4.09.2009
Marketing and Interactive (MIXX) Awards
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska już po raz trzeci organizuje kreatywny konkurs i przyznaje nagrody MIXX. Konkurs ma na celu wyłonienie i nagrodzenie najlepszych interaktywnych kampanii roku. Pod lupę bierze się strategię i kreację, sposób wyboru mediów oraz efektywność i zwrot z inwestycji.
Główne kategorie:
- Kampania wizerunkowa
- Wprowadzenie nowego produktu na rynek
- Bezpośredni odzew
- Najlepsze zastosowanie nowych mediów
- Marketing wyszukiwarek
- Marketing Społecznościowy
- Gry
- Wideo-online
- Kampania e-mail marketingowa
- Kampania displayowa
Lista szczęśliwych zwycięzców zostanie ogłoszona 4 listopada 2009. Zgłoszenia przyjmowane są do 30 września.
Źródło: Mixx Awards Polska
POWRÓT Główne kategorie:
- Kampania wizerunkowa
- Wprowadzenie nowego produktu na rynek
- Bezpośredni odzew
- Najlepsze zastosowanie nowych mediów
- Marketing wyszukiwarek
- Marketing Społecznościowy
- Gry
- Wideo-online
- Kampania e-mail marketingowa
- Kampania displayowa
Lista szczęśliwych zwycięzców zostanie ogłoszona 4 listopada 2009. Zgłoszenia przyjmowane są do 30 września.
Źródło: Mixx Awards Polska