Best Western Plus Kraków Old Town
Szybkie wyszukiwanie
9.03.2018

Kongres Profesjonalistów PR już w kwietniu

Kongres Profesjonalistów PR już w kwietniu

O tym, że kryzys wizerunkowy w mediach nie jest taki straszny, jak może się zdawać, będą mówić specjaliści branży PR już 19-20 kwietnia w Rzeszowie. W Hotelu Hilton Garden Inn będzie miał miejsce XVIII Kongres Profesjonalistów Public Relations.

W programie tegorocznej edycji można znaleźć ciekawe prelekcje dotyczące szeroko pojmowanego tematu kryzysu wizerunkowego w mediach, z jakim czasami musi zmierzyć się firma. O tym, jak należy walczyć o dobre imię marki będą opowiadać specjaliści z branży PR i marketingu. Chętnych na wzięcie udziału w wydarzeniu jest dużo, dlatego należy jak najszybciej zarejestrować się na stronie: www.kongresprofesjonalistow.pl. Tam także znajduje się pełna lista występujących prelegentów. W ciągu dwóch dni będzie można posłuchać na przykład prezesa agencji R4S oraz byłego rzecznika prasowego Komendy Głównej Policji- Mariusza Sokołowskiego, a także redaktora i dziennikarza Wirtualnej Polski oraz właściciela firmy szkoleniowo-badawczej- Marka Kacprzaka. Swój wywód przedstawi także pani Anna Noworocka-Tełewiak, która jest specjalistką z wieloletnim doświadczeniem obszaru zarządzania marką i komunikacją konsumencką.




Wiedza teoretyczna to nie wszystko

Uczestnicy kongresu będą mogli wziąć udział w warsztatach praktycznych. Ta część została podzielona na dwa osobne bloki. Będzie można posłuchać o tym, jak ważną rolę w zapobieganiu tragicznym skutkom kryzysu wizerunkowego posiada sprawny monitoring i analiza przekazów medialnych. Opowiadać będzie przedstawiciel Press Service Monitoring Mediów, więc będzie to wiedza „z pierwszej ręki”. W części praktycznej znajduje się także warsztat dotyczący sposobów zarządzania bazami danych osobowych z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia RODO. Prelekcję przygotuję istniejąca już 13 lat Fundacja InternetPR, która na co dzień zajmuje się wspieraniem działań public relations.

Dodatkowo odbędzie się panel dyskusyjny pod tytułem: „Jak skutecznie prowadzić działania w mediach społecznościowych”. Uczestnicy będą mieli okazję posłuchać rad i ciekawostek rzeczników dużych i rozpoznawalnych firm. Będzie to Przemysław Przybylski z Credit Agricole, Łukasz Majewski z Duckie Deck i Wojtek Jabczyński z Orange Polska.




INFORMACJA PRASOWA

POWRÓT

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: news@mojekonferencje.pl