mazowieckie
IV edycja Meetings Week Poland rozpocznie się już 14 marca br. na Stadionie PGE Narodowym i potrwa do piątku 18 marca. W programie wydarzenia będą konferencje, szkolenia i warsztaty, dzięki którym uczestnicy nie tylko pogłębią swoją siedzę na temat turystyki biznesowej, ale także będą mieli szansę nawiązać cenne relacje biznesowe.
Głównym celem Meetings Week Poland (MWP) jest promowanie i profesjonalizacja szeroko rozumianego przemysłu spotkań w Polsce, zaprezentowanie rosnącej skali oraz znaczenia tej dziedziny dla krajowej gospodarki. Istotnym aspektem MWP jest również prezentacja narzędzi z zakresu branży spotkań oraz możliwości ich biznesowego i efektywnego wykorzystania.
Dla przemysłu spotkań
Przedsięwzięcie jest efektem porozumienia czterech stowarzyszeń branżowych: MPI Poland, Stowarzyszenia Branży Eventowej, Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce” oraz Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel. Obecnie w gronie współorganizatorów znajduje się także Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie, The Warsaw Voice, MeetingPlanner.pl oraz SITE Poland.
Meetings Week Poland to jedno z najważniejszych wydarzeń branży konferencyjno-eventowej w Polsce. Jest inicjatywą branżowych organizacji, a dedykowany jest wszystkim osobom bezpośrednio i pośrednio związanym z polskim rynkiem organizacji wydarzeń. Co roku podczas pięciu dni trwania MWP przedstawiciele stowarzyszeń oraz ich goście dzielą się wiedzą i doświadczeniem związanymi z różnymi obszarami działalności w branży, a także różnymi aspektami organizacji spotkań biznesowych. Rozmawiają również o znaczeniu branży w polskiej gospodarce oraz o trendach i pomysłach na jej przyszłość i rozwój - mówi Marta Dunin-Michałowska, prezes zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, koordynator Meetings Week Poland 2016.
W wydarzeniu co roku biorą udział profesjonaliści z korporacji, instytucji publicznych agencji eventowych i marketingowych, menedżerowie hoteli i centrów konferencyjnych, dziennikarze oraz politycy odpowiadający za realizację różnorodnych wydarzeń, kongresów i konferencji.
Bogaty program
Meetings Week Poland tradycyjnie rozpocznie się od konferencji Poland Meetings Destination, podczas której omówione będą zagadnienia dotyczące pozycji i promocji Polski jako destynacji biznesowych, a także znaczenia branży w krajowej gospodarce. „Udział przemysłu spotkań w dochodzie narodowym wielu państw Unii Europejskiej przekracza 3 proc. Międzynarodowe kongresy, konferencje, wystawy to zarazem samofinansująca się, niezwykle efektywna promocja naszej gospodarki i miast, w których takie spotkania mają miejsce. A zatem to po prostu idealny przepis na sukces: promować, zarabiając. Jednak wciąż wśród polityków i urzędników w Polsce ten temat jest niedoceniany, a niezbędne zmiany przepisów trafiają na przeszkody. Próbujemy to zmienić poprzez działania w ramach naszego projektu” - mówi Juliusz Kłosowski, dyrektor programowy cyklu Poland Meetings Destination.
Warsztaty w ramach MPI Poland Spring Meeting będą poświęcone praktycznym aspektom organizacji imprez, takim jak promocja, logistyka, bezpieczeństwo, oraz prezentacji najlepszych praktyk związanych z realizacją ciekawych i wymagających wydarzeń. Po raz pierwszy w ramach MWP, odbędzie się Forum Obiektów, kierowane do właścicieli, managerów i pracowników hoteli i centrów konferencyjnych. Forum jest wydarzeniem tworzonym dla hotelarzy przez hotelarzy oraz gestorów innych typów bazy konferencyjno-eventowej. Jego celem jest podnoszenie poziomu usług, świadomości i innowacyjności w hotelach i obiektach konferencyjnych w Polsce poprzez wymianę wiedzy i doświadczeń liderów branży. Tematyka forum obejmować będzie obszary związane ze sprzedażą, zakupami, gastronomią, HR.
Nieodłączną częścią Meetings Week Poland 2016 będzie coroczne spotkanie przedstawicieli convention bureaux z całej Polski, jedenasta edycja studenckiej konferencji Future Leaders Forum (projektu firmowanego przez międzynarodowe organizacje i instytucje branżowe) oraz finał Meetings Week Poland 2016 – gala finałowa konkursu branży eventowej MP Power Awards, która odbędzie się w Teatrze Palladium.
Wcześniejsze edycje MWP, które cieszyły się dużą popularnością, pokazały, że w kalendarzu branżowych wydarzeń tydzień spotkań zajmuje bardzo wysoką pozycję, a udział w nim poszerza horyzonty, jest źródłem nowej wiedzy, a przede wszystkim niezwykle cennych branżowych kontaktów. Dlatego serdecznie zapraszamy do udziału w tegorocznej edycji Meetings Week Poland - podsumowuje Marta Dunin-Michałowska.
Więcej informacji na www.meetingsweek.pl
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!
Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!
Odkryj możliwości organizacji wydarzeń biznesowych i kulturalnych w najnowocześniejszych Multikinach w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Gdańsku. Obiekty zapewniają unikalne doznania audiowizualne oraz doskonałe warunki dla efektywnej komunikacji.
Odkryj niepowtarzalne doświadczenie kulinarno-muzyczne w sercu Warszawy. MOXO Restaurant & Club to połączenie wyrafinowanej kuchni, energetycznej atmosfery klubowej i spektakularnej przestrzeni eventowej. Zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe lub wieczór pełen smaku i muzyki w MOXO już dziś!
Multikina w Warszawie to nie tylko miejsca projekcji filmów, ale także doskonałe przestrzenie na konferencje i spotkania biznesowe. Oferując najnowocześniejsze wyposażenie i bogatą gamę usług dodatkowych, Multikina zapewniają niezapomniane doznania zarówno kulturalne, jak i biznesowe.