Krzysztof Celuch autorem książki dedykowanej biurom marketingu miejsc

Krzysztof Celuch autorem książki dedykowanej biurom marketingu miejsc


Już 10 lutego w Sevilli, w trakcie MPI EMEC 2020, będzie miała miejsce międzynarodowa premiera najnowszej książki dr. Krzysztofa Celucha - prezesa Celuch Consulting, konsultanta biznesowego oraz cenionego wykładowcy akademickiego, specjalizującego się w obszarach marketingu i zarządzania.

"The Business and Management of Convention and Visitor Bureaus" porusza kwestie związane z marketingiem miejsc ze szczególnym uwzględnieniem roli convention bureaus oraz lokalizacji w przemyśle spotkań, który - jak zauważa autor - systematycznie zyskuje na wartości jako źródło dochodu miast, regionów i krajów. Zjawisko to przekłada się z kolei na potrzebę odpowiedniej koordynacji oraz promocji rynku - co z kolei wiąże się z wyzwaniem stawianym przed biurami convention & visitors i wszystkimi jednostkami pełniącymi w urzędowych strukturach miast rolę biur marketingu miejsc.

Zamysłem książki jest pomoc pracownikom tychże miejsc w procesie efektywnego zarządzania destynacją z perspektywy kreowania jej wizerunku, możliwości sprzedażowych oraz promocyjnych. To także poradnik dedykowany samym przedstawicielom władzy, którzy dążą do rozwoju swojego regionu w taki sposób, aby odnalazł się on w obecnych realiach marketingowych. 

Walorem opracowania jest jego spojrzenie na zagadnienie z różnych perspektyw - w tym prawnych, finansowych, promocyjnych czy technologicznych - oraz praktyczne podejście do organizacji pracy convention & visitors bureaus w istniejących warunkach rynkowych. Jak rozdzielić zadania w zespole, jakie mechanizmy, modele i rozwiązania zastosować, aby odnieść sukces w organizacji pracy, sprzedaży, budowaniu pozycji CVB? Lektura porusza m.in. te zagadnienia.

"The Business and Management of Convention and Visitor Bureaus" to połączenie kilku światów: podstaw teoretycznych porządkujących istotne dla funkcjonowania CVB zagadnienia, praktycznych wskazówek, moich doświadczeń oraz opinii i porad osób, które w tej dziedzinie osiągnęły sukces. Ta książka ma pomóc w pracy CVB, podpowiedzieć rozwiązania, dać inspiracje" - mówi o swojej publikacji Krzysztof Celuch, podkreślając również znaczenie zaangażowania ze strony międzynarodowego wydawnictwa, stanowiące dla autora miłe wyróżnienie oraz sygnał świadczący o rzeczywistej roli przemysłu spotkań.


INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Nowoczesny hotel na konferencje w Ustce - Cristal Baltic Apart Hotel!
Nowoczesny hotel na konferencje w Ustce - Cristal Baltic Apart Hotel!

Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.

Wyjątkowe miejsce na event 100 kilometrów od Warszawy - Parisel Palace
Wyjątkowe miejsce na event 100 kilometrów od Warszawy - Parisel Palace

Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.

Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!
Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!

Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz