MojeKonferencje.pl wraz Hotel Media Group prezentują raport pt. "Marketing internetowy hoteli i obiektów konferencyjnych 2016/2017". To już trzecia edycja raportu. Tym razem 157 hotelarzy odpowiedziało, które narzędzia marketingu internetowego są najskuteczniejsze w pozyskaniu klientów konferencyjnych.
Raport przygotowany przez specjalistów z branży konferencyjnej i marketingowej stanowi szczegółową i wyczerpująca analizę działań podejmowanych przez hotele i obiekty konferencyjne. Z raportu dowiesz się jakie działania zapewnią najlepsze dotarcie do największej liczby klientów. Raport portalu MojeKonferencje.pl ukazuje, które z narzędzi marketingu internetowego są najczęściej stosowane w branży hotelarskiej i konferencyjnej.
Chcesz się dowiedzieć ile wydają hotelarze na marketing internetowy??
Ile wydają na pozycjonowanie strony a ile na AdWords??
Jakie są najskuteczniejsze kanały dotarcia do nowych klientów??
Na te i wiele innych pytań odpowiada nasz raport.
Zapraszamy do lektury.
POBIERZ PEŁEN RAPORT
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]