Kolejna edycja raportu pt. "Marketing internetowy hoteli i obiektów konferencyjnych 2017/2018" ukazała się w magazynie branżowym Biznes Hotel. Raport powstał na skutek współpracy portalu MojeKonferencje.pl i Hotel Media Group. Raport jest analizą danych uzyskanych dzięki badaniu internetowemu, które zostało przeprowadzone wśród właścicieli hoteli, pensjonatów, dworków, zamków, pałaców i obiektów konferencyjnych.
Czwarta edycja raportu "Marketing internetowy hoteli i obiektów konferencyjnych" była próbą podsumowania i odpowiedzi na pytania nurtujące z punktu widzenia hotelarzy. W badaniu wzięło udział 147 obiektów hotelowo-konferencyjnych. Największy odsetek respondentów pochodził z województwa mazowieckiego, pomorskiego, dolnośląskiego i małopolskiego.
Z raportu przygotowanego przez MojeKonferencje.pl i Hotel Media Group można dowiedzieć się o obecnych trendach związanych z marketingiem internetowym i marketingiem tradycyjnym. Uzyskać odpowiedź na pytanie, które narzędzia marketingu dostarczają największą liczbę klientów i przynoszą największe zyski, a także które narzędzia marketingu internetowego są najczęściej stosowane przez obiekty hotelowo-konferencyjne.
Raport "Marketing internetowy hoteli i obiektów konferencyjnych 2017/2018" jest kompendium wiedzy na temat aktualnych trendów związanych z marketingiem w branży hotelarskiej i branży MICE. Hotelarze mogą porównać swoje działania z działaniami konkurencji i dowiedzieć się jaki budżet na marketing przeznaczają inne obiekty. Badanie przeprowadzone przez portal MojeKonferencje.pl dostarczyło wielu cennych informacji i odpowiedziało na wiele nurtujących pytań.
Zapraszamy do lektury.
POBIERZ PEŁEN RAPORT
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]