowo-rekreacyjną i wyśmienitą kuchnią. Odkryj wyjątkowe możliwości organizacji wydarzeń w sercu natury!

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz