3.09.2009
Marketing szeptany
IAB Update to cykl spotkań organizowanych przez Związek Pracodawców Branży. Kolejne spotkanie będzie miało miejsce 16 września pod hasłem "Marketing szeptany".
Projekt organizowany jest jako nieformalne konferencje, podczas których reprezentanci z branży internetowej mogą nawiązać nowe kontakty biznesowe na stopie bardziej towarzyskiej. Spotaknie ma przybliżyć uczestnikom narzędzie promocyjne jakim jest marketing szeptany oraz sposoby jego wykorzystania w społecznośćiach i grach. Zaprezentowane zostaną również metody badania efektów WOMM (Word Of Mouth Marketing).
Źródło: PRportal
POWRÓT Projekt organizowany jest jako nieformalne konferencje, podczas których reprezentanci z branży internetowej mogą nawiązać nowe kontakty biznesowe na stopie bardziej towarzyskiej. Spotaknie ma przybliżyć uczestnikom narzędzie promocyjne jakim jest marketing szeptany oraz sposoby jego wykorzystania w społecznośćiach i grach. Zaprezentowane zostaną również metody badania efektów WOMM (Word Of Mouth Marketing).
Źródło: PRportal