mazowieckie
IV edycja Meetings Week Poland rozpocznie się już 14 marca br. na Stadionie PGE Narodowym i potrwa do piątku 18 marca. W programie wydarzenia będą konferencje, szkolenia i warsztaty, dzięki którym uczestnicy nie tylko pogłębią swoją siedzę na temat turystyki biznesowej, ale także będą mieli szansę nawiązać cenne relacje biznesowe.
Głównym celem Meetings Week Poland (MWP) jest promowanie i profesjonalizacja szeroko rozumianego przemysłu spotkań w Polsce, zaprezentowanie rosnącej skali oraz znaczenia tej dziedziny dla krajowej gospodarki. Istotnym aspektem MWP jest również prezentacja narzędzi z zakresu branży spotkań oraz możliwości ich biznesowego i efektywnego wykorzystania.
Dla przemysłu spotkań
Przedsięwzięcie jest efektem porozumienia czterech stowarzyszeń branżowych: MPI Poland, Stowarzyszenia Branży Eventowej, Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce” oraz Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel. Obecnie w gronie współorganizatorów znajduje się także Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie, The Warsaw Voice, MeetingPlanner.pl oraz SITE Poland.
Meetings Week Poland to jedno z najważniejszych wydarzeń branży konferencyjno-eventowej w Polsce. Jest inicjatywą branżowych organizacji, a dedykowany jest wszystkim osobom bezpośrednio i pośrednio związanym z polskim rynkiem organizacji wydarzeń. Co roku podczas pięciu dni trwania MWP przedstawiciele stowarzyszeń oraz ich goście dzielą się wiedzą i doświadczeniem związanymi z różnymi obszarami działalności w branży, a także różnymi aspektami organizacji spotkań biznesowych. Rozmawiają również o znaczeniu branży w polskiej gospodarce oraz o trendach i pomysłach na jej przyszłość i rozwój - mówi Marta Dunin-Michałowska, prezes zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, koordynator Meetings Week Poland 2016.
W wydarzeniu co roku biorą udział profesjonaliści z korporacji, instytucji publicznych agencji eventowych i marketingowych, menedżerowie hoteli i centrów konferencyjnych, dziennikarze oraz politycy odpowiadający za realizację różnorodnych wydarzeń, kongresów i konferencji.
Bogaty program
Meetings Week Poland tradycyjnie rozpocznie się od konferencji Poland Meetings Destination, podczas której omówione będą zagadnienia dotyczące pozycji i promocji Polski jako destynacji biznesowych, a także znaczenia branży w krajowej gospodarce. „Udział przemysłu spotkań w dochodzie narodowym wielu państw Unii Europejskiej przekracza 3 proc. Międzynarodowe kongresy, konferencje, wystawy to zarazem samofinansująca się, niezwykle efektywna promocja naszej gospodarki i miast, w których takie spotkania mają miejsce. A zatem to po prostu idealny przepis na sukces: promować, zarabiając. Jednak wciąż wśród polityków i urzędników w Polsce ten temat jest niedoceniany, a niezbędne zmiany przepisów trafiają na przeszkody. Próbujemy to zmienić poprzez działania w ramach naszego projektu” - mówi Juliusz Kłosowski, dyrektor programowy cyklu Poland Meetings Destination.
Warsztaty w ramach MPI Poland Spring Meeting będą poświęcone praktycznym aspektom organizacji imprez, takim jak promocja, logistyka, bezpieczeństwo, oraz prezentacji najlepszych praktyk związanych z realizacją ciekawych i wymagających wydarzeń. Po raz pierwszy w ramach MWP, odbędzie się Forum Obiektów, kierowane do właścicieli, managerów i pracowników hoteli i centrów konferencyjnych. Forum jest wydarzeniem tworzonym dla hotelarzy przez hotelarzy oraz gestorów innych typów bazy konferencyjno-eventowej. Jego celem jest podnoszenie poziomu usług, świadomości i innowacyjności w hotelach i obiektach konferencyjnych w Polsce poprzez wymianę wiedzy i doświadczeń liderów branży. Tematyka forum obejmować będzie obszary związane ze sprzedażą, zakupami, gastronomią, HR.
Nieodłączną częścią Meetings Week Poland 2016 będzie coroczne spotkanie przedstawicieli convention bureaux z całej Polski, jedenasta edycja studenckiej konferencji Future Leaders Forum (projektu firmowanego przez międzynarodowe organizacje i instytucje branżowe) oraz finał Meetings Week Poland 2016 – gala finałowa konkursu branży eventowej MP Power Awards, która odbędzie się w Teatrze Palladium.
Wcześniejsze edycje MWP, które cieszyły się dużą popularnością, pokazały, że w kalendarzu branżowych wydarzeń tydzień spotkań zajmuje bardzo wysoką pozycję, a udział w nim poszerza horyzonty, jest źródłem nowej wiedzy, a przede wszystkim niezwykle cennych branżowych kontaktów. Dlatego serdecznie zapraszamy do udziału w tegorocznej edycji Meetings Week Poland - podsumowuje Marta Dunin-Michałowska.
Więcej informacji na www.meetingsweek.pl
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.
Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.
Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz