Konferencja w sportowym klimacie

Konferencja w sportowym klimacie

Przedsiębiorcy i organizatorzy biznesowych wydarzeń często szukają miejsc konferencyjnych, które znajdują się na obrzeżach dużych miast. Jest kilka powodów przemawiających za takim myśleniem. Nie dość, że ceny wynajmu sali są dużo niższe, to wyjazd za miasto jest również doskonałą okazją do połączenia pożytecznego z przyjemnym. Kilkudniowy wyjazd firmowy będzie jeszcze bardziej udany, jeśli obiekt posiada dodatkowe atrakcje i usługi, które nie tylko zintegrują uczestników eventu, ale także pozwolą im się zrelaksować. Hotel Olympic spełnia te wymogi i ma do zaoferowania swoim gościom znacznie więcej.

Zlokalizowany pod Poznaniem, w miejscowości Wronki, Hotel Olympic nie jest zwyczajnym hotelem. Pośród konkurencji wyróżniają go oryginalne rozwiązania architektoniczne i łatwa do dostrzeżenia sportowa atmosfera. Obiekt ten mieści się bowiem przy stadionie, który mieszkańcom Wielkopolski jest zapewne bardzo dobrze znany. Sąsiedztwo boiska do piłki nożnej daje wiele możliwości zorganizowania gościom wolnego czasu. Trochę sportowej rywalizacji jeszcze nikomu nie zaszkodziło, prawda? Wręcz przeciwnie! Jest to doskonała okazja do zintegrowania pracowników lub innych uczestników biorących udział w organizowanych na terenie Hotelu Olympic wydarzeń.

Wspominając już o tych wydarzeniach, nie sposób nie powiedzieć o nowoczesnym i wyposażonym w wysokiej klasy sprzęt zapleczu biznesowemu. Na terenie podpoznańskiego hotelu znajdują się 4 sale konferencyjne, które są na tyle funkcjonalne, że można w nich zorganizować różnego rodzaju spotkania biznesowe. Sale Arena i Atena pomieszczą nawet 150 osób w ustawieniu teatralnym każda. Na terenie ośrodka wynająć można również mniejsze sale, idealne na bardziej kameralne spotkania czy szkolenia, czyli Salę Jupiter mieszczącą swobodnie 50 osób i Salę Agora, która jest kameralnym pomieszczeniem do 20 osób.



Powodem, dla którego warto zostać w Hotelu Olympic dłużej, są przytulne i komfortowe pokoje gościnne. Hotel we Wronkach posiada w swojej ofercie 29 pokoi pokoi jednoosobowych i dwuosobowych. Dla najbardziej wymagających gości przygotował 2 apartamenty VIP urządzone w jeszcze więcej udogodnień. Wszystkie pokoje urządzono z dbałością o pełen komfort. Gości na pewno ucieszy szczególnie własna łazienka, wygodne łóżka, klimatyzacja, telewizor i dostęp do Internetu. W ofercie Hotelu Olympic znajdują się 2 pokoje przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.



Warto zostać w tym hotelu dłużej również ze względu na wyśmienite jedzenie serwowane w Restauracji Olimpijskiej. Przestronne, klimatyczne miejsce sprawdza się nie tylko na posiłek w czasie dnia, ale również na przyjęcie okolicznościowe i oficjalną kolację po skończonej konferencji. Szef Kuchni inspiracje czerpie głównie z kuchni polskiej i regionalnej, czasem sięgając po kuchnie z dalszych części Europy lub nawet świata.


To co powinno ucieszyć organizatorów eventów, to z pewnością bogata oferta rekreacyjna. Bez względu na długość pobytu (czy jest to jeden dzień, czy kilka dni) hotel może zorganizować swoim gościom m.in. spływy kajakowe po Warcie, przejażdżki rowerowe po Puszczy Noteckiej, zawody survivalowe, olimpiady sportowe, turnieje piłkarskie, nordic walking, wieczory tematyczne, gotowanie z Szefem Kuchni, degustacje win z profesjonalnym sommelierem, live cooking, naukę przygotowywania sushi, symulatory 5D czy zabiegi SPA. Jak widać oferta Hotelu Olympic jest bardzo bogata. Goście na pewno nie będą się tu nudzić.



Zachęcamy do zapoznania się z ofertę hotelu bliżej. Kto wie, może akurat ten obiekt okaże się tym idealnym miejscem do zorganizowania planowanego niedługo spotkania biznesowego?



Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!
Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!

Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!

Konferencje w kinie - Multikina w największych miastach czekają na organizatorów wydarzeń!
Konferencje w kinie - Multikina w największych miastach czekają na organizatorów wydarzeń!

Odkryj możliwości organizacji wydarzeń biznesowych i kulturalnych w najnowocześniejszych Multikinach w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Gdańsku. Obiekty zapewniają unikalne doznania audiowizualne oraz doskonałe warunki dla efektywnej komunikacji.

Restauracja na spotkanie biznesowe w centrum Warszawy - polecamy Moxo Restaurant & Club!
Restauracja na spotkanie biznesowe w centrum Warszawy - polecamy Moxo Restaurant & Club!

Odkryj niepowtarzalne doświadczenie kulinarno-muzyczne w sercu Warszawy. MOXO Restaurant & Club to połączenie wyrafinowanej kuchni, energetycznej atmosfery klubowej i spektakularnej przestrzeni eventowej. Zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe lub wieczór pełen smaku i muzyki w MOXO już dziś!

Kino na konferencję w stolicy? Warszawskie Multikina polecają się na wszelkie eventy firmowe!
Kino na konferencję w stolicy? Warszawskie Multikina polecają się na wszelkie eventy firmowe!

Multikina w Warszawie to nie tylko miejsca projekcji filmów, ale także doskonałe przestrzenie na konferencje i spotkania biznesowe. Oferując najnowocześniejsze wyposażenie i bogatą gamę usług dodatkowych, Multikina zapewniają niezapomniane doznania zarówno kulturalne, jak i biznesowe. 

Hotel 4-gwiazdkowy w Gdańsku - Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto z bogatą ofertą sal konferencyjnych!
Hotel 4-gwiazdkowy w Gdańsku - Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto z bogatą ofertą sal konferencyjnych!

Zaplanuj swoje biznesowe wydarzenie w eleganckim Hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto. Doskonała lokalizacja, obszerne centrum konferencyjne, wyśmienita kuchnia i liczne udogodnienia sprawią, że Twoje spotkanie będzie niezapomnianym sukcesem.

Archiwum