mazowieckie
Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna wydała katalog z najlepszymi obiektami na organizację spotkań biznesowych na Mazowszu.
Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna (MROT) funkcjonuje od 2006 roku. Przez 14 lat zajmowała się promowaniem atrakcji i wspieraniem rozwoju inicjatyw turystycznych Warszawy i Mazowsza. Organizacja ta zrzesza instytucje kultury, organizacje pozarządowe, przedsiębiorstwa i samorządy - związane z branżą turystyczną i okołoturystyczną w regionie Mazowsza. To naturalna dla tych podmiotów platforma wymiany wiedzy, pomysłów, inspiracji, doświadczeń czy usług. Dzięki swojemu doświadczeniu i wiedzy MROT rozpoczęła działalność również w obszarze MICE.
Efektem rozpoczęcia tej działalności jest wydawnictwo/katalog z miejscami, które organizacja rekomenduje na organizację eventu właśnie w regionie Mazowsza.
W katalogu znajdziemy dokładnie opisane obiekty w województwie mazowieckim - w tym również rozpiskę sal konferencyjnych i szkoleniowych. Przy każdym z obiektów jest również informacja, ile pokoi posiada w swojej ofercie i jaka jest odległość od Warszawy.
Bardzo nas cieszy, że wśród rekomendowanych propozycji są nasi stali Klienci. To tylko potwierdza profesjonalizm tych obiektów i zadowolenie gości.
KATALOG można pobrać TUTAJ.
Wśród rekomendowanych miejsc są np.:
GRATULUJEMY WYRÓŻNIENIA!
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.
Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.
Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz