Konferencja w sportowym klimacie

Konferencja w sportowym klimacie

Przedsiębiorcy i organizatorzy biznesowych wydarzeń często szukają miejsc konferencyjnych, które znajdują się na obrzeżach dużych miast. Jest kilka powodów przemawiających za takim myśleniem. Nie dość, że ceny wynajmu sali są dużo niższe, to wyjazd za miasto jest również doskonałą okazją do połączenia pożytecznego z przyjemnym. Kilkudniowy wyjazd firmowy będzie jeszcze bardziej udany, jeśli obiekt posiada dodatkowe atrakcje i usługi, które nie tylko zintegrują uczestników eventu, ale także pozwolą im się zrelaksować. Hotel Olympic spełnia te wymogi i ma do zaoferowania swoim gościom znacznie więcej.

Zlokalizowany pod Poznaniem, w miejscowości Wronki, Hotel Olympic nie jest zwyczajnym hotelem. Pośród konkurencji wyróżniają go oryginalne rozwiązania architektoniczne i łatwa do dostrzeżenia sportowa atmosfera. Obiekt ten mieści się bowiem przy stadionie, który mieszkańcom Wielkopolski jest zapewne bardzo dobrze znany. Sąsiedztwo boiska do piłki nożnej daje wiele możliwości zorganizowania gościom wolnego czasu. Trochę sportowej rywalizacji jeszcze nikomu nie zaszkodziło, prawda? Wręcz przeciwnie! Jest to doskonała okazja do zintegrowania pracowników lub innych uczestników biorących udział w organizowanych na terenie Hotelu Olympic wydarzeń.

Wspominając już o tych wydarzeniach, nie sposób nie powiedzieć o nowoczesnym i wyposażonym w wysokiej klasy sprzęt zapleczu biznesowemu. Na terenie podpoznańskiego hotelu znajdują się 4 sale konferencyjne, które są na tyle funkcjonalne, że można w nich zorganizować różnego rodzaju spotkania biznesowe. Sale Arena i Atena pomieszczą nawet 150 osób w ustawieniu teatralnym każda. Na terenie ośrodka wynająć można również mniejsze sale, idealne na bardziej kameralne spotkania czy szkolenia, czyli Salę Jupiter mieszczącą swobodnie 50 osób i Salę Agora, która jest kameralnym pomieszczeniem do 20 osób.



Powodem, dla którego warto zostać w Hotelu Olympic dłużej, są przytulne i komfortowe pokoje gościnne. Hotel we Wronkach posiada w swojej ofercie 29 pokoi pokoi jednoosobowych i dwuosobowych. Dla najbardziej wymagających gości przygotował 2 apartamenty VIP urządzone w jeszcze więcej udogodnień. Wszystkie pokoje urządzono z dbałością o pełen komfort. Gości na pewno ucieszy szczególnie własna łazienka, wygodne łóżka, klimatyzacja, telewizor i dostęp do Internetu. W ofercie Hotelu Olympic znajdują się 2 pokoje przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.



Warto zostać w tym hotelu dłużej również ze względu na wyśmienite jedzenie serwowane w Restauracji Olimpijskiej. Przestronne, klimatyczne miejsce sprawdza się nie tylko na posiłek w czasie dnia, ale również na przyjęcie okolicznościowe i oficjalną kolację po skończonej konferencji. Szef Kuchni inspiracje czerpie głównie z kuchni polskiej i regionalnej, czasem sięgając po kuchnie z dalszych części Europy lub nawet świata.


To co powinno ucieszyć organizatorów eventów, to z pewnością bogata oferta rekreacyjna. Bez względu na długość pobytu (czy jest to jeden dzień, czy kilka dni) hotel może zorganizować swoim gościom m.in. spływy kajakowe po Warcie, przejażdżki rowerowe po Puszczy Noteckiej, zawody survivalowe, olimpiady sportowe, turnieje piłkarskie, nordic walking, wieczory tematyczne, gotowanie z Szefem Kuchni, degustacje win z profesjonalnym sommelierem, live cooking, naukę przygotowywania sushi, symulatory 5D czy zabiegi SPA. Jak widać oferta Hotelu Olympic jest bardzo bogata. Goście na pewno nie będą się tu nudzić.



Zachęcamy do zapoznania się z ofertę hotelu bliżej. Kto wie, może akurat ten obiekt okaże się tym idealnym miejscem do zorganizowania planowanego niedługo spotkania biznesowego?



Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Nowoczesny hotel na konferencje w Ustce - Cristal Baltic Apart Hotel!
Nowoczesny hotel na konferencje w Ustce - Cristal Baltic Apart Hotel!

Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.

Wyjątkowe miejsce na event 100 kilometrów od Warszawy - Parisel Palace
Wyjątkowe miejsce na event 100 kilometrów od Warszawy - Parisel Palace

Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.

Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!
Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!

Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz