Kongres Profesjonalistów PR już za dwa tygodnie

W dniach 21-22 kwietnia w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów odbędzie się kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Na uczestników czeka 30 ekspertów, którzy przygotowali 13 godzin prelekcji i warsztatów. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będą relacje z mediami i promocja wydarzeń.
Wizerunek kościoła i służb specjalnych
Kongres Profesjonalistów Public Relations to spotkanie ekspertów, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami. Były Rzecznik Konferencji Episkopatu Polski ks. dr hab. Józef Kloch, były Rzecznik Prasowy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Komendy Stołecznej Policji Maciej Karczyński czy Dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska Konrad Ciesiołkiewicz opowiedzą o swojej pracy i o przeszkodach, jakie można spotkać w relacjach z mediami.
Podczas Kongresu nasi eksperci podzielą się wiedzą i doświadczeniem w zakresie budowania relacji i wizerunku. Będziemy także poszukiwać inspiracji i rozwiązań w zakresie tworzenia i dystrybucji materiałów dla mediów. Charakterystyczna atmosfera naszego spotkania sprzyja integracji oraz wymianie opinii i poglądów, dlatego warto być w kwietniu w Rzeszowie – mówi dr Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o.
Eventy jako podstawowe narzędzie PR
Drugim zagadnieniem, na którym skoncentruje się uwaga tegorocznego spotkania, jest promocja eventów. Iwona Walczak i Agnieszka Kotela reprezentujące firmę Skanska S.A., zaprezentują przepis na event na budowie i udowodnią, że eventy mogą być kreatywne i ciekawe. Kolejna interesująca prelekcja będzie dotyczyć wydarzenia jako promocji marki na przykładzie ESKA Music Awards. Temat przybliżą Bartek Tyrawski oraz Marcin Bachara z Promotor Unitet Entertainment Sp. z o.o.
Organizacja dobrego eventu to proces bardzo złożony. Wymaga nie tylko dobrej koordynacji, zdolności przywódczych czy efektywnego zarządzania. Każde wydarzenie ma swój indywidualny charakter oraz przebieg. Dlatego najlepiej uczyć się od najlepszych. Idealną okazją do tego jest Kongres Profesjonalistów Public Relations – wyjaśnia Bohdan Pawłowicz z IAA Polska – Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.
25-lecie branży PR w Polsce
Data tegorocznego spotkania zbiega się z 25-leciem branży PR w Polsce. Z tej okazji zaprezentowana będzie książka 25 lat. Pierwsze Ćwierćwiecze Public Relations w Polsce” wydana przez Wydawnictwo Message House oraz Wydawnictwo Newsline. Zawiera 25 rozdziałów, w których zawarta jest historia polskiego PR.
Tegoroczna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations odbędzie się w dniach 21-22 kwietnia w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów. Organizatorami wydarzenia są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.
INFORMACJA PRASOWA